پنل پیامکی یک نرم افزار اینترنتی تحت وب است که امکانات متعددی در زمینه بازاریابی پیامکی به کاربران ارائه می کند . افراد و کسب و کار های مختلف می توانند با استفاده از پنل پیامکی ، پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی ارسال کنند .

راهنمای ثبت درخواست و نصب پنل پیامکی

اما چگونه می توانیم صاحب یک پنل اس ام اس شخصی شویم ؟

آموزش ثبت درخواست پنل پیامکی (قدم به قدم )

اگر میخواهید بدانید که چگونه پنل پیامکی بسازید ، باید ابتدا درخواست خود را ثبت کنید . جهت دریافت پنل پیامکی می توانید از سامانه های پیامکی مختلفی که در اینترنت وجود دارند که میتوانید درخواست خودتان را در آنن سایت ها ثبت کنید . پس از طی کردن تمامی مراحل آن می توانید خودتان صاحب یکی از آنها شوید .

در این صورت می تواید از تمامی امکانات بازاریابی پیامکی بهره ببرید !

به این صورت که می توانید کلمه ی “سامانه ارسال پیامک ” را جستجو کنید . سپس باید وارد یکی از سایت های ارائه دهنده پنل اس ام اس شوید و برای دریافت پنل پیامکی خودتان ثبت نام کنید .

جستجو در گوگل

همانطور که در نتایج گوگل می بینید یک از سامانه های ارسال پیامک که پنل اس ام اس رایگان ارائه می دهد را می توانید انتخاب کنید .

اما در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید و یا میخواهید که با استفاده از یک روش سریع و فوری ثبت درخواست را انجام دهید ، در ادامه با ما همراه ابشید .

روشی دیگر بدون نیاز به اینترنت است و شرح آن به این صورت است که اگر به دنبال یک روش سریع جهت ثبت درخواست پنل اس ام اس رایگان هستید می توانید هم اکنون عدد 111 را به 500020600 پیامک کنید .

ثبت نام با پیامک

 

با استفاده از این روش درخواست شما ثبت می شود و ثبت نام اولیه برای شما صورت می گیرد . بعد از چند ثانیه شما یک پیامک دریافت خواهید کرد که ثبت نام شما موفقیت آمیز بوده و می توانید با استفاده از راهنمای ثبت درخواست پنل اس ام اس در سامانه پیام رسان بقیه مراحل را طی کنید .

کدام پنل پیامکی را انتخاب کنم ؟

برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید باید به معیار های مهمی پیش از خرید پنل اس ام اس توجه داشته باشید .

سامانه پیامکی شما باید معیار های زیر را داشته باشد :

  1. روش های مختلفی برای پشتیبانی از کاربران و حل مشکلات کاربران داشته باشد .
  2. امکانات ضروی از قبیل ارسال پیامک تبلیغات منطقه ای ، ارسال پیامک مشاغل ، ارسال از نقشه و .. را داشته باشد .
  3. از قابلیت وب سرویس ارسال پیامک و URL پشتیبانی کند .
  4. خطوط اختصاصی و خدماتی متنوعی داشته باشد .
  5. ضمانت بازگست وجه داشته باشد .

پس از خرید پنل ، چگونه آن را نصب کنیم ؟

پس از آنکه مراحل ثبت نام رایگان را در پیام رسان را بصورت کامل گذراندید ، شما باموفقیت صاحب یک پنل اس ام اس رایگان شده اید .

پنل اس ام اس شما با آدرس اینترنتی https://payam-resan.com/sign-in/ قابل دسترسی است . یعنی اینکه نیاز به نصب اپلیکیشن یا برنامه خاصی از گوگل پلی یا کافه بازار نیست . در تمامی دستگاه ها ( موبایل و تبلت و … ) با بازکردن مرورگر و وارد کردن آدرس اینترنتی گفته شده وارد پنل اس ام اس خودتان شوید .

جهت مشاهده سامانه ارسال پیامک اینجا کلیک کنید .

اس ام اس مارکتینگ

فرق پنل اس ام اس با پنل پیامکی چیست ؟

پنل اس ام اس ، پنل پیامکی و سامانه پیامکی نام های مختلفی است که هر سه به یک معنا هستند. به ابزار اینترنتی که جهت ارسال پیامک های انبوه و تکی استفاده می شود اطلاق می شود . در نتیجه تفاوتی باهم ندارند .

آیا اپلیکیشن سامانه ارسال پیامک بهتر است یا سایت پنل اس ام اس ؟

برخی از سامانه های ارسال پیامک برای خودشان اپلیکیشن خاصی ارائه داده اند و می توانید بر روی موبایل خودتان نصب کنید . اما باید به این نکته توجه کنید که در این صورت باید هر بار آن اپلیکیشن را آپدیت کنید و آخرین نسخه جدیدش را دانلود کنید . همچنین از آن اپلیکیشن تنها می توانید بر روی دستگاه تلفن همراه استفاده کنید .

سایت های پنل اس ام اس به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن به آخرین نسخه اپدیت شده دسترسی داشته باشید . نیازی به نصب اپلیکیشن و اشغال حافظه ندارد . همچنین در تمامی دستگاه ها موبایل ( اندروید و آیفون) ، تبلت و لپ تاپ ها قابل استفاده است .

بنر ثبت نام

سامانه ارسال پیامک پیام رسان

این سامانه با سابقه بیش از 10 سال فعالیت در حوزه بازاریابی پیامکی و دارا بودن بیش از سیصد هزار کاربر فعال ، یکی از بهترین پنل اس ام اس هاست .

امکاناتی که در این سامانه ارائه می شود تمام رایگان است و برای استفاده وفعالسازی آنها نیاز به پرداخت هزینه ندارید . شما می توانید پنل خودتان را به هزمیزان که میخواهید شارژ کنید تا شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید.

ثبت ارسال پیامک

از آنجایی که پس از اتمام ثبت نام ، شما صاحب پنل خودتان می شوید و می توانید از 100 درصد امکانات ان استفاده کنید .

جهت ثبت ارسال پیامک نیاز به فرد خاصی ندارید و خودتان می توانید در عرض چند دقیقه و با چند کلیک پیامک های تبلیغاتی متنوعی را ارسال کنید .

تمامی مراحل ارسال پیامک و ثبت آن به صورت ویدیو های آموزشی 5 دقیقه ای در سامانه موجود است که افراد می توانند از آن ها بهره ببرند .

پنل انبوه مناسب کسب و کار و مشاغل

این پنل پیامک انبوه چه کمکی به کسب و کار شما می کند ؟

ارسال پیامک انبوه یکی از روش های تبلیغات پیامکی برای کسب و کار ها می باشد . در این روش با استفاده از یک پنل اس ام اس می توانید متن تبلیغاتی خود را در قالب یک پیامک برای شماره تعداد زیادی از افراد فرستید .

این شماره ها می تواند شماره های افراد ، دوستان ، آشنایان و یا مشتریان شما باشند و یا می توانید با استفاده از بانک شماره موبایل موجود در پیام رسان پیامک خود را به افراد مختلف و گوناگون ارسال نمایید .

این شماره ها در دسته بندی های مختلف تفکیک شده اند و این قابلیت را به شما می دهند تا پیامک انبوه خود را هدفمند ارسال کنید .

اگر می خواهید در ازای هزینه ارسال پیامک کمتری ، تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید بهتر است تا تبلیغات پیامکی انبوه را به صورت هدفمند اجرا کنید .

پیام رسان ر وش های مختلفی از ارسال اس ام اس انبوه و تکی را ارائه میدهد که می توانید از آن ها استفاده نمایید .

  • ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک انبوه به صورت اس ام اس منطقه ای (+خواندن از سایت مرجع)
  • ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
  • ارسال پیامک انبوه به شهر و استان
  • ارسال پیامک انبوه بر اساس کد پستی
  • ارسال پیامک انبوه به تفکیک سن و جنیست

نحوه دریافت پنل پیامکی مخابرات چگونه است ؟

تا اینجا آموختیم که برای دریافت و ثبت درخواست باید چه مراحلی را بگذرانیم . اما سوالی که پیش می آید آیا لازم است تا به مخابرات شهر و استان خودمان مراجعه کنیم ؟

پاسخ این سوال خیر است . چرا که سازمان مخابرات پنل پیامکی ارائه  نمی کند و شما با استفاده از سامانه هایی که به عنوان نماینده اپراتورهای مخابراتی هستند می توانید فعالیت تبلیغات پیامکی خود را ادامه دهید .

اپراتورهای مخابراتی از قبیل 5000 و 3000 و 2000 و 9000 و .. می باشند که هرکدام ویژگی های خاص خودشان را دارند .

پرسش ها

سوالات متداول

هزینه لازم جهت ثبت درخواست و دریافت پنل پیامکی چه قدر است ؟

قیمت های مختلفی برای خرید پنل های اس ام اس وجود دارند . پیام رسان یک سامانه پیامکی است که به شما پنل اس ام اس با امکانات رایگان ارائه  می کند . یعین هزینه ای بابت فعالسازی و ثبت نام پرداخت نخواهید کرد .

مدت زمان لازم از ثبت درخواست تا دریافت پنل اس ام اس چند روز است ؟

اگر تمامی مراحل ثبت نام را پشت سر هم طی کنید در کمتر از 15 دقیقه می توانید صاحب یک پنل اس ام اس شوید .

کدام سامانه پیامکی را انتخاب کنم ؟

سامانه پیامکی های مختلفی وجود دارند که می توانید با جستجو در گوگل با آن ها آشنا شوید . بهترین سامانه پیامکی باید معیار های گفته شده را دشاته باشد .

آیا لازم است تا پنل پیامکی را روی سیستم خودمان نصب کنیم ؟

پنل های پیامکی ، نرم افزار های تحت وب هستند و نیاز به نصب برنامه بر روی سیستم و موبایل شما ندارند . تنها کافی است تا از طریق لینک وبسایت وارد آن شوید .

 

برچسب ها : معرفی برنامه,بررسی اپلیکیشن

دیدگاهتان را بنویسید