خدمات طراحی سایت گروه پارس وب شامل انواع سایت فروشگاهی، آموزشی، شرکتی، خبری و… میشه. شرکت پارس وب با هدف کسب رضایت شما پا به عرصه خدمات طراحی سایت و سئو با قیمت مناسب گذاشته است. در ادامه همراه باشید تا با خدمات این شرکت آشنا شویم.

خدمات طراحی سایت پارس وب چگونه است؟

ابتدا تیم پارس وب با ارائه یک مشاوره به شما نیازات شما را بررسی می‌کند تا وبسایت مد نظر با امکانات درخواستی بررسی شود، تا بهترین وبسایت شخصی سازی شده برای شما طراحی شود. و سپس ملزومات وبسایت شما با توجه به نظر کارشناسان پارس وب انتخاب و تهیه شده و در مرحله اجرایی قرار میگیرد.

خدمات طراحی سایت ارزان!!! – پارس وب

سایت چیست؟

سایت بستری برای ارائه خدمات و محصولات شما در دنیای دیجیتال هست، شما با ساخت سایت اختصاصی خودتون و توسعه اون میتونین به درآمدهای بالا از اینترنت برسید، لذت درآمد آنلاین به قدری هست که شما هر روز تلاش میکنین تا اون درآمد رو بیشتر کنین. در ادامه به ملزومات مورد نیاز برای طراحی سایت خواهیم گفت.

ملزومات سایت برای خدمات طراحی سایت پارس وب

1.هاست

هاست سایت در واقع همان فضای سایت شما هست که کل اطلاعات سایت شما توی اون آپلود میشه، اطلاعات شامل، تصاویر، فیلم، صوت، فایل های سایت و هر آنچیزی که در وب سایت شما وجو دارد در هاست وردپرس شما ذخیره می شود. در ابتدا مهمه که از هاست با کیفیتی استفاده بشه تا سرعت لود سایت خوب باشه و امنیت سایت به مشکل نخوره.

خدمات طراحی سایت پارس وب

2.انتخاب دامنه

دامنه سایت همون اسم سایت شما هست برای مثال دامنه سایت پارس وب با نشانی parswb.ir هست که پسوند اون با ir. ثبت شده است. شما میتونین سایت خودتون رو با اسم برندتون و پسوند مد نظر (ir – .com – .net. و…) به دلخواه انتخاب و ثبت کنید، دقت کنید که دامنه وبسایت مثل پیج اینستاگرام قابل تغییر نیست و لازمه که اونو با دقت انتخاب کنین، تا هم قابل فهم باشه و هم اینکه ساده و کوتاه باشه تا به یاد مخاطب بمونه.

3.قالب سایت

قالب سایت وردپرسی شما در واقع ویترین سایت شما هست که قالب ها انواع مختلفی رو شامل میشه و با توجه به حوزه کسب و کار متفاوت هست. در خدمات طراحی سایت گروه پارس وب، از بروزترین قالب های روز استفاده میشه تا سایت شما برای طولاننی مدت بدون مشکل باشه و راحت ترین تجربه رو داشته باشید شما.

طراحی سایت | پارس وب

5.افزونه های مورد نیاز

اگر سایت شما با CMS محبوب وردپرس طراحی شده باشه، لازمه که چندین افزونه کاربردی و مورد نیاز سایت خودتون رو نصب کنین، تا امکانات مد نظر رو به سایت خوتون اضافه کنین. برای مثال افزونه گرویتی فرم برای ساخت انواع فرم تماس کاربرد داره و یا افزونه زرین پال که امکان درگاه پرداخت واسط رو برای سایت شما فراهم میکنه.

در کلیه موارد گفته شده لازمه تا از ملزومات اورجینال و روز استفادده بشه تا بعدها سایت شما به مشکل نخوره، پس توصیه ما به شما اینه که فریب خدمات طراحی سایت ارزان رو نخورین چون ممکنه بعد ها به ضرر شما تموم بشه.

مزایای استفاده از خدمات طراحی سایت پارس وب

قطعا برای تهیه و خرید هر چیزی لازمه از شرکتی تهیه کنین که مزایای خوبی داشته باشه. شرکت پارس وب این امکان رو به شما میده تا علاوه بر دریافت خدمات طراحی سایت سایر مزایا زیر را دریافت کنید

  • طراحی رایگان بنر ها و لوگوی سایت شما
  • دریافت پشتیبانی 3 ماهه سایت
  • ثبت رایگان کسب و کار شما در مسیریاب ها (google map، نشان و بلد)
  • طراحی وبسایت بهینه و مناسب برای توسعه و سئو
  • یاد دادن به شما برا کار و مدیریت سایت خود

یکی از خدمات طراحی وب سایت گروه پارس وب طراحی وب اپلیکیشن هست. اگر نمیدونین این ویژگی جذاب چه جلوه ای به بیزینس تون میده در ادامه همراه باشید…

خدمات طراحی وبسایت - پارس وب

وب اپلیکیشن چیست؟

به عبارت ساده، وب اپلیکیشن چیزی شبیه به اپلیکیشن موبایل است که نه از طریق نماد برنامه، بلکه از طریق لینک و مرورگر در تلفن همراه یا کامپیوتر قابل دسترسی است. در واقع در نگاه اول وقتی کاربر روی لینک کلیک می کند و وارد اپلیکیشن تحت وب می شود، تفاوت چندانی بین آن و یک اپلیکیشن معمولی نمی بیند. اما اگر یک متخصص به صفحه وب اپلیکیشن شما مراجعه کند، به راحتی متوجه می شود که یک اپلیکیشن اختصاصی نیست.
پس وب اپ همون سایته؟!
درست است که دسترسی به وب اپلیکیشن از طریق آدرس وب و مرورگر امکان پذیر است، اما قابلیت های سایت بسیار کمتر از وب اپلیکیشن است. پس نباید فکر کنید که این دو یکی هستند. به عنوان مثال شما فقط می توانید مقالات یک سایت معمولی را بخوانید و در نهایت نظر خود را ارسال کنید. اما در یک برنامه وب می توانید مقاله بخوانید، مقاله ارسال کنید، نظرات کاربران را مدیریت کنید و … مثلاً نسخه وب واتس اپ که امکان ارسال و مدیریت پیام را به شما می دهد. دقیقا مشابه اپلیکیشن. به دلیل همین ویژگی های مختلف در نسخه پیشرفته فروشگاه ساز پارس وب است که ما علاوه بر یک سایت کامل، نسخه وب اپلیکیشن را نیز به کاربران خود ارائه می دهیم. پیشنهاد میکنیم بعد از استفاده خدمات طراحی سایت ارزان پارس وب از خدمات ساخت وب اپلیکیشن هم استفاده کنین.

جمع بندی

در آخر به شما پیشنهاد میکنییم از خدمات طراحی سایت یک شرکت معتبر استفاده کنین تا هم پشتیبانی خدمات را به شما ارائه دهد و هم با خدمات پس از فروش بتواند پشتیبان وب سایت شما باشد. خدمات طراحی سایت پارس وب به شما این امکان رو میده تا یک سایت زیبا و در عین حال کار آمد را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید