با وجود نقاط ضعفی که در انتها به آن ها اشاره کردم همچنان دیجی کالا بهترین فروشگاه اینترنتی در ایران است. همچنان مردم به آن اعتماد داراند و روزانه افراد زیادی کالاهای مورد نظر خود را از آن تهیه می کنند.

در این مقاله در مورد مبدل برق خودرو  به نکات بسیار خوب و ظریفانه ای اشاره کردم که هر کسی که یکم با هوش باشد می تواند از آن ها در جهت بهبود کسب و کار اینترنتی خود استفاده کند. اصلا یکی از اهداف این مقاله این بود که مزیت هایی که دیجی کالا را بهترین کرده است را بازگو کند تا افراد زیادی از آن در کسب و کار خود استفاده کنند.

اینکه رقابت با دیجی کالا سخت و حتی نشدنی است کاملا واضح است. ولی اینکه دیگر کسی نباید به سمت راه اندازی فروشگاه اینترنتی در ایران برود اشتباه است. همین حالا خیلی از فروشگاه های اینترنتی گمنام وجود دارند که درآمدهای بسیار بالایی دارند و اصلا هم ربطی به دیجی کالا ندارند.

نقطه قوت دیجی کالا بیشتر فروش محصولات دیجیتالی است. البته هنوز هم همینطور است و در اکثر مواقع مردم دیجی کالا را برای خرید محصولات دیجیتالی اش انتخاب می کنند.

فروش مبدل برق خودرو در دیجی کالا

ولی با این وجود باز هم فروشگاه های اینترنتی هستند که محصولات دیجیتالی می فروشند و مردم آن ها را برای خرید انتخاب می کنند. پس به این فکر نکنید تا دیجی کالا وجود دارد راه اندازی فروشگاه اینترنتی بی فایده است!

من در این مقاله سعی کردم در مورد موفقیت دیجی کالا صحبت کنم و اینکه چه طور دیجی کالا از یک سایت ساده به بهترین سایت ایران تبدیل شد. اما تمام چیزهایی که به آن ها اشاره کردم چیزهایی بود که همه ما با کمی بررسی در سایت دیجی کالا به آن ها پی خواهیم برد.

مهمترین عامل موفقیت دیجی کالا در سه چیز خلاصه می شود : داشتن هدف، تلاش زیاد، عدم توقف. شک نکنید برادران محمدی با این سه چیز دیجی کالا را به بهترین سایت ایران تبدیل کرده اند. وگرنه قبلش هم کسب و کارهایی بوده اند که با هزینه های چند ده میلیاردی نتوانستند دوام بیارند و نابود شدند

با این حال این فروشگاه هایی اینترنتی مثل دیجی کالا کمک بزرگی در محصول مبدل برق خودرو که در قطعی سال های اخیر کردن چون این مبدل ها می توانند برق 12 ولت خودرو را به 220 ولت خانه تبدیل کنند

مبدل برق خودرو کاردینال

این مبدل برق خودرو ها در وات های 120 وات تا 2000 وات وجود دارد این می تواند کمک بزرگی در جلوگیری خسارت ایجاد کند

 

بااین مبدل میتوانید از شر موتورهای برقی خلاص شوید چون این نوع سروصدای زیاد وهزینه مصرفی بالایی دارد وبه صرفه نیست نیست

مبدل برق خودرو را میبتوانید در همه جا استفاده کنید وحمل کردن آن اسان هست

منبع :

صفحه اصلی

دیدگاهتان را بنویسید