بهترین گزینه برای جایگزینی خرید دفترچه تعویض روغن با توجه به هزینه‌های بالای چاپ دفترچه ثبت کیلومتر و مشکلاتی از قبیل از دست رفتن یا همراه نداشتن دفترچه توسط مشتری با استفاده از دستگاه، زمان تعویض روغن به ‌صورت اتوماتیک یک پیامک شبیه به متن پایین برای مشتری میرود که قابل ویرایش توسط شما هست مهمتر از این شما موبایل مشتری خود را به ذخیره دارید.

https://digitaloil.ir

 

دستگاه اطلاع رسانی پیامک

امکانات دستگاه

مثال:  به باشگاه مشتریان اتوسرویس مرسدس خوش آمدید.

شماره تماس: ٠٩١٣**

لوکیشن ما: ***

جهت یادآوری مراجعه بعدی دفترچه تعویض روغن الکترونیک خودرا تکمیل نمایید.


مثال متن:  ”زمان مراجعه شما جهت تعویض روغن وسرویس خود فرا رسیده.

این پیام توسط شما جهت یادآوری مراجعه به اتوسرویس…… تنظیم شده است.

منتظرشما هستیم اتوسرویس پارسیان کیلومترفعلی ۵٤٠٠٠ کیلومتربعدی ۵٩٠٠٠ موارد تعویض شده در نوبت قبل: روغن توتال، تعویض فیلتر اتاق و روغن، بازدید گیریبکس تمامی متن‌ها به دلخواه شماقابل ویرایش است.

 

خدمات دیگر شرکت تولید کننده

 

طراحی وب سایت

 

هر آنچه که برای کسب و کار خود نیاز دارید را میتوانید انتقال دهید تا طرح و گرافیک وب سایت شما را با سلیقه خودتان طراحی کنیم. در صورتی که شرکت هستید بهترین طراحی سایت شرکتی در اصفهان  را برای شما ایجاد کنیم ، اگر فروشگاه هستید میتوانیم طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان را ایجاد کنیم ، در صورتی که امکانات  مختص کسب و کار خود را هم دارید ما میتوانیم به سایت شما اضافه کنیم . حضور شما را در فضای وب و موتور های جستجو مثل گوگل را هموار میکند . وب سایت و در  ادامه سئو سایت این دست آورد را برای شما فراهم میکند .

 

https://vahidboroushak.ir/design-website-in-esfahan/

 

طراحی سایت در اصفهان

سئو وب سایت

 

در دنیای کسب و کار امروز برای جذب مشتری‌ ، داشتن وب سایت برای کسب و کار دیگر انتخاب نیست بلکه ضرورت می باشد . این جمله به این منظور می باشد که سئو سایت هم برای سایت شما اختیاری نیست.سئو در اصفهان ، با آوردن وب سایت شما به نتایج اول جستجو کسب و کار های اصفهانی  ، باعث افزایش ترافیک ، شناخته شدن برند شما ، و افزایش بیشتر درآمد از سایت شما می‌شود . بهترین استراتژی در دنیای  امروز برای رشد  کسب و کارتان ، سئو سایت می باشد .

https://vahidboroushak.ir/seo-in-esfahan/

 

سئو سایت اصفهان

سامانه ارسال پیامک

 

پنل پیامکی  با ابزار ها و امکاناتی که به شما ارائه میدهد  در رسته بازاریابی پیامکی شغل  شما می باشد که اگر اطلاعات خیلی کمی هم از بازاریابی داشته باشبد میتوانید با پنل ارتباط خوبی بین مشتریان خود و مجموعه ایجاد کنید . . قدم به قدم جلو خواهیم رفت تا شما با هر بودجه ای که دارید بتوانید تبلیغات پیامکی انجام دهید و استفاده لازم و مفیدی را در این راستا بهره برداری کنید . در ادامه با معرفی راهکارهایی اعم از ارسال منطقه ای ، ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف و ارسال وب سرویس و..به شما توضیح خواهیم داد که چگونه بهترین بازخورد ها را از تبلیغات پیامکی داشته باشید.

https://kamyabsms.ir

 

برچسب ها : دستگاه اطلاع رسانی پیامک,طراحی سایت در اصفهان,سئو سایت اصفهان,پنل پیامک

دیدگاهتان را بنویسید