لیست خدمات پشتیبانی سئو چیست؟

در تعریف ساده از پشتیبانی سئو باید بگوئیم که مجموعه فعالیت های انجام شده بر روی سایت را گویند که سبب بهبود ترافیک برای وبسایت می شود. این نوع خدمات مجموعه از اقدامات را شامل می شود که نتیجه نهایی آن در رشد کلمات کلیدی سایت و افزایش ترافیک وبسایت منتهی می شود. اگر سوال شما نیز این بوده که لیست خدمات پشتیبانی سئو چیست باید بگوئیم که اقداماتی همچون بهینه سازی کدها افزایش سرعت سایت بهبود نمایش وب سایت در موبایل پیاده سازی گواهینامه امنیتی بهینه سازی عنوان صفحه و متا دیسکریپشن فعالیت در شبکه های اجتماعی بهینه سازی تیترها و محتوا و….

لیست خدمات پشتیبانی سئو سایت

لیست خدمات پشتیبانی سئونقش پشتیبانی سئو موارد زیادی را شامل می شود که در ادامه با لیستی از خدمات پشتیبانی سئو بیشتر آشنا خواهید شد.

  • سئو فنی یا تکنیکال

سئو فنی یا Technical SEO در واقع به بهینه سازی ساختار یک وبسایت گویند که هانطور از نام آن پیداست نیازمند به دانش و تخصص لازم برای بهینه سازی این عملکرد می باشد. مهمترین بخش هایی که در سئو فنی سایت باید به آن توجه داشت عبارتند از:

  1. بهینه سازی کدها
  2. افزایش سرعت سایت
  3. بهبود نمایش وب سایت در موبایل
  4. پیاده سازی گواهینامه امنیتی
  • سئو داخلی یا سئو On-page

سئو داخلی یا سئو On-page به تمام فعالیت هایی گفته می شود که در داخل وبسایت صورت می گیرد که سبب بهینه سازی اجزای صفحه برای موتورهای جستجو می شود. مهمترین بخش هایی که در سئو داخلی به آن توجه می شود عبارتند از:

  1. بهینه سازی عنوان صفحه و متا دیسکریپشن
  2. بهینه سازی تیترها
  3. بهینه سازی محتوا
  • سئو خارجی یا  seo Off-page

Off-page Seo یا سئو خارجی به تمامی اقداماتی گفته می شود که در خارج از سایت برای رتبه بندی کلمات کلیدی انجام می شود که مهمترین موضوعاتی که در سئو خارجی باید به آن توجه داشت عبارتند از:

  1. لینک بیلدینگ
  2. فعالیت در شبکه های اجتماعی
  3. لینک سازی ریپورتاژی و..

تکنیک های سئو خارجی سبب افزایش آتوریتی وبسایت شما شده و از جمله فاکتورهای مهم در رتبه بندی همین آتوریتی محسوب می شود که گوگل را وادار می کند تا سایت را بالاتر از دیگران قرار دهد.

 

برچسب ها : لیست خدمات پشتیبانی سئو

دیدگاهتان را بنویسید