شما می توانید برای خرید انواع هاست و سرور قوی با بهترین قیمت به سایت سرور کلیک مراجعه کنید.

VPS مخفف عبارت انگلیسی Virtual Private Server می باشد که به معنی سرور مجازی است. خرید وی پی اس یکی از پرطرفدارترین سرویس های مورد استفاده کسانی است که در زمینه کسب وکار های اینترنتی، فعالیت در کارهای مجازی و بازار جهانی و در حالت کلی برای همه شرکت  هایی که در جهت رشد و توسعه کسب وکار خود، احتیاج به منابع و سرعت بیشتری برای ارائه خدمات خود دارند، می باشد. گاهی به سرور مجازی، VDS که مخفف کلمه Virtual Dedicated Server است هم گفته می شود که از نوع اختصاصی تر این مدل سرور ها می باشد. مجموعه سرور کلیک، امکان خرید وی پی اس را برای کاربران و مشتریان خود فراهم آورده است و اطلاعات کنترل پنل وی پی اس از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود.

با خرید وی پی اس یا سرور مجازی شما این امکان را خواهید داشت که یک کامپیوتر خیلی قوی با منابع اختصاصی محدود یا نامحدود و با استفاده از به روزترین روش های مجازی سازی فراهم شده و همیشه روشن با بهترین سرعت و دسترسی بالا به اینترنت که دارای امنیت بی نهایت است، را داشته باشید. خرید سرور مجازی یا همان خرید وی پی اس برای کار های خیلی طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند چند ماه بدون احتیاج مجدد به راه اندازی و نصب و کاهش سرعت و بازدهی، به اجرای دستورات و نرم افزارها و کلیه اقدامات مدنظر شما بپردازند.

در وب سایت سرور کلیک با انتخاب پلان مورد نظر تان و کاستومایز منابع مختلفی که احتیاج دارید، برای خرید سرور مجازی ایران یا خرید وی پی اس در بستر ابری با قیمت مناسب اقدام نموده و پلان مد نظرتان را با بهترین امکانات شخصی سازی شده و انتخاب منابع مد نظر خودتان با بهترین هماهنگی بین قیمت و قدرت منابع و با توجه به نیاز هایتان انتخاب نمایید. بلافلاصه پس از پرداخت وی پی اس، به شما تحویل داده خواهد شد.

شما می توانید به هنگام خرید سرور مجازی خود، سیستم عامل را از میان سیستم عامل های ارائه شده برای سرور مجازی خود انتخاب نمایید و مراحل را جلوتر رفته و سرور مجازی خود را تحویل بگیرید.

سرور کلیک ارائه دهنده و فروشنده تمامی سرور های مجازی  وی پی اس لینوکس و سرور های مجازی ویندوزی در کشور ایران، کشور آمریکا و کشور فرانسه است، با استفاده از بهترین تکنولوژی های مجازی سازی درکنار برترین سخت افزار های موجود همیشه در دسترس باشید.

خرید وی پی اس از سرور کلیک با قیمت عالی

کاربرد های سرور قوی مجازی

سرور مجازی یک نوع سرویسی است که دارای استفاده و کاربرد های بسیار زیادی می بلشد، از استفاده های شخصی سازی شده گرفته تا استفاده های تجاری و شرکتی را دارا می باشد. همانگونه که در بالا هم اشاره شد، تصور کنید شما وب سایتی دارید که نیاز به منابع بالایی است. منظور از منابع در وی پی اس همان حافظه رم، پردازنده یا  سی پی یو، فضای ذخیره سازی داده ها است. با خرید وی پی اس شما خیلی بیشتر از یک هاست وب اشتراک گذاری شده به منابع سخت افزاری دسترسی دارید. در حقیقت می  توان این گونه بیان کرد که یک هاست ، بخشی از یک سرور اختصاصی می باشد که برای میزبانی یک وب سایت در نظر گرفته شده و از آن جا که معمولا وب سایت های عادی و با بازدیدکم، نیاز کمتری به منابع خواهند داشت، بااستفاده از آن، تا حد بسیار زیادی در هزینه ها صرفه جویی می  نمایند. ولی اگر وب سایت شما یک وب سایتی پر مخاطب و حرفه ای باشد، قطعا یک هاست اشتراکی معمولی هم پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود و بایستی به فکر خرید سرور مجازی و یا خرید وی پی اس مناسبی باشید. در ادامه کاربرد های خرید وی پی اس را برایتان بیان می کنیم.

سرور مجازی و کاربردهای وی پی اس

سرور مجازی و کاربردهای وی پی اس

خرید سرور مجازی می تواند در هزینه ها بسیاری صرفه جویی نماید. از جمله اینکه ممکن است شما احتیاج داشته باشید یک نرم افزار را به صورت مداوم و آنلاین اجرا نمایید. از یک کلیک کردن خودکار برای انجام کاری در اینترنت گرفته تا سایر برنامه هایی که دستوری و تکراری را انجام می دهند. در این زمان شما قادر خواهید بود با خرید وی پی اس جلوی هزینه های بسیار زیاد اینترنت و برق و همچنین کاهش استهلاک قطعات کامپیوتر شخصی تان را بگیرد. در ادامه کاربرد های دیگری از خرید وی پی اس را در استفاده های شخصی می بینیم. سرور وی پی اس با سریع ترین و با کیفیت ترین سطح پایداری و سرعت ممکن به اینترنت وصل می باشد و شما می توانید بصورت آنلاین، به تماشای فیلم بپردازید! وی پی اس شما اصلا نیازی به خاموش شدن ندارد! پس می  توانید هر ساعت و در هر مکانی در حال دانلود یا اجرای هر نرم افزار دیگری روی سرور قوی خود باشید. به جای شب بیداری برای دانلود ۲۴ ساعته، با بیشترین سرعت و بدون محدودیت دانلود نمایید. بدون ایجاد هیچ محدودیتی در وب سایت هایی که کشور عزیزمان ایران را تحریم کرده اند، دسترسی کامل داشته باشید.

همانگونه که در کاربرد های شخصی  وی پی اس در بالا بیان کردیم، یک Virtual Private Server استفاده های تجاری بسیاری نیز دارد. به طور کلی، رایانش یا فضای ابری بستری بسیار نو و درحال توسعه می باشد که هر روز بیشتر و بیشتر جای سرور های مجازی معمولی را می گیرد و رایانش ابری را تحت عنوان یک بحث جدید، به روز و قدرتمند تر از سرور های مجازی سنتی، مطرح می  نماید.

اگر وب سایتی با نیازهای خاص و تنظیمات اختصاصی دارید، خرید سرور مجازی ابری و راه اندازی وب سایت روی وی پی اس یکی از ارزان ترین و برترین پیشنهاد ها می باشد.

با آپ تایم بسیار بالا و زیر ساخت  های خیلی عالی شبکه ای، شما می  توانید سرویس هاست خودتان را با بالاترین کیفیت بر روی  وی پی اس تان ارائه دهید.

فایل های بسیار پر حجم که چندین بار نیاز به ویرایش و آپدیت شدن دارند و یا اینکه باید توسط کارشناسان مختلف ویرایش گردند، در سرور جای میگیرند و به طور مستقیم توسط افراد حرفه ای ویرایش می  شوند.

با اینکار از دانلود و آپلود فایل  های خیلی حجیم توسط هر یک از افراد و اتلاف زمان جلوگیری شده و همچنین از تداخل نسخه های مختلف فایل ها و از دست رفتن تغییرات قبلی، جلوگیری خواهد شد.

سرور کلیک

مزایای سرور های مجازی سرور کلیک نسبت به سایر رقیبان

سرور کلیک با بیش از چند سال سابقه در ارائه انواع خدمات میزبانی و ارائه بهترین سرور های اختصاصی و سرور قوی، نامی قابل اعتماد و شناخته شده در زمینه سرویس های تحت وب است. از جمله مزایای خرید وی پی اس از سرور کلیک این است که:

سرور های مجازی سرور کلیک به صورت دائم از نظر مدیریت منابع، امنیت و پایداری مورد مانیتورینگ قرار می گیرد و اگر مساله ای پیش بیاید، کارشناسان فنی مجموعه سرور کلیک احتمالا خیلی زودتر از شما متوجه آن می شوند و به سرعت آن را مرتفع می نمایند.

  • قرار گرفتن یک سرور قوی در دیتا سنتر در کشور ایران و کشور آمریکا با سریع ترین و قدرتمند ترین و پایدارترین پورت اینترنتی موجود
  • سرعت خیلی بالا در دسترسی به داده ها درکنار پایداری عمیق و تاخیری خیلی پایین فضای ذخیره سازی به علت استفاده از پیکربندی در هارد سرور
  • امکان استفاده از وب سرور خیلی قدرتمند و سریع Nginx
  • امکان استفاده از ورژن های کاملا بهینه شده و قوی PHP و MySQL و با MSSQL و ASP و همه نرم افزارها و بستر های سیستم عامل لینوکسی یا سیستم عامل مایکروسافت در سرور مجازی برای میزبانی وب سایت
  • پشتیبان گیری اختصاصی از محتوای وی پی اس

همچنین دارا بودن پنل مدیریت خیلی قدرتمند به این گونه که می توانید در هر لحظه سرور مجازی بخرید، آن را ایجاد و یا پاک نمایید و سایر اقدامات دیگر از جمله روشن و خاموش کردن وی پی اس، ریستارت و ریبوت کردن را به خوبی و بدون از دست دادن زمان که منجر به از دسترس خارج شدن سرویس های شما شود، انجام دهید.

حال، می توانید در صفحه ی محصولات سرور کلیک بر روی لینک مورد نظر کلیک کرده و از ابزاری که برای شما عزیزان تدارک دیده شده است، به راحتی و در کم تر از یک دقیقه و باقیمت ارزان نسبت به سطح و کیفیت خدمات آن، سرور قوی خود را سفارش داده، تحویل بگیرید و به خوبی از آن استفاده نمایید. اگر شما هم به دنبال خرید و یا اجاره سرور مجازی هستید و یا قصد خرید سرور قوی را دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید