گلگیر جلو پراید 131

گلگیر جلو پراید 131 قطعه‌ای مهم در بدنه اصلی خودرو به شمار می رود. این قطعه علاوه بر ایجاد زیبایی از خودرو در برابر برخورد با اجسام خارجی محافظت می‌کند. به همین دلیل در تصادفات یا برخورد با اجسام در معرض آسیب جدی، پریدگی رنگ، عدم صاف شدت و … قرار می‌گیرد که می‌بایست آن را تعویض نمود. برای این منظور می‌توانید به پارس قطعه اولین و گسترده‌ترین شبکه تأمین قطعات بدنه رنگ فابریک و قطعات بدنه رنگ کوره‌ای در ایران مراجعه و خرید خود را انجام دهید.

پراید 131 از جمله خودروهای پرتیراژ و پر طرفدار ایرانی است که توسط شرکت سایپا تولید و عرضه می‌شود. پراید 131 یک خودرو اقتصادی است که به خاطر قیمت پایین بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. تعویض قطعات این خودرو در بازاری که پر از کالاهای تقلبی است کمی سخت است، ولی جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ چرا که نمایندگی رسمی ایساکو در ایران پارس قطعه این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا از هر نقطه ایران عزیز بتوانند خرید خود را با مراجعه به وب‌سایت پارس قطعه انجام دهند و محصول خریداری شده را درب منزل با ضمانت کارشناسی برای قطعات رنگ فابریک تحویل بگیرند.

گلگیر جلو پراید 131 موجود در پارس قطعه به دو سه صورت خام، رنگ فابریک و رنگ کوره‌ای عرضه می‌شود، که در ادامه به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت پس همچنان در ادامه مطلب همراه ما باشید.

فروش گلگیر جلو پراید 131 اصلی | پارس قطعه

فروش تخصصی گلگیر جلو پراید 131 رنگ فابریک

استفاده از قطعه بدنه گلگیر جلو پراید 131 رنگ فابریک باعث افت قیمت خودرو نمی‌شود؛ چرا که دارای ضمانت کارشناسی رنگ است. این قطعه از روی اتاق‌های رنگ فابریک سازنده خودرو  است که نمایندگی هیچ دخل و تصرفی در رنگ‌آمیزی آن ندارد. در واقع قطعه اصلی است که توسط نمایندگی به فروش می‌رسد.

فروش تخصصی گلگیر جلو پراید 131 رنگ کوره‌ای

گلگیر جلو پراید 131 رنگ کوره‌ای توسط نمایندگی‌ها در کارگاه‌های مجهز توسط بهترین نقاشان خودرو در کوره‌های صنعتی مورد رنگ‌آمیزی و در نهایت پخت قرار می‌گیرند. نمایندگی پارس قطعه انواع گلگیر پراید 131 را در کوره‌های  صنعتی استاندار رنگ‌آمیزی و پخت می‌کند. این قطعات از لحاظ ظاهری، خواب و همچنین چین رنگ با نمونه اصلی رنگ فابریک تفاوتی ندارند. لازم به ذکر است که پارس قطعه، قطعات خام خودرو را برای رنگ‌آمیزی کوره‌ای از کمپانی‌های همگام و سایپا پرس به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه می‌کنند. گلگیر جلو رنگ کوره‌ای پراید با ضمانت به مشتریان عرضه می‌شود.

فروش تخصصی گلگیر جلو پراید 131 خام

در فروش تخصصی گلگیر جلو پراید 131 خام همانطور که از نامش پیداست قطعات به صورت خام و بدون رنگ در اختیار مشتریان برای رنگ‌آمیزی سفارشی قرار می‌گیرد. قطعات خام توسط کمپانی ایساکو تولید و عرضه می‌شوند.

پارس قطعه نمایندگی رسمی ایساکو قطعات بدنه انواع خودروهای داخلی همچون ایران‌خودرو، سایپا و همچنین خودروهای چینی را به صورت مستقیم و بدون واسطه و باکیفیت و ضمانت اصل بودن عرضه می‌کند که شما می‌توانید به صورت عمده و تکی خرید خود را انجام دهید.

برای خرید از پارس قطعه لازم نیست صرفاً به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید، خیلی راحت در خانه یا محل کار گوشی تلفن همراه خود را بردارید و وارد لینک فروشگاه اینترنتی پارس قطعه https://parsghate.ir/ شوید. محصول مد نظر را انتخاب و تأیید را بزنید؛ به همین راحتی خرید خود را انجام و محصول خریداری شده را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

اگر نیاز به مشاوره قبل از خرید دارید اصلاً نگران نباشید؛ چرا که کارشناسان فروش ما به صورت رایگان به شما مشاوره می‌دهند؛ برای این منظور می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید. همچنین می‌توانید در صفحه اینترنتی بر روی گفتگو کلیک کنید تا به یکی از کارشناسان فروش متصل شوید.

شماره‌های فعال پارس قطعه

05133869272

09033157222

09387817222

09366067237

لذت خرید مستقیم و بدون واسطه قطعات بدنه خودرو را با ما تجربه کنید و خاطره‌ای زیبا از یک خرید باکیفیت و با قیمت مناسب را در دفتر زندگی خود ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید