این مرکز کلیه ی مشکلات احتمالی و عیوب ساختاری انواع مانیتورهای موجود در بازار را در سطح کیفی بالایی مرتفع می سازد. تمامی مانیتورهای CRT، LCD، LED و OLED برندهای مطرحی چون ال جی، ایسوس، سامسونگ، ایسر و دل در این مرکز قابل ترمیم و بازیابی می باشند. تکنسین های مجموعه ی تعمیر مانیتور با به کارگیری ابزارآلات فنی مدرن و سازگار با مدل مانیتور مورد نظر، ایرادات دستگاه را برطرف می نمایند.
به طور کلی مانیتور دارای قطعات سخت افزاری متعددی می باشد که خرابی هر یک می تواند روند کاری این تجهیزات را مختل سازد. خاطرنشان می نماییم که تمامی مراحل بازیابی قطعات مانیتورهای معیوب در نمایندگی تعمیرات monitor-service.ir براساس پارامترهای استاندارد و اصولی شکل می گیرند.

واحدهای تخصصی تعمیرات مانیتور

مرکز تعمیرات monitor-service.ir ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های مانیتور است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های مانیتور را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در این مرکز به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. واحدهای تخصصی تعمیرات مانیتور در بخش زیر معرفی خواهند شد.

تعمیرات مانیتور و تعمیر ال سی دی

تعمیرات مانیتور در فضایی مجهز به تجهیزات تست مانیتور و عیب یابی است تا کارشناسان در کمتر از ۷۲ ساعت دستگاه خراب را تعمیر کنند و تحویل شما دهند. تعمیر مانیتور الجی و تعمیر مانیتور سامسونگ از پرفروشهای بازار میباشد که بیشترین مراجعه را به مرکز تعمیرات مانیتور دارند. تعمیر صفحه نمایش نیازمند به تجربه و دقت و ابزارهای تخصصی است که تماماً در monitor-service.ir میباشد.
بخش تعمیرات مانیتور مجهز به قطعات اصلی برندهای سامسونگ، ال جی، ایسوس و ایسر میباشد و کلیه تجهیزات لازمه برای تعویض آی سی های مانیتور در شرکت موجود میباشد. معمولا تحویل مانیتور ۷۲ ساعت کاری است. اگر مانیتور خراب برای ارسال دارید اشکال دقیق آنرا نوشته و ارسال کنید.

ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفیت در ایران

تعمیرات مانیتور در محل یکی از سرویس‌های مرکز ما می‌باشد که به منظور آسایش و رفاه حال همشهریان گرامی ارائه می‌گردد. تعمیرات مانیتور در محل سرویسی برای یکسری از مشتریانی است که مانیتور آنها دچار نقص و خرابی گشته و به هر دلیل امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد. مدیریت این مرکز به منظور آسایش خاطر و رفاه حال هموطنان، این امکان را فراهم نموده است تا در صورت درخواست مشتریان ارجمند، کادر فنی تعمیر و کارشناسان این حوزه، جهت تعمیرات مانیتور به محل سکونت یا کار اعزام گردند.

در این سرویس کارشناسان تعمیرات خود به محل مورد نظر اعزام گشته و تمامی عملیات مورد نیاز جهت تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه را انجام می نمایند. کارشناسان اعزامی مجموعه ای از قطعات و لوازم جانبی دستگاه را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات معیوب اقدام نمایند. این امر سبب صرفه‌جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیرات تلویزیون صورت گرفته است و شما را از سردرگمی برای خرید قطعه مناسب و اورجینال رها خواهد کرد.

تعمیر یا تعویض چیپ گرافیک مانیتور

عوامل و اجزاء زیادی هستند که برای نقش بستن تصاویر بر روی مانیتور، دست به دست هم می‌دهند. یکی از این اجزاء، چیپ گرافیک یا بهتر است بگوییم واحد پردازش کارت گرافیک است که زحمت پردازش تمامی تصاویر، قبل از نمایش آن‌ها بر روی مانیتور را می‌کشد. درواقع اساس کار مانیتور، نمایش تصاویر است که برای انجام چنین عملیات بزرگی نیاز است تا تک تک تصاویر از نظر پارامترهای مختلفی مورد پردازش قرار بگیرند.

بنابراین اگر چیپ گرافیکی وجود نداشت تا تصاویر را پردازش کند، هیچ یک از تصاویر بر روی مانیتور نمایش داده نمی‌شدند. درصورتی که هیچ تصویری بر روی مانیتور نمایش داده نمی‌شود، تصاویری که بر روی مانیتور نمایش داده می‌شوند بهم‌ریخته هستند، تصویر مانیتور سیاه است یا اینکه تصویر بر روی مانیتور گیر کرده است به این معناست که چیپ گرافیک آن آسیب‌دیده است و به تعمیر یا حتی تعویض نیاز دارد.

رفع مشکل سوختگی پیکسل در مانیتور

مانیتورها از پیکسل های زیادی تشکیل شده اند که نمایانگر تصاویر مختلف در دستگاه هستند. در این میان همواره امکان دارد یکی از پیکسل های مانیتور پس از استفاده ی چندین ساله از دستگاه در اثر عوامل مخربی چون آب خوردگی دچار ناکارآمدی شود. پیکسل مرده توسط نقطه ی سیاه رنگی در مانیتور ظهور می یابد. در واقع هر پیکسل مرده یک نقطه سیاه در مانیتور است که دیگر روشن نشده و در قالب یک مربع تیره رنگ شکل می گیرد.

پیکسل های گیر کرده نیز همچون پیکسل های مرده از حرکت و فعالیت اصلی خود دور خواهند ماند؛ با این تفاوت که این بار شاهد یک مربع با رنگی خاص در مانیتور هستید. در چنین مواقعی اگر امکان تعمیر پیکسل مانیتور وجود نداشته باشد، لازم است پنل به طور کلی تعویض گردد. نمایندگی تعمیرات مانیتور قادر به رفع مشکلات پیکسل های مانیتور در مدت زمان کوتاهی می باشد.

تعمیر یا تعویض پورت HDMI مانیتور

پورت HDMI تنها رابطی است که هم می‌تواند صدا و هم می‌تواند تصویر را به صورت دیجیتال انتقال دهد. بنابراین انتقال تصویر و صدا به صورت هم‌زمان و باکیفیت بسیار بالا در مانیتورها را مدیون پورت HDMI هستیم. دو دلیل مهم وجود دارد که موجب از کار افتادن پورت HDMI می‌شود.

اول از همه نوسان برق و دوم اتصال کابل‌ غیراستاندارد به پورت HDMI مانیتور. بنابراین برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی برای پورت HDMI مانیتور خود باید حتماً مانیتور خود را به محافظ برق متصل کنید و از همه مهم‌تر از کابل استاندارد برای اتصال به این پورت استفاده کنید. درضمن می‌توانید با خیال راحت تعمیر یا تعویض پورت HDMI مانیتور خود را به مرکز تعمیرات مانیتور بسپارید.

تعویض مین برد مانیتور

نقش مین برد در مانیتور برای کسانی که در این زمینه تخصص دارند کاملا روشن است. تمامی عملکردهای مانیتور در صورت سالم بودن مین برد امکان پذیر است. در صورت خرابی مین برد ممکن است با مشکلاتی از قبیل صدا نداشتن، تصویر نداشتن، روشن و خاموش شدن و پرش تصویر در مانیتور مواجه شوید. یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث خرابی مین برد می شود، نوسانات برقی می باشد. کارکرد بالای دستگاه نیز در این امر بی تأثیر نیست.

در بسیاری از موارد امکان تعمیر مین برد وجود دارد. بسته به اینکه مشکل در کدام قسمت مین برد پیش آمده باشد، با تعویض همان قطعات، مین برد تعمیر شده و مشکل دستگاه برطرف می گردد. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض مین برد مانیتور با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون قابل دریافت است.

تعمیر برد پاور مانیتور

تعمیر برد پاور یکی از تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیرات مانیتور است. برد پاور مانیتور به منزله قلب دستگاه بوده و انرژی الکتریکی را به قطعات مختلف انتقال می دهد. هریک از قطعات مانیتور برای اینکه به درستی کار کنند نیاز به یک مقدار ولتاژ مشخص دارند. برد پاور با کنترل میزان ولتاژ، به اندازه‌ای که برای هریک از قطعات نیاز باشد، به آنها جریان الکتریکی انتقال می دهد. بنابراین هرگونه کم و زیاد شدن این ولتاژ می تواند به قطعات مربوطه آسیب جدی وارد کند.

اگر برد پاور با مشکل مواجه شود بروز نشانه هایی چون روشن نشدن مانیتور، خاموش شدن ناگهانی دستگاه، تصویر نداشتن و ضعیف شدن نور مانیتور دور از انتظار نیست. در صورتی که این مشکلات را مشاهده کردید باید در اسرع وقت برای تعمیر مانیتور خود اقدام کنید چراکه اگر مشکل از بردپاور باشد، تعلل در تعمیر آن، ممکن است باعث بیشتر شدن مشکل و آسیب رسیدن به دیگر قطعات شود.

تعمیر پنل مانیتور و تلویزیون

پنل بخش اصلی مانیتور و تلویزیون است که به تنهایی چیزی حدود 60 تا 70 درصد ارزش مانیتور را شامل می شود. اکثریت قریب به اتفاق پنل های بکاررفته در مانیتورها و تلویزیون‌های امروزی بسیار آسیب پذیر هستند تا آنجا که یک ضربه کوچک می‌تواند خسارت های جبران ناپذیری به آنها وارد کند. خرابی پنل در حالت های مختلفی روی می دهد. بهم‌ریختگی رنگ ها و تصاویر، وجود نقاط رنگی روی صفحه نمایش، خط خوردگی و شکستگی پنل، قطع و وصل شدن تصویر و وجود خطوط افقی روی پنل، برخی از مهمترین خرابی‌هایی است که نیاز به تعمیر تلویزیون شکسته برای این بخش روی دهند.

تعیین این مسئله که آیا امکان تعمیر پنل وجود دارد یا خیر بستگی به نوع اشکال پیش آمده در پنل دارد. در صورت خرابی پنل، کارشناس تعمیر تلویزیون، به بررسی پنل پرداخته و بسته به نوع اشکال پیش آمده در آن امکان یا عدم امکان تعمیر آن را مشخص می‌کند. در اغلب مواقع که مشکل پنل حاد باشد تعویض آن بسیار به صرفه تر از تعمیر خواهد بود.

تعویض بک لایت مانیتور

بک لایت مانیتور قطعه ای است که نور لازم را برای نمایش تصاویر در پنل تأمین می کند. این قطعه از یک صفحه تشکیل شده که در روی آن تعدادی ال ای دی نصب شده است. در مانیتورهای امروزی اغلب از بک لایت های چهارگانه که دور تا دور صفحه را گرفته است استفاده می‌شود. از آنجا که بک لایت نور پس زمینه را فراهم می‌کند پس اولین نشانه های خرابی آن می تواند ضعیف شدن نور صفحه و یا تاریک شدن آن باشد. معمولاً در صورت خرابی بک لایت، این قطعه باید تعویض شود اما اگر خرابی مربوط به اتصالات آن باشد یا اشکال از مین برد دستگاه باشد آنگاه با تعمیر و رفع ایرادات این قسمت ها، مشکل بک لایت برطرف می شود و نیازی به تعویض آن نیست.

مشکلات مانیتور

مانیتور ها سیستم های بسیار حساسی هستند که تحت تاثیر کوچکترین بی احتیاطی های کاربران دچار مشکل می شوند. به طور کلی سیستم ساختاری مانیتور ها ظریف و بسیار حساس می باشد که به همین دلیل زودتر دچار آسیب دیدگی می شوند. از رایج ترین مشکلات مانیتور ها می توان به دو نیم شدن تصویر، سوختگی پیکسل ها ، که باعث کم نور و پر نور شدن برخی از قسمت های مانیتور می شود ، روشن نشدن مانیتور ، شکستگی و ضرب خوردگی ال سی دی ، قطع اتصال کابل های وصل شده به مانیتور و… اشاره کرد. نفوذ مایعات به مانیتور ها یکی از رایج ترین خطراتی است که سالم بودن این دستگاه را تحت تاثیر قرار داده و کارکرد آن را با مشکل رو به رو می کند.
تعمیرات مانیتور در مرکز خدمات monitor-service.ir شامل تعمیر مانیتور سامسونگ و تعمیر مانیتور ال جی میباشد. تعمیر مانیتور دستگاه خودپرداز، تعمیر مانیتور سونی، تعمیر مانیتور دستگاههای صنعتی، تعمیر ال سی دی تجهیزات پزشکی و تعمیرات مانیتور ایسوز و تعمیر مانیتور ایسر از مواردی است که پذیرفته میشود. هر مانیتور بعد از تعمیر تا یکماه گارانتی و یک سال خدمات پس از تعمیر دارد.
تمامی مشکلات ذکر شده توسط متخصصان حاضر در مرکز رسمی تعمیرات مانیتور قابل حل می باشند. به یاد داشته باشید قطعات مانیتور ها بسیار حساس بوده و در صورتی که آسیب دیدگی آن ها در اولین فرصت برطرف نشود مشکلات بسیاری را برای دستگاه و کاربر به وجود می آورد. همچنین تعویض قطعات انواع مانیتور در برند های گوناگون نیز در این واحد انجام می شود. کلیه ی خدماتی که پیش تر به آن ها اشاره کردیم توسط مرکز سخت افزار ایران همراه با تضمین ارائه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید