چطور اینستاگرام کسب و کارمان را به سوددهی برسانیم؟

 

امروزه اینستاگرام تبدیل به ابزاری مهم در تبلیغ کسب و کارها شده است و کاربران این پلتفرم، می‌توانند به آسانی کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ کرده و به سودهای هنگفتی دست پیدا کنند. برای موفقیت در  این پلتفرم شما باید با اصول کار با آن آشنا شوید؛ برای مثال شما باید استراتژی تولید محتوا داشته باشید، از تقویم محتوایی  استفاده کنید. ما در ادامه به طور مفصل این مراحل را بررسی کرده‌ایم.

مراحل موفقیت در اینستاگرام

موفقیت در اینستاگرام با کلی رقیب قدرتمند و قدیمی کار چندان آسانی نیست و شما باید با مراحلی که منجر به موفقیت شما می‌شوند آشنا باشید.

اینستاگرام همانند یک کاتالوگ یا کارت ویزیت محصول شما را برای عموم افراد معرفی می‌کند. اگر دوست دارید که در این پلتفرم صفحه‌ای مناسب و موفق داشته باشید، در ادامه با ما همراه شوید؛ چرا  که ما مراحل موفقیت در این پلتفرم را برای شما معرفی کرده‌ایم.

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

۱) استراتژی تولید محتوا

تحقیقات نشان داده است که نرخ تبدیل برای کسب‌وکارهایی که استراتژی تولید محتوا دارند در مقایسه با آن‌هایی که هیچ استراتژی ندارند، شش برابر بیشتر است. استراتژی دقیقا همان چیزی است که افراد با استفاده از آن می‌تواند برای کارهای مورد نظر خود برنامه ریزی داشته باشند.

در واقع هر کسب و کاری با داشتن استراتژی تولید محتوا می‌تواند به موفقیت دست یابد. استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام به معنای برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی تمام فعالیت‌ها در این پلتفرم است.

۲) با آموزش‌های لازم برای تولید محتوا در اینستاگرام آشنا شوید

یکی دیگر از مواردی که برای موفقیت کسب و کارتان در این پلتفرم نیاز دارید، آموزش تولید محتوا اینستاگرام است. به طور کلی پست‌ها و استوری‌ها و … تمامی محتواهایی که شما در اینستاگرام آن‌ها را منتشر می‌کنید، به نوعی می‌توانند منجر به موفقیت پیج شما شوند. از این رو باید بدانید که چه نوع محتواهایی برای پیج اینستاگرامی شما مناسب است. کسب و کارها و افراد گوناگون همیشه سعی می‌کنند با تولید محتوای با کیفیت افراد را به پیج خود جذب کنند.

هرچه محتواهای تولید شده توسط پیج با کیفیت باشد، تعامل بیشتری با کاربران ایجاد شده و در نتیجه منجر به موفقیت بیشتر پیج شما خواهد شد.

۳) تقویم محتوا داشته باشید

شما بدون برنامه‌ی دقیق و مدون برای انتشار پست‌های خود نمی‌توانید به موفقیت دست یابید. تقویم محتوا اینستاگرام دقیقا همان چیزی است که شما با استفاده از آن پست‌ها، استوری‌ها را می‌توانید در یک بازه زمانی مشخصی منتشر کنید.

تمامی فعالیت‌های پیج اینستاگرامی شما باید در این بازه زمانی مشخص شده باشد تا پروسه تولید محتوا و انتشار آن به درستی صورت گیرد. داشتن یک تقویم محتوایی در این پلتفرم باعث می‌شود تا شما زمان خود را به درستی مدیریت کنید.

استفاده از هشتگ ها رد اینستاگرام

۴) از هشتگ‌ها استفاده کنید

مورد دیگری که می‌تواند باعث موفقیتتان در اینستاگرام شود، استفاده از هشتگ‌ها است. هشتگ راهی برای گروه بندی گفتگوها یا مطالب پیرامون یک موضوع خاص است و باعث می‌شود افراد به آسانی محتواهای مورد علاقه خود را بیابند. هشتگ‌ها راهی برای اتصال محتوای رسانه‌های اجتماعی به یک موضوع، رویداد یا گفتگوی خاص هستند.

با استفاده از هشتگ‌ها شما می‌توانید آگاهی از برند، تعامل کاربران با پیج و محتواهایتان را افزایش دهید.

مطلب پیشنهادی برای شما: چطور در اینستاگرام قرعه کشی راه بیاندازیم؟

۵) از تبلیغات گسترده استفاده کنید

اینستاگرام بزرگ‌ترین و فعال‌ترین پلتفرمی است که چندین هزار کاربر در آن فعالیت دارند. یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید به موفقیت دست یابید استفاده از تبلیغات گسترده اینستاگرام است. با این روش شما می‌توانید پیجتان را با یک عکس یا حتی یک استوری تبلیغ کرده و کاربران زیادی را به سوی پیج جذب کنید.

۶) رقبای خود را بشناسید

قدم بعدی برای موفقیت در اینستاگرام آشنایی با رقبای پیج اینستاگرامی است. این رقبا را بیابید و پست‌ها و استوری‌های آن‌ها را به دقت بررسی کنید. بی شک انتشار محتواهایی بهتر از محتوای پیج رقیب شما می‌تواند باعث موفقیتان شود. به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان از این افراد تقلید نکنید. برای اینکه بتوانید در بین چندین رقیب خود بدرخشید، باید محتواهایی را تولید کنید که مختص برند شما است.

به یاد داشته باشید که برای موفقیت در این پلتفرم بهتر است روزانه در آن فعالیت داشته باشد و افراد و کاربران زیادی را جذب کنید.

 

برچسب ها : اینستاگرام,موفقیت در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید