بسیاری از افراد دارای پوستی خشک یا شکننده هستند. یا دچار پیری زودرس و زود هنگام شده اند. یکی از محصولات پرطرفدار در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی که در دسته مرطوب کننده و جوان کننده پوست قرار می گیرد. آبرسان کلینیک است. آبرسان کلینیک با فرمولی هوشمند و ساختاری مناسب می تواند پوست را تا 100 ساعت آبرسانی کرده. و به ده لایه از پوست نفوذ کند. در واقع آبرسان کلینیک حاوی هالورونیک اسید و مخمر گیاه آلویه ورا می باشد. که به شادابی و رفع چین و چروک صورت کمک فراوانی می کند.

شناخت آبرسان کلینیک

شناخت ویتامین ها

قطعا ویتامین ها تاثیر بسیار زیادی در بدن انسان دارند. اما این تاثیرات فراوان شامل پوست هم می شود. ویتامین ها می توانند به شما پوستی سالم تر و شاداب تر هدیه دهند. کرم آبرسان کلینیک هم ویتامین های زیادی را در خود جای داده است. این ویتامین ها شامل :

  • ویتامین A
  • ویتامین E
  • ویتامین C
  • ویتامین D5

چهار ویتامین ذکر شده اصلی ترین ویتامین های موجود در کرم آبرسان کلینیک هستند. کرم آبرسان کلینیک در چهار حجم مختلف به بازار عرضه شد این حجم ها شامل:

  1. 125 میلی لیتر
  2. 200 میلی لیتر
  3. 50 میلی لیتر
  4. 75 میلی لیتر

که به صرفه ترین آنها همان حجم 125 میلی لیتر است. زیرا پر فروش ترین حجم می باشد.

ویتامین C و ویتامین E دو ویتامین ضروری بدن و پوست هستند.  که باید حتما این دو ویتامین در ساختار پوست شما باشند. زیرا باعث رطوبت رسانی پوست می شوند.

ویتامین B5  و ویتامین A در پوست باعث ایجاد سطح رطوبتی و افزایش استحکام پوست می شوند.

ویژگی های آبرسان کلینیک

همان طور که در بالا با آبرسان کلینیک آشنا شده اید. باید متوجه شده باشید که این کرم در اصل یک مرطوب کننده و جوان کننده پوست است. اما ویژگی های فراوانی دارد. که با چند دوره استفاده می توانید خودتان شاهد این موضوع باشید. ویژگی های آبرسان کلینیک شامل :

  • مرطوب نگه داشتن پوست تا صد (100) ساعت
  • افزایش انعطاف پذیری و لطافت پوست
  • جوانسازی پوست
  • رفع چین و چروک پوست
  • سازگاری بالا با انواع پوست
  • بافتی سبک و کرمی شکل
  • آبرسانی عمیق به ده لایه از پوست
  • مناسب نقاط خشک بدن
  • فاقد چربی و مواد مضرر(افزودنی مصنوعی)
  • حاوی هیالورونیک اسید و مخمر آلوئه ورا

و شاید ده ها ویژگی دیگر یکی از نکات جالب و قابل توجه درباره آبرسان کلینیک  مرطوب نگه داشتن پوست تا 100 ساعت می باشد. به همین دلیل است که برخی از افراد این کرم را با نام مستعار کرم آبرسان 100 ساعت کلینیک می شناسند.

آبرسان کلینیک غنی از مواد مغذی و حیاتی برای افزایش درخشندگی  پوست و کاهش چشم گیر چین و چرک صورت تهیه شده است. یک ماده موثر در آبرسان کلینیک بیوفرمنت آلوئه ورا است. این ماده حیاتی از ترکیب شدن آب الوئه ورا و لاکتوباسیلوس بدست می آِید.

قیمت آبرسان کلینیک

آبرسان کلینیک یک محصول وارداتی محسوب می شود. به همین دلیل قیمت دلار تاثیر مستقیمی بر روی این کرم دارد. اما به صورت میانگین این محصول در ایران در صورتی که نسخه اورجینال باشد بین یک و نیم میلیون تومان تا دو میلیون و پنصد هزار تومان قیمت گذاری می شود. و در وب سایت های مختلف به فروش می رود. اما نکته قابل توجه درباره آبرسان کلینیک این است که نسخه فیک و تقلبی آن هم در بازار موجود است بهترین راهکار تشخیص   نسخه اورجینال و نسخه فیک قیمت این کالا است. نسخه فیک قیمتی بین 350 هزارتومان تا 600 هزار تومان را برای خود در نظر گرفته است. در صورتی که نسخه اورجینال این کالا قیمت میلیونی دارد. پس حتما به این نکته توجه داشته باشید زیرا نسخه فیک این محصول مبدا نامعلوم دارد. و مشخص نیست محتوا داخل بسته بندی از چه موادی است. در بعضی از کالا های خارجی می توانید شاهد نسخه های ایرانی آن هم باشید که تاثیر بسیار کمتری نسبت به نسخه خارجی دارد اما آسیب زننده نیست. اما درباره نسخه های فیک نمی شود چنان ادعایی کرد. زیرا هیچ گونه نظارت آزمایشگاهی بر روی محصول صورت نگرفته است. به هیچ انواع و تحت هیچ شرایطی از این نسخه استفاده نکنید زیرا مشخص نیست چه بلایی بر سر پوستتان می آید پس با درنظر گرفتن کمی هزینه بیشتر نسخه اورجینال کالا را خریداری کنید.

شناخت بیشتر و نوع مصرف

بهتر است آبرسان کلینیک را یک بار در صبح و یک بار هم در شب بر روی صورت و گردن استفاده کنید. نکاتی که باید به آنها توجه داشت این است که برای جذب بهتر کرم و آبرسانی عمیق تر حتما یک بار صورت خود کاملا بشوید تا باکتری و چربی های موجود بر روی پوست از بین برود. و اما نکته شگفت انگیز این محصول این است که پس از شست و شو صورت روند مرطوب سازی پوست قطع نمی شود و همچنان تا 100 ساعت ادامه دارد. پس می توانیم به جرعت بگوییم که اثر کرم آبرسان کلینیک حتی پس از شست و شو کامل صورت و گردن قطع نمی شود. آبرسان کلنیک در ساختار فرمولی خود هیچ گونه مواد حساسیت زا مانند : عطر،الکل،پارابن و … را در خود جایی نداده است.

کلام آخر

اگر به دنبال یک مرطوب کننده و آبرسان هستید. کرم آبرسان کلینیک بهترین گزینه ممکن می باشد. زیرا این محصول وارداتی است و از فرمول بسیار هوشمند و بروز استفاده می کند که هیچ گونه عوارض جانبی را در خود و ساختارش جا نداده است. پیشنهاد می شود که آبرسان کلینیک را از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کنید. زیرا هم نسخه های فیک بیشمار در بازار دارد  و هم از نظر قیمتی ممکن است در برخی فروشگاه ها با قیمتی بالا تر از حد استاندارد به فروش برسد. دلیل تمامیه این نابسامانی ها وارداتی بودن این کالا است. پیشنهاد می شود در صورت خرید آبرسان کلینیک حجم 125 میلی لیتر را تهیه کنید. زیرا بازاری مشخص تر و ثابت تر از سایر حجم های موجود در بازار دارد. خوب امیدوارم توانسته باشیم اطلاعاتی درباره آبرسان کلینیک را در این مقاله توضیح داده و شما را آگاه ساخته باشیم. ممنون که تا به اینجا این مقاله مارا همراهی کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید