قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه کرکره ای

اگر به دنبال ارزان ترین قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه کرکره ای در تهران هستید، حتما فروشگاه همتا بهترین انتخاب شماست. فروش انواع تیغه کرکره برقی به همراه انواع درب اتوماتیک، جک پارکینگ، پرده برقی و….

برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت کرکره برقی، همین حالا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 02155449212 و 09122552119

قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه کرکره ای را می توانید با توجه به کارخانه تولید کننده در مرکزآهن مشاهده کرده و از طریق این شرکت آن را خریداری کنید. قیمت ورق گالوانیزه کرکره‌ ای با توجه به کارخانه تولید کننده، کیفیت تولید، ضخامت و وضعیت فعلی کشور مشخص می‌شود.

افرادی که می خواهند انواع مختلف ورق کرکره را برای پروژه های خود تهیه کنند، میتوانند برای استعلام قیمت حلب کرکره ای به سایت، اپلیکیشن و شبکه‌های اجتماعی فروشگاه همتا مراجعه کرده و یا با شماره ‌های 02155449212 و 09122552119 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان واحد ورق فروشگاه همتا قادر هستند در پروسه خرید شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند تا بتوانید تجربه‌ای عالی از خرید ورق کرکره‌ای کسب کنید.

ورق کرکره گالوانیزه چیست

ورق کرکره گالوانیزه چیست

نوع خاصی از ورق گالوانیزه که به دلیل شکل ظاهری برای ساخت شیروانی از این نوع ورق استفاده می شود. ورق کرکره گالوانیزه از مقرون به صرفه ترین نوع ابزار برای ساخت سقف شیروانی می باشد. از تولید کنندگان ورق کرکره گالوانیزه می توان به برندها و کارخانه های زیر اشاره کرد ورق گالوانیزه کرکره فجر کاشان ورق گالوانیزه کرکره فولاد مبارکه اصفهان ورق گالوانیزه کرکره تاراز چهارمحال و بختیاری ورق گالوانیزه کرکره هفت الماس قزوین ورق گالوانیزه کرکره شهرکرد ورق گالوانیزه کرکره روی اندود ساوه ورق گالوانیزه کرکره اشتهارد با توجه به متفاوت بودن شرایط آب و هوا در شهر های مختلف ایران می توانید از نظر کارشناسان شهر آهن برای خرید ورق گالوانیزه کرکره ای اقدام کنید.

ورق گالوانیزه موجدار نوعی از ورق گالوانیزه است که به صورت سینوسی تولید می شود و برای ساخت سقف های شیروانی استفاده می شود. در ابتدا با پیشرفت تکنولوژی و ورود این ورق ها به ایران، تنها در ویلای افراد مرفه جامعه و خانه ثروتمندان از سقف های شیروانی با ورق های گالوانیزه موجدار استفاده میشد اما هرچه جلوتر رفت، با ترویج ساخت دستگاه های خم و برش ورق های آهنی موجدار، سایر افراد جامعه نیز از این محصول توانستند در ساخت سقف خانه های خود استفاده کنند.

در گذشته یکی از مشکلات این ورق ها زنگ زدگی و در نتیجه پوسیدگی آن ها بود که باعث میشد عملا کارایی خود را از دست دهند. این مشکل باعث شد افراد به فکر رنگ کردن این ورق ها بیفتند. به دلیل اینکه ورق های گالوانیزه عموما رنگ پذیرند، با رنگ کردن آن ها، علاوه بر دادن زیبایی به سقف خانه های خود، مقاومت ورق را در برابر آسیب های فیزیکی و پوسیدگی بالا ببرند.

پیشنهاد ویژه: اگر در حال خرید و نصب کرکره برقی هستید، حتما مشخصات تیغه آکرول اصل را بررسی کنید. در این خصوص می توانید مقاله قیمت تیغه کرکره برقی اکرول اراک  را مطالعه کنید.

ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی چیست

ورق کرکره گالوانیزه رنگی اصطلاحا به ورقی گفته می‌شود که سطح آن به شکل کرکره است؛ برای آن که سطح صاف و مسطح نیست و موج‌دار شده است. این نوع ورق به شکل‌ های مختلف در بازار فروخته می‌شود، گاهی ورق‌ های کرکره‌ای ساده و بدون رنگ است؛ اما در بیشتر مواقع این ورق‌ها رنگ شده و در بازار به فروش می‌رسد، قیمت ورق رنگی در بازار بسته به نوع تکنولوژی استفاده شده در ساخت، متفاوت خواهد بود.

رنگ‌کاری ورق کرکره‌ای رنگی به دو صورت دستی و کوره‌ای انجام می‌شود که نوع رنگ‌کاری در قیمت نهایی اثرگذار است. زمانی که ورق گالوانیزه در حال تولید است، در پایان خط گالوانیزسیون، دستگاه فرمینگ موجب شکل‌ دادن به ورق می‌شود و در نتیجه ورق کرکره‌ای تولید می‌شود.

کاربرد ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه تولیدی در بسیاری موارد همچون تابلو های برق، پنل ها، سینی کابل، قطعات لوازم خانگی، لوله بخاری، کانال کولر، ناودان، لوله ها و از همه مهم تر در بدنه و سقف سوله، گلخانه و سالن ها کاربرد دارد. می توان گفت ورق گالوانیزه برای مصارفی کاربرد دارد که احتمال زنگ خوردگی آهن و ایجاد خسارت وجود داشته باشد. این ورق  در رنگ‌ های مختلف مانند سفید، نارنجی، قهوه‌ای، آبی، پرتغالی، صورتی، نقره‌ای، سفالی، بنفش قابل ارائه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه تیغه کرکره ارزان شوید.

ویژگی ورق کرکره‌ای رنگی گالوانیزه و مزایای آن

همان‌طور که تاکنون می‌دانید، ورق کرکره‎‌ای گالوانیزه رنگی به دلیل نوع و فرم ساخت از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است که موجب شده در مکان‌ها و صنایع خاص استفاده شود. این ویژگی‌ها عبارت است از:

  • فرم ‌دهی خاص ورق
  • نصب آسان
  • عمر طولانی
  • مقاومت بالا در برابر پوسیدگی
  • خطر کمتر در برابر زلزله

فرم‌دهی خاص ورق: ضخامت‌های مختلف ورق گالوانیزه این امکان را به وجود می‌آورد که در شکل‌ها و فرم‌های خاص تولید شود. این شکل و فرم توانسته است کاربردی ورق‌های گالوانیزه را بالا ببرد.

نصب آسان: یکی از دلایل کاربرد بسیار زیاد ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی نصب آسان این نوع ورق است و برای نصب ورق تنها دستگاه فرز، اره گردبر و قیچی مخصوص لازم است. نصب کرکره رنگی در مقایسه با ساخت سقف هم کم‌هزینه‌تر و هم آسان‌تر انجام می‌شود.

عمر طولانی: ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی عمر بسیار بالایی دارد. اگرچه بعضی از کارشناسان عمر این نوع ورق را تا ۳۰ سال دانسته‌اند؛ اما اگر به روش گالوانیزه گرم تولید شده است، عمر مفید آن تا ۷۰ سال هم قابل محاسبه خواهد بود.

مقاومت بالا در برابر پوسیدگی: به دلیل رنگ‌کاری، ورق کرکره‌ای در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارد، به‌خصوص آنکه گالوانیزه شدن ورق فولاد با روی مقاومت در برابر خوردگی چندبرابر بیشتر خواهد شد.

خطر کمتر در برابر زلزله: یکی از دلایل خرابی و مرگ‌ومیر در زلزله‌های قوی، وزن زیاد سقف است. زمانی که از ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی استفاده می‌شود، وزن این ورق بسیار سبک است و همچنین نوع نصب به‌گونه‌ای است که خرابی بالا به بار نخواهد آورد.

ورق گالوانیزه کرکره سینوسی

ورق گالوانیزه کرکره سینوسی

نوع خاصی از فرمدهی ورق گالوانیزه است که در ساخت سقف های شیروانی کاربرد دارد. از دیرباز برای هدایت آب بارانی که در بام ها می ماند از سقف های شیبدار استفاده می شده است که با پیشرفت تکنولوژی و با توجه به تامین ذائقه تمامی سلیقه ها مدلهای متنوعی از پوشش شیروانی طراحی و ساخته شده است که از پرکاربردترین آنها و همچنین قدیمی ترین ، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین آنها می توان به ورق کرکره گالوانیزه اشاره کرد.

به دلیل شباهت فرمینگ کرکره به موج های مدور و دایره ای مانند به آن ورق سینوسی (Sinoos) نیز گفته می شود.

بهترین شرکت های تولید کننده ورق های گالوانیزه

در بین ورق های گالوانیزه ایرانی به ترتیب قیمت و کیفیت می توان ورق های گالوانیزه کرکره زیر را متصور بود :

  • ورق گالوانیزه کرکره فولاد مبارکه اصفهان
  • ورق گالوانیزه کرکره فجر کاشان
  • ورق گالوانیزه کرکره شهرکرد
  • ورق گالوانیزه کرکره تاراز چهارمحال و بختیاری
  • ورق گالوانیزه کرکره هفت الماس قزوین
  • ورق گالوانیزه کرکره اشتهارد
  • ورق گالوانیزه کرکره روی اندود ساوه

 بسته به نیاز مشتری و با ارایه نظر کارشناسی در مورد موقعیت جغرافیایی سازه (از نظر شدت بارندگی ،باد،تابش نور آفتاب و…) می توان یکی از گزینه های بالا را پیشنهاد داد.

قیمت ورق کرکره گالوانیزه

قیمت ورق کرکره گالوانیزه امروز کارخانجات فولاد مبارکه و شهرکرد و همچنین ورق های وارداتی چین در این صفحه به صورت روزانه به روزسانی و در خدمت کاربران قرار داده می شود.

چنانچه قصد خرید این محصول را دارید لازم است ابتدا سایز و ضخامت و کارخانه موردنظر خود را در لیست ارائه شده یافته و پس از استعلام قیمت با فشردن دکمه خرید سفارش خود را در سایت مرکزآهن ثبت نمایید. کارشناسان مجموعه در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی خواهند کرد.

عوامل موثر بر قیمت ورق کرکره‌ای رنگی گالوانیزه

در زمان خرید ورق کرکره‌ای رنگی گالوانیزه، قیمت یکی از مسائل مهم برای مشتری است. به دلیل این‌که در بیشتر زمان‌ها، مساحت زیادی با ورق پوشانده یا جداسازی می‌شود، برای مشتری مهم خواهد بود که بداند چرا قیمت ورق‌ها با یکدیگر متفاوت است عوامل تأثیرگذار بر قیمت ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی عبارت است از:

  • نوع متریال استفاده شده در ورق
  • تکنولوژی به‌ کاررفته در تولید ورق
  • نوع رنگ‌ کاری
  • فرم ورق کرکره‌ای رنگی گالوانیزه
  • قیمت دلار

نوع متریال استفاده شده در ورق: معمولا نوع و ضخامت استفاده شده در ورق سینوسی گالوانیزه رنگی یکی از مهم‌ترین عوامل بر روی قیمت است. این‌که ورق فولاد است یا آلومینیوم، این‌که ضخامت ورق چه اندازه است همه بر روی قیمت.

تکنولوژی به‌کاررفته در تولید ورق: تولید ورق معمولا با یک تکنولوژی منحصربه‌فرد انجام نمی‌شود، صنایع مختلف از تکنولوژی‌های مختلف استفاده می‌کنند. نوع تکنولوژی بر قیمت نهایی مؤثر خواهد بود.

نوع رنگ‌ کاری: اشاره شد که تولید ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی به دو شکل دستی و اتوماتیک تولید می‌شود. نوع دستی تمام مراحل توسط اپراتور انجام می‌شود؛ این نوع از رنگ‌کاری قیمت کم‌تری خواهد داشت. زیرا استفاده از کوره موجب افزایش هزینه‌ها و در نهایت افزایش قیمت را به دنبال خواهد داشت.

فرم ورق کرکره‌ای رنگی گالوانیزه: کاربرد ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی موجب تفاوت قیمت خواهد بود، فرم‌های مختلف ورق، شکل‌دهی متفاوتی را حاصل خواهد کرد که شکل متفاوت، طول مختلفی از ورق فولادی نیاز دارد.

قیمت دلار: تقریبا در تمام محصولات فلزی قیمت‌های جهانی و قیمت دلار بر این محصولات تأثیرگذار است. صعود قیمت دلار یا افزایش قیمت‌های جهانی بر روی قیمت ورق کرکره‌ای رنگی گالوانیزه تأثیرگذار خواهد بود. اگر قصد خرید محصولات فلزی را دارید، این قیمت‌ها را از منابع موثق دریافت کنید.

قیمت ورق گالوانیزه موجدار

امروزه به دلیل اینکه قیمت آهن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار گرفته است و روزانه تغییر می کند، برای اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه موجدار باید به سایت فروشگاه همتا مراجعه کرد.

ورق های گالوانیزه موجدار به صورت سینوسی شکل دهی می شوند. بازه ضخامت این ورق ها بین 0.5 تا 0.6 میلیمتر است و در اندازه 1250 میلیمتر و با طول مورد سفارش مشتری طراحی و ساخته می شوند.

اختلاف قیمت انواع ورق کرکره ای گالوانیزه براساس طرح شکل دهی و ضخامت و سایز آن ها با یکدیگر متفاوت است. از جمله شرکت های تولید کننده این ورق در ایران می توان به فولاد مبارکه اصفهان، فولاد امیرکبیر کاشان، شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری و مجتمع فولادی تاراز شهرکرد اشاره کرد. در این صفحه لیست قیمت ورق کرکره ای گالوانیزه در کارخانه ها به همراه مشخصات کلی این ورق ها را مشاهده می کنید.

به لحاظ ابعاد طولی و عرضی، ضخامت و وزن ورق های گالوانیزه و گالوانیزه رنگی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها اختلاف آنها در قیمتشان است که به واضح ورق گالوانیزه رنگی از ورق گالوانیزه معمولی گران تر است.

حلب کرکره ای قیمت روز

قیمت ورق کرکره گالوانیزه امروز به کمک تیم پشتیبانی فروشگاه همتا هر لحظه قابل بررسی و استعلام است. ورق های کرکره رنگی جهت تکمیل تولید ورق های گالوانیزه و زیبایی بخشیدن به ظاهر آن ها تولید می گردد.

شما می توانید ورق های کرکره را در انواع گالوانیزه و رنگی طبق سلیقه خود و با هر سایز و ابعادی که در نظر دارید، با آخرین قیمت حلب کرکره‌ای سفارش داده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

همچنین جهت اطلاع بیشتر از مشخصات این ورق ها، کاربرد، سایز و ابعاد، جدول اشتال و سایر موارد می توانید به بخش مقالات سایت مرکزآهن مراجعه نمایید. چنانچه اطلاعات بیشتری لازم دارید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره برای خرید ورق کرکره‌ای را دریافت کنید. 02155449212 و 09122552119

قیمت ورق کرکره سقفی

 اطلاع از قیمت ورق کرکره سقفی روزانه برای افرادی که از این نوع ورق در ساخت و ساز خود استفاده می‌کنند، اهمیت بالایی دارد. دلیل اصلی فرم دهی این ورق ها را می توان افزایش نسبت سطح و در نتیجه آن افزایش مقاومت و استحکام فولاد دانست.

محبوب ترین فرم شکل دهی به ورق های کرکره در حال حاضر شکل دهی سینوسی می باشد که در دو نوع ریز و درشت تولید و روانه بازار مصرف می گردد.

ریز و درشت بودن طرح این ورق ها را سایز موج ها مشخص می کند. لازم به ذکر است که خریداران می توانند ورق کرکره سقفی موردنظر خود را در طول های درخواستی نیز سفارش دهند.

نوع دیگر ورق های کرکره با نام کرکره ذوزنقه ای شناخته شده و از لحاظ ظاهری با نوع سینوسی متفاوت است. همان طور که از نام ورق مشخص است موج ها در این نوع محصول به صورت ذوزنقه بوده و این ذوزنقه ها در ابعاد و اشکال مختلف تولید می گردد.

چگونه ورق کرکره‌ای را رنگی و گالوانیزه می‌کنند؟

تولید ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی در سه مرحله متفاوت انجام می‌شود. مرحله اول گالوانیزاسیون ورق، مرحله دوم رنگ کردن ورق گالوانیزه و مرحله سوم فرم‌دهی ورق رنگ شده است، شرح این مراحل عبارت است از:

گالوانیزاسیون: ابتدا رول ورق فولادی باید گالوانیزه شود. ورق فولادی تولید شده درون فلز روی مذاب قرار گرفته و فولاد با روی پوشانده می‌شود. فلز روی یک محافظ کاتدی است که از زنگ‌زدگی فولاد جلوگیری می‌کند. ورق فولادی از روی مذاب بیرون آورده شده و در مجاورت هوا قرار می‌گیرد که موجب اکسیداسیون می‌شود. اکسیداسیون فولاد سبب تولید یک‌لایه ضدزنگ روی فولاد می‌شود. به این روش، گالوانیراسیون گرم می‌گویند.

رنگ کردن ورق فولادی: سطح ورق باید تمیز و عاری از چربی شود برای همین ورق گالوانیزه با موادی مانند وایتکس شستشو داده می‌شود. مدتی صبر می‌شود تا ورق خشک شود. زمانی که ورق خشک شد، شوره‌های سفید روی ورق وجود خواهد داشت، آن‌ها را با کاغذ سنباده پاک می‌کنند. اگر رنگ‌آمیزی در کارخانه انجام شود، به‌جای استفاده از کاغذ سنباده، برس‌های مخصوص ورق گالوانیزه را صیقلی خواهند کرد.

ورق با آب گرم شستشو داده می‌شود؛ در بعضی از کارگاه‌ها رنگ‌آمیزی دستی انجام می‌شود که در زمان شستشو از پارچه‌ای که با آب گرم خیس شده است سطح ورق شستشو داده می‌شود. ورق گالوانیزه توسط مواد قلیایی شستشوی گرم داده می‌شود. این کار باعث می‌شود تا بعد از رنگ‌کاری، رنگ ورق پوسته‌پوسته نشود. به این فرآیند کروماته گویند. در آخرین مرحله ورق رنگ می‌شود، ابتدا رنگ پایه روی ورق ریخته و سپس پرایمر روی رنگ قرار می‌گیرد و ورق داخل کوره گذاشته می‌شود تا رنگ پخته شود.

کرکره‌ای کردن ورق رنگی: زمانی که ورق رنگی تولید شد ورق داخل دستگاه فرمینگ قرار گرفته و به فرم مورد نیاز ورق شکل داده می‌شود که به‌صورت جدول زیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید