خرید تاپر کیک کریسمس، خرید تاپر کیک هالووین، خرید تاپر کیک یلدا و … را می توانید به راحتی و به صورت آنلاین از سایت بعد نو انجام دهید. کافی است سفارش خود را در این سایت ثبت کنید تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

استفاده از تاپر کیک یکی از بهترین ایده ها برای تزیین کیک های مناسبتی می باشد. شما می توانید در مناسبت های مختلف برای تزیین کردن کیک هایی که تهیه کرده اید با توجه به مناسبت مورد نظر از تاپر کیک هالووین، تاپر کیک یلدا، تاپر کیک کریسمس و هالووین، تاپر کیک ولنتاین و … استفاده کنید.

این روزها استفاده از تاپرهای مختلف برای تزیین کردن کیک بسیار باب شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. تنوع بسیار زیاد تاپرها سبب شده است تا شما بتوانید به راحتی مناسب ترین تاپر را با توجه به مناسبت، نوع، رنگ، اندازه و … کیک خود تهیه کنید. انواع مختلف تاپرها در طرح، اندازه، جنس و … با هم فرق می کنند و طراحی های بسیار جذاب و چشم نوازی دارند.

خرید تاپر کیک مناسبتی | فروشگاه آنلاین بعد نو

خرید تاپر کیک هالووین

یکی از جشن هایی که چند سالی است در میان جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است، جشن هالووین می باشد. در این جشن که از سنت های قدیمی برخی از کشورهای امریکایی و اروپایی بوده است افراد با گریم ها و لباس های وحشتناکی مثل روح، زامبی و … شرکت می کنند. برای تزیین کیک و سایر خوارکی های هالووین نیز سعی می شود این تم وحشت و یا رنگ های خاصی که نماد این جشن است مانند نارنجی، بنفش، خاکستری و … رعایت شود.

برای تزیین کیک هالووین می توانید از طرح های خاص این جشن مانند تزیین به شکل کدو تنبل و یا طرح های وحشتناک استفاده کنید. علاوه بر این ها می توانید یک کیک ساده داشته باشید و آن را با استفاده از تاپر کیک هالووین در کمترین زمان ممکن به زیباترین شکل تزیین کنید.

خرید تاپر کیک هالووین را می توانید به صورت آنلاین از سایت بعد نو انجام دهید. انواع تاپرهایی که در این سایت برای فروش عرضه شده اند طراحی مدرن و جذابی دارند. جنس مرغوب این تاپرها در کنار قیمت مناسب آن ها توانسته است توجه کاربران زیادی را به خود جلب نماید.

خرید تاپر کیک یلدا

خرید تاپر کیک یلدا

یکی از جذاب ترین مراسمات سنتی در کشور ما، جشن شب یلدا می باشد. در این شب که مصادف با آخرین روز پاییز و شب اول زمستان است خانواده ها دور هم جمع می شوند و تا پاسی از شب از کنار هم بودن لذت می برند. خوارکی هایی که به نوعی به نماد شب چله یا همان شب یلدا نیز تبدیل شده اند عبارتند از انار، هندوانه و …

در چند سال اخیر انواع مختلف کیک و دسر نیز به چیدمان شب یلدا اضافه شده اند و زیبایی بیشتری را به سفره شب یلدا بخشیده اند. برای تزیین کیک شب یلدا می توانید کیک را به شکل هندوانه یا انار تزیین کنید که به نوعی نشان دهنده مناسبت خاص کیک نیز باشد. همچنین می توانید با استفاده از تاپر کیک یلدا، کیک خود را به صورتی شیک و خاص تزیین نمایید.

برای خرید تاپر کیک یلدا کافی است تا محصول مورد نظر خود را در سایت بعد نو سفارش دهید. سفارش شما در اسرع وقت درب منزل به شما تحویل داده می شود. انواع مختلف تاپر کیک یلدا با طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف در این سایت عرضه شده است و شما می توانید با توجه به طرح و اندازه کیک خود مناسب ترین تاپر را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید تاپر کیک کریسمس

خرید تاپر کیک کریسمس

افراد زیادی دوست دارند مراسم کریسمس را جشن بگیرند و آن را بهانه ای برای دور هم جمع شدن عزیزان و اعضای خانواده خود قرار دهند. مراسم کریسمس نمادهای بسیار جذاب و زیبایی دارد که نه تنها توجه بچه ها را به خود جلب می کنند بلکه برای بزرگ ترها نیز جذاب و دوست داشتنی هستند.

برای تزیین کیک کریسمس می توانید از نمادهای مخصوص این جشن مانند بابا نوئل، درخت کریسمس، جعبه های هدیه، نماد برف و … استفاده کنید. علاوه بر تمام این ها اگر می خواهید در زمانی کوتاه و به راحتی تزیین کیک خود را لاکچری و جذاب کنید می توانید از تاپر کیک کریسمس استفاده کنید.

خرید تاپر کیک کریسمس را نیز می توانید از سایت بعد نو انجام دهید. انواع مختلف تاپرهای مخصوص کریسمس با کیفیت بسیار بالا و طراحی چشم نواز در میان محصولات این سایت موجود است و شما می توانید به راحتی مناسب ترین نوع تاپر را برای کیک خود انتخاب و تهیه نمایید.

تاپر کیک ولنتاین

تاپر کیک ولنتاین

ولنتاین جشن عاشقان است و برای تزیین مراسم مربوط به این مناسبت باید از نمادهای عاشقانه و یا نمادهایی که مخصوص ولنتاین است استفاده کنیم. کیک های ولنتاین معمولا با نمادهایی که به این مناسبت مربوط می شود مانند قلب، گل رز و … تزیین می شوند. رنگ قرمز نیز به نوعی نماد ولنتاین است و در تمامی تزیین های مربوط به این مناسبت مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تزیین کیک ولنتاین به شکلی خاص و شیک می توانید از تاپر کیک ولنتاین استفاده کنید. می توانید یک کیک زیبا و ساده تهیه کنید و یک تاپر زیبای مناسبتی نیز روی آن قرار دهید. به این ترتیب کیک شما در نهایت سادگی نمایی شیک و زیبا خواهد داشت. برای تزیین کیک ولنتاین می توانید از تاپرهای متنوع ای مانند تاپر قلب، تاپر عاشقانه، تاپر نوشته نستعلیق، تاپر چهره و … استفاده کنید.

مجموعه این تاپرهای متنوع و جذاب را می توانید در سایت بعد نو مشاهده کنید و از میان محصولات متعدد و متنوعی که در این سایت برای فروش عرضه شده است، مناسب ترین تاپر را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. لازم به ذکر است که تاپرهای موجود در این سایت قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارند.

جمع بندی

همان طور که توضیح دادیم تاپرها برای تزیین کیک به صورت زیبا و مناسبتی مورد استفاده قرار می گیرند. به این ترتیب شما می توانید با استفاده از تاپرهای آماده، کیک خود را در زمانی کوتاه و با صرف هزینه ای مناسب به زیباترین شکل تزیین کنید. تاپرها انواع مختلفی دارند و از نظر جنس، رنگ، طرح، اندازه و … با هم فرق می کنند. تاپرهای چوبی، پلاستیکی، فلزی و … از جمله تاپرهای پرطرفدار موجود در بازار می باشند.

طراحی تاپرها نیز با توجه به نمادهای مخصوص هر مناسبت انجام گرفته است. برای مثال تاپر کیک هالووین اغلب شامل تاپر هالووین مبارک، تاپر کدو تنبل، تاپر روح، تاپر درخت، تاپر قلعه وحشت و … می شود. تاپر کیک یلدا شامل طرح های مختلف یلدایی مانند تاپر یلدا مبارک، تاپر برگ پاییزی، تاپر انار، تاپر هندوانه، تاپر شعرهای یلدایی و … می شود. طرح هایی مانند تاپر کریسمس مبارک، تاپر دانه برف، تاپر بابا نوئل، تاپر کاج کریسمس، تاپر گوزن و … نیز به عنوان طرح های تاپر کیک کریسمس مورد استفاده قرار می گیرند.

در هنگام خرید تاپر کیک باید به موارد خاصی توجه داشته باشید تا بتوانید از میان تاپرهای متنوع موجود، مناسب ترین تاپر را برای تزیین کردن کیک خود انتخاب کنید. برای مثال اندازه تاپر باید با اندازه کیک متناسب باشد و یا رنگ کیک و رنگ تاپر باید به نوعی با هم همخوانی داشته باشند و مکمل هم باشند. طراحی تاپر نیز باید با مناسبت مورد نظر شما تناسب داشته باشد و نشان دهنده مناسبت مخصوصی که مورد نظرتان است باشد.

خرید تاپر کیک کریسمس، خرید تاپر کیک هالووین، خرید تاپر کیک یلدا و … را می توانید به راحتی و به صورت آنلاین از سایت بعد نو انجام دهید. کافی است سفارش خود را در این سایت ثبت کنید تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید