فنائری ساخت پنل نمایشگر یکی از مورادی است که می تواند بر قیمت، کیفیت و طول عمر آن تاثیر بگذارد. در این مقاله فناوری نانوسل ال جی را مورد بررسی و به مزایا و معلیب آن خواهیم پرداخت.

 

ال جی یکی از پیشتازان در زمنیه تولید لوازم برقی خانگی خصوصاً در زمینه تولید تلویزیون است. ال جی به منظور پیشی گرفتن از سایر رقبا اقدام به رونمایی از تکنولوژی های جدیدی در نمایشگر تلویزیون های خود خواهد کرد. به دلیل تاثیر بسیار بالای نمایشگر در کیفیت و انتخاب کاربران، ال جی و سایر شرکت ها بر تکونولوژی ها آن تمرکز بیشتری دارند. یکی از جدیدترین تکنولوژی هایی که ال جی در ساخت پنل نمایشگر تلویزیون هایش استفاده خواهد گرد، فناوری نانوسل (NanoCell) است. شایان ذکر است که فناوری ساخت پنل نمایشگر به ظور مستقیم بر قیمت تلویزیون تاثیر خواهد گذاشت و به نحوی تعیین کننده آن است.

اگر بخواهیم کمی تخصصی در مورد فناوری نانوسل صحبت کنیم و کمی وارد جزئیات ساخت آن شویم، این فناوری ترکیب دو حوزه مهم، یعنی نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی، بهره می‌برد. این فناوری در تولید سلول‌ها و بافت‌های سلولی کاربرد دارد و به روش‌های پیشرفته‌ای از جمله ساختاردهی دقیق، کنترل شرایط فیزیکی و شیمیایی، و استفاده از نانومواد در زمینه توسعه سلول‌ها و بافت‌ها متمرکز می‌شود.

نانوسل در تلویزیون های ال جی از نگاهی دیگر

عمده تاثیر این فناوری بر کیفیت و وضوح تصاویر در نمایشگر است. البته فناوری نانوسل تا حدودی بر طراحی تلویزیون ها نیز تاثیر گذاشته است. این فناوری به کاهش ضخامت تلویزیون تاثیر فوق العاده گذاشته است. البته با استفاده از فناوری نانوسل، تلویزیون‌های ال جی می‌توانند مقاومت بهتری در برابر خط و خش داشته باشند. این ویژگی بسیار مهم است، زیرا کمک می‌کند تا تلویزیون برای مدت زمان طولانی تر به کار خود ادامه دهد.

 

فناوری نانوسل در تلویزیون‌های ال جی می‌تواند رنگ‌ها را با دقت بالاتر و کنتراست بیشتر نمایش دهد. این به معنای تصاویر با جزئیات رنگی بیشتر و تفاوت‌های شفافتر بین رنگ‌های تیره و روشن است که در نهایت منجر به بهوبد کیفیت رنگ و کنتراست نمایشگر خواهد شد. این مسئله موجب برتری نمایشگر های نانوسل نسبت به نمایشگرهای معمولی خواهد شد.

 

 

میزان زاویه دید در نمایشگر تلویزیون ها بر کیفیت تصاویر تاثیر بسیار زیادی دارد. فناوری نانوسل در تلویزیون‌های ال جی بهبود زاویه دید را فراهم می‌کند، به این معنی که تصاویر بر روی صفحه نمایش هنگام تماشا از زوایای مختلف بدون افت کیفیت دیده می‌شوند. این امر برای تماشای تلویزیون در گروه‌های بزرگ یا در نقاط دید مختلف در اتاق مزایایی دارد مه افزایش راویه دید را منجر خواهد شد.

 

فناوری نانوسل باعث افزایش دقت تصویر در تلویزیون‌های ال جی می‌شود. با استفاده از ساختاردهی دقیق و کنترل فنی‌تر فرایندهای ساختاری، تلویزیون‌های نانوسل ال جی قادر به نمایش جزئیات کوچکتر و تصاویر واضح‌تر با کیفیت فورکی و حتی 8K هستند. ال جی نیز نمایشگر های نانوسل را در وضوح مختلف تولید و روانه بازار کرده تا هر کاربر با توجه به بودجه و نیاز کیفیت نمایشگر تلویزیون را انتخاب نماید. مزیت این فناوری در تلویزیون هایی با ابعاد نمایشگر 60 اینچ به بالا مشخص شده و برتری خود را نسبت به تلویزیون های معمولی به رخ خواهد کشید.

 

ال جی طی چند سال گذشته مدل های مختلف از تلویزیون های نانوسل را روانه بازار کرده است. هریک از مدل های تولید شده دارای خصوصیات و مشخصات مختص به خود بوده و برای کاربران خاصی کاربرد دارند. تلویزیون های ال جی سری نانو 95 جزو بالارده ترین تلویزیون های سری نانوسل هستند که از کیفیت و وضوح باورنکردنی برخوردار هستند. این سری از تلویزیون های ال جی قادر با رقابت با هر نوع تلویزیون از برندهای دیگر هستند. تلویزیون های سری نانو 75 جزو تلویزیون های پایین رده از دسته نانوسل ها هستند که نسبت به سایر تلویزیون های دیگر از کارایی نسبتاً پایین تری برخوردار می باشند.

 

چنانچه پس از مطالعه این مقاله تصمیم به خرید تلویزیون های نانوسال ال جی گرفته اید و یا مایل به دیدن مدل های بیشتر بودید، ارکیده کالا خرید تلویزیون ال جی با هر نوع فناوری نانوسل، ال ای دی در ابعاد های مختلف نمایشگر را برای کاربران میسر کرده استو

آدرس وب سایت فروشگاه ارکیده کالا: Orkidehkala.com

دیدگاهتان را بنویسید