جعبه پذیرایی یکی از وسایل پذیرایی می باشد؛ این باکس ظاهری شیک و فانتزی دارد و داخل این باکس انواع خشکبار و آجیل را میتوانید نگهداری کنید و برای پذیرایی آسان تر و قشنگ تر در مهمانی ها، روی میز پذیرایی قرار داد. با استفاده از این جعبه های پذیرایی چیدمان و دکوراسیون میز پذیرایی خود را لوکس تر و جذاب تر کنید و پذیرایی بسیار فوق العاده از مهمان های خود انجام دهید؛  جعبه پذیرایی به دلیل داشتن چندین قسمت می تواند انواع مواد خوراکی را داخل خود جای دهد که همین مورد باعث شده تا نیازی به استفاده کردن از دیگر ظروف های پذیرایی نداشته باشید و به شکلی آسان و زیبا بتوانید از انواع تنقلات و آجیل هنگام پذیرایی استفاده نمایید.

ظروف هایی که برای پذیرایی کردن طراحی و ساخته می شوند از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند که هر کدام از این ظروف کاربردی مخصوص دارند. استفاده از ظروف های مناسب و شیک هنگام برگزاری مهمانی پذیرایی کردن شما را جذاب تر می کند و شما به روشی مناسب می توانید از افراد حاضر در مهمانی پذیرایی نمایید. یکی از وسایلی که امروزه خیلی زیاد مورد استفاده خانم های خوش سلیقه قرار می گیرد باکس های پذیرایی می باشد؛ این جعبه های دوست داشتنی، زیبا و مدرن را می توان به عنوان کادو هم در نظر داشت.

خرید جعبه پذیرایی شیک و زیبا از فروشگاه یومارت

نکته های خرید جعبه پذیرایی

 دقت به جنس جعبه پذیرایی

این جعبه های پذیرایی بیشتر از چوب و پلاستیک ساخته می شوند. این جعبه ها بدنه ای محکم و ظاهری شیک دارند و امروزه ظروف چوبی به دلیل جذابیتی که دارند بیشتر از سایر مدل ها استفاده می شوند. به شما پیشنهاد می کنیم برای زیباتر و شیک تر کردن میز پذیرایی خود جنس باکس را متناسب با جنس دیگر ظروف پذیرایی خود انتخاب نمایید؛ همچنین توجه داشته باشید که ست بودن ظروف پذیرایی با یکدیگر جلوه ای هماهنگ و زیبایی را خلق می کنند.

دقت به تعداد تقسیم بندی جعبه پذیرایی

یکی از نکاتی که هنگام خرید جعبه های پذیرایی باید مد نظر بگیرید تعداد تقسیم بندی داخلی جعبه می باشد این جعبه های پذیرایی را به صورت تقسیم بندی های سه تا شش عددی ساخته می شوند؛ به همین دلیل شما باید براساس تعداد مواد خوراکی که قرار است داخل این باکس جای دهید مدلی مناسب را از لحاظ تعداد تقسیم بندی برگزینید. اگر قصد دارید تا از انواع تنقلات برای پذیرایی استفاده نمایید بهتر است تعداد تقسیم بندی باکس را بیش از سه عدد انتخاب کنید.

دقت به نوع درب جعبه پذیرایی

این جعبه پذیرایی دارای درب هایی چوبی و شیشه ای است. جعبه هایی که درب هایی شیشه ای دارند مواد خوراکی داخلی آن ها را به وضوح دیده می شود. درب های شیشه ای جذابیت این جعبه های پذیرایی را چند برابر می کنند به شما هم توصیه می کنیم مدلی با درب شیشه ای را برای پذیرایی کردن از مهمان های خود انتخاب کنید.

دقت به طرح جعبه پذیرایی

این جعبه های پذیرایی را به صورت مدل های مربعی، دایره ای و مستطیلی ساخته می شوند؛ هر یک کدام از این مدل ها زیبایی خاص خود را دارند و شما باید هنگام خرید جعبه پذیرایی جذاب و زیبا را از لحاظ طرحی انتخاب نمایید؛ طرح باکس بهتر است با سبک چیدمان و همین طور با دیگر ظروف پذیرایی شما ست باشد.

تولید جعبه های چوبی

چگونگی طراحی و تولید جعبه های چوبی

جعبه های چوبی که در فروشگاه یومارت تولید می ‌شوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است در مرحله اولیه  تولید جعبه های چوبی، عملیات‌ هایی‌ که بر روی چوب ها انجام می گیرد طی چند مراحل خاص نواقصی مانند پوشال های چسبیده و کپک روی چوب از روی جعبه چوبی برطرف شوند.

بسیاری می گویند که تنها فاکتور مهم در طراحی جعبه های چوبی مقاومت آن‌ می باشد. لازم به ذکر است که استحکام شرط مهم برای تولید جعبه ‌های صنعتی است، اما عامل بسیار مهم دیگر در تولید جعبه های چوبی فانتزی ظاهری شیک و جذاب بودن جعبه چوبی است.

در ابتدای کار چیزی که متقاصی جعبه چوبی و حتی خود تولیدکنندگان که به آن اهمیت می دهند شکل بسته بندی جعبه های چوبی می باشد که اگر ظاهری شیک و دلربایی داشته باشد قطعا در همان نگاه اول دیگران را مجذوب خود می کند.

عوامل های موثر در قیمت جعبه های چوبی

قیمت ساخت جعبه های چوبی به علت به کار بردن اقلام متفاوت از تخته چندلا، تخته چوب، ورق چوب می توانند متفاوت باشند.

در تولید جعبه های چوبی باتوجه به حساسیت حمل وسایل مختلف اصول وراه حل های مختلفی‌ را برای بسته بندی محکم در نظر گرفته می شوند.

مواد به کار رفته در جعبه چوبی

بشر در طول سال های گذشته بهره بسیاری از جعبه های چوبی برده است. از  فواید جعبه های چوبی می توان به مقاومت و استحکام بسیار و زیبایی این نوع بسته بندی بیان کرد؛ این نوع بسته بندی در صنایع مواد غذایی مثل شکلات و چای استفاده می شود و جزء محبوب ترین بسته بندی ها به شمار می رود.

جعبه چوبی یکی از بسته بندی های است که موردپسند بسیاری از تولیدکنندگان خشکبار و آجیل می باشد. علتش این است که اولا جعبه چوبی بسیار شیک تر از جعبه مقوایی می باشد و در درجه دوم جعبه های چوبی مقاوم تر از جعبه های مقوای و حتی هارد باکس می باشند. جعبه چوبی را شما می توانید حتی در تعداد کم هم از فروشگاه یومارت سفارش دهید.

جنس مرغوب چوب جعبه

جعبه چوبی را می توان با چوب طبیعی ساخت که خود این نوع جعبه ها را می توان از چوب راش و روس و بلوط و چنار و گردو تهیه نمود. این نوع جعبه های چوبی بسیار ارزشمند و نفیس هستند و ضخامت این نوع جعبه های چوبی را تا دو سانت هم ساخته می شوند. معمولا این نوع جعبه های چوبی را مربع یا مستطیل تولید می ‌کنند.

جعبه های چوبی

چوب و هنر

در فروشگاه یومارت برای ساخت این نوع جعبه چوبی از ضخامت های پایین چوب به کار می برند؛ علت اینکار این است که جعبه چوبی ظریف تر به نظر برسد و کار جذاب تری داشته باشید. ظرافت کار موجب می‌ شود کار نهایی مشتری پسندتر شود و نهایتا جعبه چوبی به یک اثر هنری نزدیک شود.

اشکال مختلف جعبه چوبی

جعبه چوبی را می توان به اشکال مختلفی طراحی و تولید کرد. تولیدکننده گان جعبه های چوبی باید توانایی ساخت جعبه را متناسب با محصول و لوگوی آن را داشته باشند؛ یعنی اگر شکل لوگو به صورت بیضی و یا هر شکل دیگری باشد آن را به همان شکل طراحی کنند. جعبه های چوبی که به روش برش لیزر تولید می شوند، خیلی مورد توجه مصرف کنندگان بسته بندی های محصولات قرار می گیرند. جعبه های چوبی را می توان با ام دی اف تولید نمود که علاوه بر بهداشتی بودن آن به صرفه تر هم می باشد. جعبه چوبی قبل از ساختن باید ابتدا طراحی شود و این کار باید به گونه ای انجام شود که مشتری و یا همان خریدار محصول شما آن را بپسندد.

مونتاژ کردن جعبه چوبی

در تولید جعبه چوبی باید به چسبی که استفاده می شود توجه نمود. زیرا باید چسب با جنس چوب متناسب باشد و به اندازه کافی از چسب استفاده کنید؛ زیرا جعبه چوبی که به وسیله برش لیزر تولید می شود حاشیه کار را به صورت نر و مادگی در می آورند که به هم جفت شوند و اینکار باعث محکم شدن جعبه چوبی می شود.

فروشگاه یومارت

خرید از فروشگاه یومارت

فروشگاه یومارت یکی از بهترین تولیدکننده گان جعبه های چوبی است که با استفاده از بهترین نوع مواد اولیه موجود در بازار و با کمک کادری مجرب و آموزش دیده که جزء بهترین ها در این زمینه کاری هستند، توانسته است یک سر و گردن بالاتر از رقبای خود در این زمینه یعنی تولید جعبه چوبی باشد و تبدیل به یک برند در زمینه تولید جعبه چوبی شود. شاید از خودتان بپرسید که چرا باید از فروشگاه یومارت خرید کنید؛ زیرا فروشگاه یومارت می تواند نظر شما را با هر سلیقه ای تامین نماید. طراح های فروشگاه یومارت با طراحی جعبه برای هر سلیقه ای این امکان را به شما می دهند که به غیر از فروشگاه یومارت نیاز به تامین کننده دیگری نداشته باشید و از آن جایی که کیفیت ساخت این جعبه ها قبل از ارسال توسط گروه کنترل کیفی بررسی می شود، محصولی که به دست شما مشتریان عزیز می رسد بدون هیچ ایرادی می باشد. اگر فقط برای یک بار هم که شده از فروشگاه یومارت خرید کنید. تفاوت را احساس خواهید کرد و دیگر از فروشگاهی به غیر از فروشگاه یومارت برای خرید جعبه اقدام نخواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید