توضیحات و عکس های یک محصول از عناصر بسیار پر اهمیت برای برند و مشاغل مختلفی هستند که در فضاهای مختلف فعال هستند. افراد و مشتریانی که قصد خرید یک محصول یا خدماتی را دارند به توضیحات و عکس های مربوط به آن اهمیت بسیار می دهند. در واقع در دنیای امروز این توضیحات و تصاویر محصولات و خدمات شماست که مشتریات را تحت تاثیر قرار می دهد و آن ها را مجاب به خرید می کنند. این امر دلیل آن است که مشاغل مختلف باید تصاویر بسیار خوب و با کیفیتی را محصولات و خدمات خود تهیه کنند. تصاویر خوب از یک محصول، یک رقابت بی نظیر را به همراه دارد. در شهر های بزرگی از جمله تهران شاهد این رقابت هستیم. بنابراین اگر کسب و کار شما در تهران فعال است، عکاسی صنعتی خوب و با کیفیت شما را در مسیر فروش بیشتر همراهی خواهد کرد.

عکاسی صنعتی از محصول در تهران

عکاس صنعتی در تهران با بهترین قیمت در استودیو 9

امروزه وب سایت ها و شبکه های اجتماعی نقش بسیار پر رنگی را در تبلیغات و بهتر دیده شدن محصولات، خدمات و برند شما ایفا می کنند. در صورتی که تصاویری که در این فضاها استفاده می کنید با کیفیت تر باشد، توجهات بیشتری را به سوی کسب و کار شما جلب خواهد نمود. به همین منظور شما به شاخه از عکاسی به نام عکاسی صنعتی نیازمند هستید. برای آن که عکس نهایی از محصول شما بسیار با کیفیت و جذاب باشد بایستی کار عکاسی از محصول خود را به یک فرد یا تیم بسیار مجرب بسپارید. همکاری شما با یک تیم خوب می تواند نتیجه بسیار بهتری را برای شما و کسب و کار تان به ارمغان بیاورد. در صورتی که با فرد یا تیم غیر حرفه ای برای عکاسی صنعتی همکاری کنید، به طور حتم نتیجه قابل قبولی را دریافت نخواهید کرد. استودیو 9 یکی از تیم هایی است که با تجهیزات بسیار به روز و با کیفیت، تصویر برداری بسیار با کیفیتی را از محصولات و خدمات شما انجام می دهد. علاوه بر آن که فرآیند عکاسی صنعتی در این مجموعه بسیار حرفه ای است، در هنگام ویرایش تصاویر نیز به جزئیات بسیار توجه می شود.

استودیو 9 در عکاسی صنعتی باید به چه نکاتی توجه می کند؟

یک عکاس صنعتی برای آن که خروجی و نتیجه نهایی عکاسی صنعتی اش بسیار فوق العاده و با کیفیت باشد باید به نکات مختلف و بسیار مهمی توجه کند. برخی از این نکات عبارتند از:

  • کیفیت دوربین باید مطلوب باشد و از دوربین حرفه ای برای عکاسی صنعتی استفاده شود. از دوربین گوشی های تلفن همراه برای عکاسی صنتعتی نباید استفاده کنید. دوربین هایی که در گوشی های تلفن همراه تعبیه شده، جزئیات بسیار بالایی را ثبت و ضبط نمی کند.
  • در هنگام عکاسی به طور حتم باید از سه پایه استفاده شود. استفاده از سه پایه به شما این اطمینان را می دهد که عاس هایی که گرفته می شود مشکل خاصی ندارند.
  • به یک یا دو شات از محصول نباید بسنده کرد و بایستی از زوایای مختلف از محصول عکاسی شود.
  • عکاس صنعتی باید بتواند که جزئیات محصول را ثبت کند. زیرا این جزئیات است که در رقابت بین محصولات بسیار مهم هستند.
  • تا حد امکان باید از پس زمینه های ساده و تک رنگ استفاده شود. دلیل این امر آن است که هرچه پس زمینه ساده تر باشد، به محصول و جزئیات محصول توجه بیشتری می شود.
  • زوایه عکاسی نور محیط باید به درستی تنظیم شود تا خروجی نهایی بتواند به اندازه کافی جلب توجه نماید.
  • عکس باید وضوح بسیار بالایی داشته باشد.
  • در زمان ویرایش تصاویر، نباید به قدری ادیت صورت بگیرد که خروجی نهایی غیر واقعی به نظر برسد.

استودیو 9 یکی از معدود تیم های عکاسی صنعتی در تهران است که علاوه بر رعایت نکات بالا آن هم به صورت حرفه ای، برای بهتر دیده شدن و جلب توجه محصول شما طراحی دکور نیز انجام می دهد.

طراحی دکور در استودیو 9

عکاسی صنعتی

در این استودیو تصویر برداری، برای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از محصولات شما دکور های بسیار ساده در عین حال معنا داری طراحی و اجرا می شود. این دکور های هنرمندانه و بسیار جذاب، بی شک در افزایش جذابیت تصاویر نهایی عکاسی از محصول شما موثر است. طراحی دکور برای عکاسی صنعتی در این مجموعه به قدری حرفه ای صورت می گیرد که مخاطب را از سادگی بیش از حد عکس های صنعتی نجات می دهد و باعث جلب توجه بیشتر آن ها به محصولات شما خواهد شد. این طراحی دکور بسیار حرفه ای و کارشناسی شده انجام می شود تا توجه مخاطب را سوژه اصلی به سمت دکور نکشاند.

عکاس صنعتی در تهران با بهترین قیمت در استودیو 9 با امکانات حرفه ای

برای عکاسی صنعتی از یک محصول، علاوه بر دوربین حرفه ای به وسایل، امکانات و تجهیزات دیگری نیز نیاز است. استفاده از این وسایل و تجهیزات می تواند کیفیت عکس برداری و فیلم برداری صنعتی را نیز افزایش دهد. در این استودیو تصویر برداری از تجیزاتی از جمله وسایل نور پردازی حرفه ای، میز کار های متنوع و مخصوص، دکورهای بسیار متنوع و مناسب انواع محصولات، انواع فون رنگی و سه پایه های با کیفیت استفاده می شود. علاوه بر مواردی که ذکر شد، یک فضای بسیار مناسب که تجهیزات نورپردازی متنوعی در آن استفاده شده است در استودیو 9 وجود دارد.

تجهیزات و امکانات زیادی که در این مجموعه وجود دارد را عکاسان حرفه ای و متخصص در شاخه عکاسی صنتعی تکمیل می کند. عکاس صنعتی متخصصی که در این مجموعه در حال فعالی دارند، بر اصول نورپردازی و استفاده از انواع نور مسلط هستند و با انواع دوربین و لنز و روش به کار گیری آن ها متناسب با انواع سوژه آشنا هستند. این عکاسان، شناخت بسیار کاملی از کنتراست های نور و هارمونی نور و سوژه دارند و به خواسته و سلیقه مشتریان بسیار اهمیت می دهند. همه این ها باعث می شود که نتیجه و خروجی عکس صنعتی و تبلیغاتی شما بسیار با کیفیت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید