تلفن‌های هوشمند به عضو جدایی ناپذیر در زندگی بسیاری از انسان ها تبدیل شده اند و روز به روز در حال پیشرفت هستند . به همین دلیل بازی‌های موبایل هم ، روز به روز هم زمان با افزایش کارای موبایل ها پیشرفت می‌کنند و به همین دلیل هم هست که بعضی از تلفن‌های هوشمند امروزی به عنوان گیمینگ مطرح می‌شوند و ویژگی‌ها و ساختار خاصی دارند و البته قیمت بسیار متفاوت و بالاتری دارا هستند .

راهنمای خرید بهترین دسته بازی (کنترلر) موبایل

اما وجود یک دسته بازی حرفه ای و یا معمولی مناسب با سلیقه کاربران مختلف یکی از موضوعاتی است که بسیاری را سردرگرم کرده و دقیقا نمی‌دانند که چه دسته بازی را باید خریداری کنند در ادامه به بررسی انواع دسته بازی موبایل پرداخته شده است که می‌تواند در انتخاب یکی از آن ها برای شما موثر باشد بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

 

دسته بازی موبایل چیست؟

 

دسته بازی موبایل به دستگاهی گفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید . انواع بازی‌های موبایل در سبک‌های مختلف و از جمله آن‌ها شوتر را بازی کنید و سرعت خود را در بازی‌های مختلف بهبود بخشید . البته بیشتر بازیکنان امروزی دسته های بازی موبایل را در سبک شوتر در بازی‌هایی مانند کال آف دیوتی و یا پابجی مورد استفاده قرار می‌دهند و کم تر پیش آمده تا بازیکنی برای سبک‌های دیگر موبایل از دسته های بازی موبایل استفاده کند .

 

در ادامه این مقاله ما به بررسی نحوه استفاده از هر دسته بازی و انواع آن ها خواهیم پرداخت که می‌تواند جزئیات بسیار سریع و کاملی را در اختیار شما قرار دهد .

 

چگونه دسته بازی موبایل مناسب خود را انتخاب کنیم ؟

 

برای انتخاب دسته بازی موبایل باید چند مورد را ارزیابی کنید تا بتوانید کنترلر بازی موبایل مناسب را انتخاب کنید . در قدم اول بهتر است نوع بازی ای که قرار است در آن از دسته بازی موبایل استفاده کنید مشخص کنید ، البته بیشتر دسته‌های بازی موبایل ، در بازی های سبک شوتر مورداستفاده قرار می‌گیرند .

 

در قدم دوم توانایی خود را بسنجید ، هر چه قدر میزان توانایی شما بالاتر برود ، بهتر است از دسته بازی حرفه‌ای تری استفاده کنید . به عنوان مثال برای مبتدی ها و افرادی که به تازگی به بازی کردن مشغول می‌شوند دسته های بازی انگشتی معمولی بسیار مناسب است و اگر قرار است حرفه ای تر باشند به سراغ دسته‌های بازی لیزری یا بلوتوثی خواهند رفت تا سرعت بسیار بهتر و بیشتری را تجربه کنند .

دسته بازی موبایل کالاف

در قدم سوم تشخیص دهید که کدام دسته بازی موبایل برای شما راحت تر است ، بسیاری از مواقع پیش آمده که کاربری دسته بازی حرفه ای را انتخاب کرده اما نمی‌داند که چگونه با آن کار کند و حتی ارگونومی لازم را برای کاربر به همراه نداشته است بنابراین دسته بازی موبایلی را انتخاب کنید که برای شما راحت تر است .

 

انواع دسته بازی موبایل

 

دسته‌های بازی موبایل دارای انواع مختلفی هستند که شامل دسته های بازی انگشتی ، مکانیکی ، لیزری ، فن دار ، بلوتوثی و… می‌شوند . تمامی آن ها بر روی صفحه لمسی گوشی شما قرار می‌گیرند به جز دسته های بازی بلوتوثی ، این گونه دسته های بازی با نصب اپلیکیشن ، بر روی گوشی موبایل از طریق بلوتوث به دستگاهتان متصل شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند .

 

همچنین دسته‌های بازی دیگر مانند فن دار و یا لیزری دارای ویژگی‌های خاص خود هستند به عنوان مثال دسته بازی فن دار دارای فن های یک یا چند عددی است و فن معمولا در بخش مرکزی دسته بازی قرار می‌گیرد و باعث می‌شود در زمان بازی کردن دستگاه شما خنک شود . خنک کنندگی زمانی بسیار ارزشمند می‌شود که دستگاه شما به شدت داغ شده و ممکن است آسیب زا باشد .

 

و در آخر دسته‌های بازی لیزری برای بازیکنانی مناسب است که سرعت شلیک ، مخصوصا در بازی های شوتر برای آن ها حائز اهمیت است . چرا که این دسته های بازی موبایل با استفاده از تکنولوژی قرار گرفته در ماشه می توانند در عرض یک میلی ثانیه بعد از ضربه شما واکنش نشان دهند .

 

انواع اتصال دسته بازی موبایل

 

دسته های بازی موبایل به دو صورت کار می‌کنند ، دسته بازی به صورت لمسی با قرار گرفتن ماشه ها روی صفحه نمایش گوشی موبایل و دسته بازی بلوتوثی برای استفاده بدون نیاز به لمس صفحه تاچ تلفن هوشمند و از طریق بلوتوث و با استفاده از اپلیکیشن مخصوص بر روی گوشی هوشمند قابل استفاده هستند .

بهترین دسته بازی موبایل

دسته بازی لمسی

 

به مجموعه ای از دسته‌های بازی موبایل گفته می‌شود که دارای اهرم هایی جهت قرار گرفتن بر روی صفحه لمسی تلفن هوشمند هستند و با فشار دادن اهرم ها به صفحه لمسی ضربه وارد کرده و باعث ایجاد اکشن در بازی می‌شوند . این نوع دسته‌های بازی در انواع مدل‌های انگشتی ، مکانیکی ، لیزری و فن دار مورد استفاده قرار می‌گیرند .

 

دسته بازی بلوتوثی

 

به مجمموعه‌ای از دسته های بازی موبایل گفته می‌شود که از طریق بلوتوث به دستگاه شما متصل شده و با استفاده از نصب اپلیکیشن مخصوص در گوشی موبایل ، مورد استفاده قرار می‌گیرند ، فراموش نکنید که بهتر است برای خرید دسته بازی موبایل بلوتوثی از یک مدل با برند معتبر استفاده کنید چرا که مدل های نامعتبر تر معمولا دارای اتصال بلوتوث ضعیف تری هستند و باعث تاخیر در اکشن های مختلف خواهند شد .

 

 

بهترین فروشگاه برای خرید دسته بازی موبایل در ایران

 

بهتر است همیشه احتیاط را در زمان خرید دسته های بازی در نظر بگیرید و کنترلری را استفاده کنید که از یک فروشگاه معتبر لوازم جانبی موبایل تهیه شده باشد بنابراین پیشنهاد می کنیم برای خرید دسته بازی موبایل از فروشگاه بابلو استفاده کنید این فروشگاه تمامی محصولات خود را به صورت اورجینال و با گارانتی عرضه می‌کند .

قیمت دسته بازی موبایل pubg

نتیجه گیری

 

همانطور که در این مقاله توضیح دادیم دسته‌های بازی موبایل دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشد و نیاز است که تمامی کاربران بر اساس نیاز خود دسته بازی موبایل را انتخاب کنند به عنوان مثال مبتدی ترین گیمر می‌تواند از یک دسته بازی موبایل انگشتی استفاده کند و حرفه ای ترین می‌تواند بر اساس نیاز خود یک دسته بازی موبایل بلوتوثی را انتخاب کند .

 

و در آخر ارگونومی و راحتی بیشتر دسته بازی موبایل است که برای شما انتخاب نهایی را به همراه خواهد داشت . همچنین با خرید آنلاین لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در بابلو می‌توانید تمامی محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید