اگر به دنبال یک آینه قدی با ظاهری مدرن و امروزی هستید که “حالت تاثیرگذار” را ایجاد کند، گزینه مناسبی برای خود پیدا کرده اید. این آینه که در رنگ‌های مشکی و طلایی موجود است، می‌توانید این آینه را به سه روش آویزان، تکیه دادن یا ایستادن با استفاده از لولای پشتی به نمایش بگذارید.

 

خرید آینه قدی ارزانخرید آینه قدی ارزان

وقتی از خانه بیرون می روید، می خواهید مطمئن شوید که بهترین ظاهر خود را دارید. معلوم شد شما تنها نیستید تمایل به لباس پوشیدن برای تحت تاثیر قرار دادن دلیل بزرگی است که انتظار می رود بازار جهانی پوشاک تا سال 2025 به 2.25 تریلیون دلار برسد . با این حال، داشتن یک کمد لباس با تکه‌های عالی مانند بلیزرهای مد روز و ژاکت‌های ترمه دنج تنها اولین قدم است. همچنین باید قبل از بیرون آمدن از در، کل ظاهر خود را از سر تا پا بررسی کنید. به نظر می رسد این کار برای یک آینه تمام قد است. ما می دانیم که احتمالاً به چه فکر می کنید، “آیا یک آینه قدی گران نیست؟” مانند بسیاری از چیزهای زندگی، برای خرید آینه قدی در اصفهان تنها کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

انواع گزینه های خرید آینه قدی ارزانShape2

لازم نیست خودتان تحقیق و مقایسه قیمت ها را انجام دهید زیرا ما قبلاً آنها را برای شما انجام داده ایم. در اینجا لیست ما از بهترین و مقرون به صرفه ترین آینه های قدی را در اصفهان و آینه دکوراتیو در اصفهان آمده است.

1. بهترین آینه قدی طلایی

اگر به دنبال یک آینه قدی با ظاهری مدرن و امروزی هستید که “حالت تاثیرگذار” را ایجاد کند، گزینه مناسبی برای خود پیدا کرده اید. این آینه که در رنگ‌های مشکی و طلایی موجود است، می‌توانید این آینه را به سه روش آویزان، تکیه دادن یا ایستادن با استفاده از لولای پشتی به نمایش بگذارید.

2. بهترین آینه درب تمام قد

این آینه تمام قد مشکی یک گزینه ستاره ای برای صرفه جویی در فضا است. همراه با سخت افزار آویزان دستی شامل دو بست فلزی و شش پیچ می باشد تا بتوانید به راحتی این آینه را بر روی درب اتاق خواب، حمام یا کمد خود آویزان کنید.

3.بهترین آینه تمام قد ایستاده

این آینه ایستاده مشکی ساده به عنوان یک آینه قدی و یک چوب لباسی مفید برای لباس ها در مواقعی که فضا محدود است، کار می کند. قوس تزئینی را در بالا برای زیبایی بیشتر اضافه کنید یا آن را برای استایل شیک‌تر بردارید، انتخاب با شماست.

4. بهترین آینه تمام قد قوسی

این آینه تمام قد از نظر زیبایی و مقرون به صرفه بودن، حائز اهمیت است. خریداران عاشق این آینه قاب دار شیک و قوس دار شده اند که به عنوان آینه کف ایستاده یا آویزان روی دیوار عمل می کند.

5. بهترین آینه قدی با سه پایه نردبانی

این آینه ایستاده با سبک سه پایه نردبانی خود به عنوان یک رخت آویز دستی عمل می کند. آینه کف ایستاده به راحتی با هر دکوراسیونی ترکیب می شود و سطح صاف بازتابنده در مرکز، توهم فضای اضافی را ایجاد می کند.

6. بهترین آینه قدی قاب دار

: این آینه ایستاده به لطف سبک مد روز الهام گرفته از خانه های کشاورزی فرانسوی، ظاهری پیچیده به هر فضای داخلی ارائه می دهد. قاب چوبی براق و قسمت بالای قوسی مجسمه‌ای آن می‌تواند فضای شما را بزرگ‌تر کند و نور را جلوه دهد و در عین حال منظره سر تا پا را در هر جایی که آن را در خانه هستید، به شما می‌دهد.

7. بهترین آینه قدی مدرن

ظاهر مدرن در حال حاضر بسیار داغ است، به همین دلیل است که ما عاشق این آینه کف تمام قد با لبه های گرد و تزئینات طلایی هستیم. تقریباً برای هر فضایی که می تواند از پیچیدگی و زیبایی بیشتر استفاده کند، مناسب است.

8. بهترین آینه قدی چرخان

طراحی کلاسیک این آینه تمام قد طلایی ظاهر آن را یک عتیقه نشان می دهد. با این حال، رنگ مدرن ظاهری تازه به آن می بخشد. شما همچنین می توانید یک روکش کلاسیک تر داشته باشید.

 

9.بهترین آینه قدی دیواری

همه ما به ظاهر مینیمالیستی و جذاب این آینه دیواری بیضی هستیم. این یک بند چرمی روی قاب خود با نمایه ای براق دارد، در حالی که شیشه شناور صیقلی انعکاس شفافی را ارائه می دهد.

 

 

10. بهترین آینه تمام قد با فضای ذخیره سازی

این آینه بدون قاب رو به در دارای یک کابینت جواهرات با ظرفیت بزرگ است که می توانید جواهرات و لوازم آرایشی خود را در آن جای دهید. علاوه بر این، یک نوار نور LED برای یافتن سریع آنچه می خواهید ارائه می شود.

 

اهمیت خرید آینه قدی ارزانShape4

آینه‌های تمام قدی برای بررسی لباس‌های روزمره بسیار مفید هستند، و اطمینان می‌دهند که قبل از رفتن به بیرون از خانه، از سر تا پا در کنار هم به نظر می‌رسید و همچنین برای گرفتن سلفی‌های آینه‌ای ضروری هستند، زمانی که می‌خواهید تناسب اندام خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اما در عین حال، این آینه ها لوازم جانبی کوچکی نیستند که بتوانید به سادگی آنها را بین استفاده پنهان کنید. به همین دلیل، مهم است که یک آینه را با توجه به نیازهای دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید. چه به دنبال یک آینه تمام قد برای قرار دادن در نزدیکی ورودی، در اتاق خواب یا به عنوان یک وسیله خیره کننده در هر جای خانه باشید، این مجموعه به شما کمک می کند چیزی را پیدا کنید که مناسب استایل شما باشد. برای خرید آینه در اصفهان تنها کافیست با کارشناسان ما در مجموعه شیشه و آینه مرادخانی تماس حاصل کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

برچسب ها : آینه قدی,خرید آینه,آینه,آینه دکوراتیو,خرید آینه قدی,اینه دکوراتیو,خرید آینه دکوراتیو,بهترین آینه,قیمت آینه قدی

دیدگاهتان را بنویسید