امروزه مشاغل اینترنتی و کسب درآمدهای آنلاین افزایش چشمگیری یافته‌است. به‌طوری‌که هر طرف را بنگریم یک روش کارآمد و مؤثر برای درآمد پیدا می‌کنیم. در این راستا درآمدزایی از آپارات به‌لحاظ برخورداری از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و بازدهی عالی، طرفداران زیادی پیدا کرده‌است تا جایی‌ که کاربران با استفاده از آپارات، درآمدهای میلیونی کسب می‌کنند. اکنون ممکن است با خود بیندیشید که چه روش‌‎هایی برای درآمدزایی از آپارات وجود دارد؟ آیا می‌توان با آپارات درآمد میلیونی کسب کرد؟ در ادامه برای پاسخ به این سؤالات و آشنایی بیشتر با روش‌های کسب درآمد از طریق آپارات با ما همراه باشید.

پیشرفت تکنولوژی در حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث پیدایش روش‌های نوین درآمدزایی شده‌است. در این راستا افرادی زیادی با تولید، تهیه و عرضۀ انواع کالا و خدمات درزمینه‌های مختلف درآمد کسب می‌کنند. آپارات نیز یکی از همین روش‌های مؤثر درآمدزایی است و تابه‌حال نیز عملکرد قابل قبول و مؤثری از این روش مشاهده کرده‌ایم. اگر به کارآفرینی و موضوعات مرتبط با آن علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم حتما سری به وب‌سایت‌هایی مانند فرچون، فوربز، دانشگاه کسب و کار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو بزنید و اطلاعات خودتان را در موضوعات کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی بالا ببرید.

دو روش مؤثر و کارآمد برای درآمدزایی از آپارات

درآمدزایی از آپارات با کانال‌های تأییدشده

تیم آپارات در راستای افزایش تعداد کاربران و بهبود جایگاه سایت خود، اقدام به اخذ تصمیم‌های کارآمد و مؤثر در رابطه با کسب درآمد از طریق آپارات گرفته‌است. در این‌ خصوص براساس تعداد بازدیدکننده‌های ویدئوها، به صاحبان کانال، هزینه پرداخت می‌شود. البته برای انجام کار باید به دو نکتۀ اساسی توجه داشته باشد. اول اینکه کانال شما باید فعال و موردتأیید آپارات باشد. نکتۀ دوم آن‌که هرچه تعداد بازدیدکننده بیشتر باشد، به‌نسبت درآمد شما نیز افزایش می‌یابد، ازاین‌رو با تهیه و انتشار ویدئوهای باکیفیت و متناسب با نیاز جامعۀ هدف، می‌توانید تعداد بازدیدکنندگان خود را در مدت‌زمان کوتاه افزایش دهید و به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید. علاوه‌بر این، با افزایش تعداد بازدیدکننده می‌توانید تبلیغات متعددی را در ویدئوها قرار دهید و بدین نحو درآمد خود را از طریق ارائه محتواهای ویدئویی با تبلیغات متنوع به بالاترین سطح ممکن برسانید.

آیا می‌دانستید مدت‌زمان تماشا بر میزان درآمد شما از آپارات تأثیر دارد؟

در رابطه با درآمدزایی از آپارات باید بگوییم که علاوه‌بر تعداد بازدیدکننده، به ازای مدت‌زمان تماشا نیز به ویدئوها درآمد تعلق می‌گیرد. بدین صورت اگر تعداد بازدیدکنندگان شما کم باشد ولی آن‌ها مدت‌زمان زیادی را صرف تماشای ویدئوها کرده باشند، به‌نسبت آپارات درآمد بیشتری به شما پرداخت می‌کند. درواقع این روش به‌عنوان یک اصلاح کلی در رابطه با تعداد بازدیدکننده و ارتباط مستقیم آن با مدت‌زمان تماشای ویدئوها اعمال گردید. در دانشگاه کسب و کار به‌عنوان یکی از سایت‌های فعال و برتر درزمینۀ کارآفرینی و روش‌های نوین کسب‌وکار نیز به این موضوع پرداخت شده‌است و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت http://businessuni.net مراجعه کنید.

روش‌های مؤثر درآمدزایی از آپارات

طبق تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده به یک جمع‌بندی کلی دربارۀ روش‌های مفید و مؤثر کسب درآمد از آپارات دست یافته‌ایم که به شرح زیر در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم:

1. کسب درآمد از آپارات با اشتراک ویدئو

یکی از روش‌های متداول و زودبازده برای کسب درآمد از طریق آپارات، تولید محتواهای ویدئویی و انتشار آن در سایت آپارات است. بدین نحو کاربران محتوای ویدئویی متناسب با تخصص، تجربه و نیاز جامعۀ هدف توليد می‌کنند و سپس با تأیید شرکت آپارات، فایل‌های ویدئویی روی سایت Aparat قرار می‌گیرد. البته در این زمینه نیز هرچه کیفیت ویدئو بهتر و موضوعات آن تطابق بیشتری با نیاز روز جامعه داشته باشد، مخاطبان بیشتری از آن بازدید می‌کنند و در پی آن درآمد کاربران افزایش می‌یابد.

بعضاً مشاهده شده‌است که کاربران ساعت‌های طولانی را صرف تهیه و تولید فیلم‌های مختلف كرده‌اند، اما آن‌طور که باید و شاید مورداستقبال بازدیدکنندگان قرار نگرفته است. در این رابطه باید گفت که محتوای ویدئویی تولید شده‌است، اما از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و از همه مهم‌تر، کاربر در شناسایی و تشخیص نیاز جامعۀ هدف دچار اشتباه شده‌است و به همین جهت نتوانسته یک محتوای ویدوئویی باکیفیت و استاندارد تولید کند. برای جلوگیری از بروز این مشکل، می‌بایست یک بررسی کامل نسبت به جامعۀ هدف خود انجام دهید و سپس محتواهایی متناسب با نیاز و خواستۀ آن‌ها تولید كنید.

2. کسب درآمد از طریق پخش زنده

یکی دیگر از روش‌های درآمدزایی از آپارات، به پخش زنده اختصاص یافته‌است. البته این روش بیشتر با ارائه محتواهای آموزشی و خبری انجام می‌شود و در سال‌های اخیر نیز شاهد افزایش استقبال بازدیدکنندگان از پخش‌های زنده هستیم. در این روش شما می‌توانید متناسب با نیاز مخاطبان، اقدام به برگزاری کلاس‌ها و جلسات آموزشی مختلف به‌صورت زنده کنید.

البته برای کسب درآمد از این طریق، می‌بایست برای ورود بازدیدکنندگان به کلاس، یک مبلغ مشخص تحت عنوان بلیت درنظر بگیرید تا آن‌ها با پرداخت این هزینه بتوانند وارد کلاس شوند و از آموزش‌های شما استفاده کنند. پس از واریز وجه در سایت آپارات، یک مبلغ اندک به‌عنوان کارمزد کسر شده و مبلغ باقی‌مانده آن به حساب شما واریز می‌شود. مطمئن باشید که اگر کلاس‌های شما متناسب با نیاز مخاطبان باشد و در آن‌ها آموزش‌های مفید و نکات مؤثر بیان کنید، در مدت‌زمان کوتاه از این روش درآمدزایی از آپارات می‌توانید درآمد زیادی به‌دست بیاورید.

خاطرنشان می‌شود که برای افزایش درصد موفقیت و جذب حداکثر مخاطب باید از انواع ترغیب‌کننده استفاده کنید. علاوه‌بر این، با انتخاب کاورهای جذاب برای ویدئوها می‌توانید به زیبایی محتوای تولیدشده بیفزایید. در صورتی‌ که کانال یا گروه در شبکه‌های اجتماعی دارید، از مخاطبان بخواهید که عضو کانال شما شوند و از مطالب موجود در گروه‌ها استفاده کنند. قطعاً رعایت این موارد موجب تسریع فرآیند موفقیت شما و دستیابی به درآمد بیشتر در سایت آپارات می‌شود.

جمع‌بندی

در این بخش سعی كردیم دو روش مؤثر و کارآمد برای درآمدزایی از آپارات را به شما معرفی کنیم. البته باید توجه داشته باشید که روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از آپارات وجود دارد و دستیابی به این مهم نیازمند داشتن تجربه، تخصص و توانایی درزمینه‌های گوناگون است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید به سایت دانشگاه کسب و کار به آدرس اینترنتی http://businessuni.net مراجعه كنید و از مطالب، راهنمایی و مشاوره‌های آن‌ها جهت دستیابی به اهداف کاری و راه‌اندازی یک شغل پردرآمد استفاده کنید. در پایان امید است که مطالب ارائه‌شده مؤثر واقع گردیده باشد. در بخش‌های بعدی سعی داریم به جنبه‌های دیگری از کسب درآمد به‌وسیلۀ سایت Aparat بپردازیم.

 

رسانه تخصصی کارآفرینی و استارتاپ

دیدگاهتان را بنویسید