ریسه فلکسی ردیفی از نورافکن‌ های کوچک که بر روی یک بازتابنده تعبیه شده و برای چراغ‌ های حاشیه بیلبورد ها و روشنایی عمومی صحنه استفاده می‌ شوند. با ظهور فناوری نورپردازی LED خلاقانه و کم مصرف ، صاحبان خانه می توانند یک محیط روشنایی منحصر به فرد را در هر گوشه تاریک از خانه خود ایجاد کنند. فناوری روشنایی هوشمند ، سطح کاملا جدیدی از کنترل نور را به خریداران می دهد. اگر از هزینه های زیاد برق خود خسته شده اید ؛ بهتر است به فکر تهیه لامپ کم مصرف باشید . این لامپ ها علاوه بر کیفیت بالا در نورپردازی ، به میزان چشمگیری از مصرف روزانه برق شما می کاهد. بهتر است برای خریداری قطعات و تجهیزات الکتریکی خود ، به وب سایت فروشگاه اینترنتی برق نت (barghnet.com) سر بزنید و انواع محصولات مورد نیاز خود مانند ؛ سیم تلفن ، لامپ کم مصرف و دیگر تجهیزات را خریداری نمایید.

ریسه فلکسی چیست ؟

ریسه های فلکسی به دلیل شکل نازک و بلند خود ، به عنوان نوار یا روبان LED نیز شناخته می شوند. معمولاً دارای یک چسبنده هستند که به آنها اجازه می دهد تا در مکانهایی که دسترسی به آنها سخت بوده و تعبیه وسایل نور معمولی امکان پذیر نیست ، قرار گیرند. این نوارها از تخته های مدار انعطاف پذیر تشکیل شده اند که دارای یک سری دیودهای ساطع کننده نور هستند. اگر به دنبال ایجاد یک نورپردازی فوق العاده حرفه و جذاب برای جشن ها و تالار های خود می گردید ، پیشنهاد می کنیم که از ریسه های رفلکسی استفاده کنید. این ریسه ها به راحتی حالت می پذیرد و می توان آن ها را در هر موقعیتی تعبیه کنیم. کاربرد زیاد و کارایی بسیار راحت این قطعات ، موجب شده تا محبوبیت بسیار زیادی را در میان مشتریان پیدا کند. قرار دادن یک لامپ هالوژن کوچک برای روشن کردن قسمت های تاریک خانه ، نیاز به نصب و راه اندازی الکتریکی گسترده و گران قیمت دارد. از طرف دیگر ، به علت قابلیت انعطاف بالا ، می تواند به راحتی در قسمت زیرین کابینت و یا در امتداد لبه دیوار ها نیز نصب شود. تمامی این موارد ، امکان ایجاد یک فضای روشنایی خلاقانه و شیک را فراهم می کند که بخش های مختلف خانه و محل کار شما را زنده می کند.

خرید قطعات الکتریکی کم مصرف و پرفروش

موارد استفاده از ریسه فلکسی ؟

ریسه فلکسی یکی از پرکاربردترین محصولاتی است که می توانید از آن در جشن ها و دیگر شرایط خاص استفاده کنید. این محصول ، ظاهری زیبا و دلنشین را برای خانه ایجاد کرده و شور و نشاط را به خانه می آورد. ممکن است با خود فکر کنید که موارد استفاده از ریسه های فلکسی چیست و در کدام مناطق خانه می توان از آن ها استفاده کرد. تا مدتی پیش نوارهای فلکسی ، تنها در نورپردازی برجسته یا نورپردازی کار استفاده می شد. با این حال ، از آنجایی که دیود های ساطع کننده نور کارایی نور را افزایش داده اند ؛ ریسه های فلکسی می توانند طیف گسترده ای از ایده های روشنایی محرک و جالب توجه را در سراسر خانه ارائه دهند. در ادامه این مطلب به مثال های مخالف اشاره خواهیم کرد.نمونه هایی از کاربرد های این محصول پر استفاده عبارتند از ؛

  • روشنایی کار در مواردی که نیاز به نور بالا دارید
  • جایگزینی وسایل روشنایی فلورسنت و هالوژن
  • حتی رشد گیاهان در گلخانه های داخلی
  • می‌ توانید گوشه ای تاریک از پیشخوان آشپزخانه خود را تصور کنید که ما بین یخچال و یک کابینت آویزان شده است.

روش های صرفه جویی در انرژی

وقتی به روشنایی کم مصرف روی می آورید ، می توانید خانه خود را با هزینه کمتر و همان مقدار نور ، روشن کنید. روشنایی حدود ۱۵ درصد از مصرف متوسط ​​برق یک خانه را به خود اختصاص می دهد. بنابراین در صورت استفاده بی رویه لامپ ها و وسایل الکتریکی ، ممکن است هزینه های گزافی بر دوش خانوار ها بگذارد. اگر هنوز از لامپ‌های رشته‌ ای استفاده می‌ کنید ؛ تغییر به نور کم مصرف ، یکی از سریع‌ ترین راه‌ ها برای کاهش قبض برق است. علاوه بر روشنایی کارآمد ، برای صرفه جویی در مصرف برق و انرژی در خانه ، می توانید از کنترل هایی مانند تایمر و دیمر استفاده کنید. تایمرها به طور خودکار ، چراغ‌ های روشن را در صورت عدم استفاده خاموش می کنند. می‌ توانید از دیمرها جهت کاهش سطح نور استفاده کرد. اطمینان حاصل کنید مع محصولات خریداری شده شما با لامپ های کم مصرفی که می خواهید استفاده کنید ، سازگار باشند. برای داشتن محصولات باکیفیت با بیشترین صرفه جویی در انرژی ، لامپ های کم مصرف را از فروشگاه معتبر برق نت (barghnet.com) ، خریداری کنید.

برق نت

استفاده از لامپ کم مصرف در فضاهای باز

اگر به ایجاد نورپردازی در فضای باز حیاط و یا محوطه خود علاقه دارید ؛ استفاده از لامپ های LED و کم مصرف ، می تواند در مصرف انرژی و برق صرفه جویی زیادی کند. بهتر است از لامپ هایی استفاده کنید که در دسترس بوده و برای مقاومت در برابر برف و باران کارایی داشته باشند. برای تهیه محصولات با کیفیت با بیشترین میزان  صرفه جویی ، به دنبال وسایلی با برچسب مصرف انرژی سبز باشید که برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند و دارای ویژگی هایی مانند خاموش شدن خودکار نور و سنسورهای حرکتی هستند. جهت خریداری محصولات کم مصرف و درجه یک ، می توانید به فروشگاه برق نت (barghnet.com) سر بزنید و محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

برچسب ها : ریسه فلکسی,لامپ کم مصرف,برق نت

دیدگاهتان را بنویسید