اگر شما دارای یک باغ و یا صاحب یک زمین هستید و قصد مرزبندی و یا محافظت از آن را دارید استفاده از فنس باغی یا توری فنس بهترین انتخاب برای شما است. در ادامه در صنایع مفتولی آهن آصف شما را در امر خرید بهترین فنس باغی یاری می‎کنیم تا بتوانید یک خرید درست و هوشمندانه را با ما تجربه کنید.

فنس باغی چیست؟

قیمت بهترین فنس باغی

اگر شما  قصد دارید برای حفاظت از ملک خود از دیوار کشی استفاده کنید باید هزینه بالایی را بپردازید. برای کاهش هزینه بهتر است از فنس باغی یا توری فنس استفاده کنید، چرا که نسبت به دیوار کشی مقرون به صرفه تر است.

بهترین نوع فنس برای حصار کشی باغ ها

 برای تشخیص بهترین نوع فنس برای باغ یا زمین زراعی، باید در گام اول 3 فاکتور مهم را مد نظر داشته باشید :

1) نیاز و خواسته شما

2) نوع و جنس مفتول

3) قیمت توری

نیاز و خواسته شما

برای تشخیص بهتر نیاز و خواسته خود ابتدا از خود بپرسید که فنس را برای حصارکشی فضای بزرگ می‎خواهید یا برای کارهای روزمره به آن نیاز دارید؟ آب و هوای فضایی که قرار است در آن فنس کشی انجام شود چکونه است؟ با پاسخ دادن به سوالات فوق می‎توانید یک انتخاب دقیق و درست داشته باشید.

جنس مفتول

یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب بهترین فنس باغی، جنس مفتول آن می‎باشد که می‎تواند از نوع فنس گالوانیزه، فنس با روکش pvc و فنس ساده مفتول سیاه باشد.

قیمت فنس گالوانیزه

پیشنهاد ما جهت انتخاب بهترین نوع فنس باغی، انتخاب نوع گالوانیزه است، چرا که در برابر رطوبت مقاومت بالاتری دارد. لازم به ذکر است قیمت فنس‌های گالوانیزه از دیگر مفتول ها کمی بالاتر است. اگر محیطی که  قرار است در آن از این فنس ها استفاده کنید مرطوب و شرجی است باید نوع گالوانیزه گرم را انتخاب کنید. فنس با روکش پی وی سی نیز مانند گالوانیزه از مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی برخوردار است و با برخورداری از لایه پلاستیکی از لحاظ زیبایی جلوه بیشتری دارد و در نهایت قیمت آن نیز بالاتر است.

مزیت های استفاده از فنس باغی

استفاده از فنس باغی مزایای زیادی دارد که در ادامه آنها را نام برده ایم :

  • نصب آسان و سریع
  • هزینه پایین و مقرون به صرفه
  • قابلیت تعمیر
  • نگهداری آسان
  • تنوع زیاد
  • ایجاد امنیت لازم

نکاتی جهت انتخاب فنس باغی

جنس مفتول

جنس مفتول تعیین کننده دوام و مقاومت فنس است. اگر در مناطق جنوبی و یا شمالی کشور هستید، فنس باغی گالوانیزه می‎تواند بهترین انتخاب شما باشد. اما اگر در مناطق گرم و خشک ساکن هستید بهتر است از توری باغی با مفتول سیاه استفاده کنید. بنابراین باید نوعی از توری را انتخاب کنید که با شرایط آب و هوایی شما مطابقت داشته باشد.

ضخامت مفتول

یکی دیگر از عوامل مهم و مورد توجه در انتخاب توری باغی ضخامت مفتول است. هر چه مفتول دارای ضخامت بیشتری باشد دوام و مقاومت آن نیز افزایش خواهد یافت که البته هزینه آن نیز افزایش پیدا می‎کند.

لازم است بدانید فنس‌هایی که ضخامت مفتول آنها کم است هزینه‌های کمتری هم دارند، اما از محصولات شما در برابر خطرات طبیعی به طور کامل محافظت نمی‎کنند.

اندازه چشمه‌ها

پس از انتخاب جنس و ضخامت فنس باید سایز چشمه های فنس را انتخاب کنید و باید با توجه به هدفتان از فنس کشی چشمه های فنس را انتخاب کنید. به طور متال برای دور نگه داشتن حیوانات کوچک از فنس کشی، فنس باغی که چشمه های کوچکتر داشته باشد بهترین انتخاب است. اما اگر فقط زیبایی فنس کشی برای شما مهم است فنس هایی که ضخامت کمتر با چشمه های متوسط دارند برای شما به صرفه تر است.

ارتفاع فنس 

برای انتخاب بهترین فنس باغی باید به این نکته توجه داشته باشید که می‎خواهید در چه ارتفاعی حصار کشی انجام دهید، چرا که این پارامتر در تعیین قیمت فنس نقش زیادی دارد. رول های فنس باغی در ارتفاع های 1تا 3 متری طراحی و تولید شده اند و در نهایت شما تعیین کننده این موضوع هستید که این فنس ها در چه ارتفاعی انتظارات شما را برآورده می‎کنند.

خرید فنس باغی با قیمت مقرون به صرفه

اگر شما هم برای حصارکشی زمین یا باغ های خود قصد خرید فنس باغی را دارید پیشنهاد ما به شما خرید این محصول با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی آهن آصف است. شما می‎توانید با استعلام موجودی وکسب اطلاع از قیمت فنس باغی از کارشناسان مجموعه آهن آصف اقدام به خرید این کالای کاربردی نمایید و یک خرید درست و مقرون به صرفه را با آهن آصف تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید