این روزها ماسک ورقه ای در روتین پوستی بسیاری از افراد قرار گرفته است. و به نظر می آید که به یک بخش حیاتی و ثابت و جدایی ناپذیر درمان های پوستی تبدیل شده است. ایجاد کردن تعادل پوستی و مرطوب کنندگی، آرامش بخشی و روشن کردن پوست از اهداف اصلی این ماسک ورقه ای است. منشا پیدایش ماسک ورقه ای کره جنوبی است. افراد کشور کره جنوبی به سلامت و زیبایی پوست خود بسیار اهمیت می دهند.

از یک ماسک ورقه ای چند بار میتوان استفاده کرد؟

در ادامه این مطلب با فروشگاه هزار جور همراه باشید تا در مورد ماسک  ورقه ای اطلاعات بیشتری کسب کنید و از ویژگی های ماسک ورقه ای و معایب و مزایای آن مطلع شوید.

 

ماسک ورقه ای چیست؟

به ماسک های نازک و از قبل آماده شده مناسب فرم صورت که به سرم های حاوی مواد غنی شده و مغذی و هیدروژل ها ترکیب شده اند، ماسک ورقه ای گفته می شود. در استفاده از ماسک ورقه ای فقط کافی است که  ماسک را از بسته خود بیرون آورید و روی صورت خود بگذارید به گونه ای که کل صورت را پوشش دهد.

 

به طور معمول این ماسک ها، از کاغذ الیاف و خمیر نارگیل و همچنین ژل های بسیار نازک برای آب رسانی پوست تهیه می شوند.

ماسک های ورقه ای به گونه ای طراحی شده اند که به صورت مرتب روی قسمت های متعدد صورت جای میگیرند و از شکاف هایی در روی چشم و بینی  برخوردارند که تمام قسمت ها را به خوبی پوشش دهند.

 

ماسک های ورقه ای مناسب پوست بوده و حاوی مواد مغذی هستند که باعث شادابی پوست صورت می شوند.

 

شکل صحیح استفاده از ماسک ورقه ای

ماسک ورقه ای یکی از ابتدایی ترین روش را برای استفاده دارند به گونه ای که هر فرد مبتدی نیز می تواند به خوبی ماسک ورقه ای را روی صورت خود بگذارد. قبل از استفاده از ماسک ورقه ای باید ابتدا صورت خود را با یک فوم و یا مایع شیتشوی مناسب پوست خود به طور کامل بشویید. بعد از این مرحله باید با استفاده از یک لایه بردار ملایم پوست صورت را لایه برداری کنید تا منافذ پوست باز شوند و مواد مغذی موجود در ماسک ورقه ای به خوبی جذب صورت شما شود.

 

بعد از لایه برداری ملایم نوبت آن رسیده است که ماسک را از بسته خود بیرون بیاورید و به دقت روی پوست صورت خود بگذارید و ۲۰ الی ۳۰ دقیقه منتظر بمانید  و بعد ماسک ورقه ای را از روی پوست خود برداشته و از شادابی و لطافت پوست خود لذت ببرید.

 

بسته به نیاز پوست خود شما می توانید از ماسک ورقه ای در طول هفته ۲ یا ۳ بار استفاده کنید. از یک ماسک ورقه ای معمولا می توان چند بار استفاده  کرد، زیرا ماسک ورقه ای مرطوب است و دیر خشک میشود.

مزایای استفاده از ماسک ورقه ای

استفاده از ماسک های ورقه ای مزایای زیادی دارد که در ادامه با هم به یک سری از آن ها می پردازیم:

 

آبرسانی صورت با ماسک ورقه ای

ماسک ورقه ای آغشته به مواد مغذی و ویتامین های زیادی است. هنگامیکه این ماسک بر روی تمام صورت قرار میگیرد، تمام این مواد جذب پوست شده و پوست صورت را هیدراته کرده  و در واقع باعث آبرسانی پوست می شوند.

 

بهبود کیفیت پوست با ماسک ورقه ای

بسته به نوع ماسک وزقه ای و نوع پوست شما، ماسک های ورقه ای در انواع مختلفی وجود دارند و با توجه به مواد تشکیل دهنده متفاوت آن ها می توانند به پاکسازی و بهبود پوست کمک شایانی کنند.

 

سم زدایی صورت با ماسک ورقه ای

پوست صورت در طول روز در معرض آلودگی ها و باکتری های بسیار زیادی قرار میگیرند و به عمق پوست شما ار راه منافذ باز پوست صورت راه پیدا میکنند که باعث می شوند پوست آسیب ببیند. هنگامی که شما از ماسک ورقه ای  که مخصوص سم زدایی است، استفاده می کنید باعث باز شدن منافذ پوست می شود و تمام الاینده ها از طریق ماسک به بیرون از منافذ پوست رانده می شوند. همچنین این نوع ماسک ورقه ای به کوچک شدن منافذ باز پوست کمک شایانی می کند.

 

روشن شدن پوست با ماسک ورقه ای

آلودگی ها و خستگی در طول روز باعث می شود پوست صورت شما در مرور زمان کدر به نظر برسد. در این مواقع ماسک ورقه ای مخصوص روشن شدن پوست باعث می شود که پوست شما جان تازه ای بگیرد. برای برگشتن درخشندگی و تازگی به پوست خودتان لازم است هفته ای ۲ یا ۳ بار از ماسک ورقه ای استفاده کنید.

 

جوانسازی پوست با ماسک ورقه ای

افراد همیشه دنبال زیبایی هستند و این باعث شده است که همیشه به دنبال راهی باشند که پوستی بدون مشکل و جوان داشته باشند. درست است که جلوگیری از روند پیری پوست بسیار سخت است اما استفاده از ماسک ورقه ای مخصوص جوانسازی پوست می تواند روند پیری پوست را تا حد زیادی کم کند و جوانی را به پوست صورت بازگرداند.

با مراجعه به فروشگاه هزار جور شما می توانید آنواع ماسک های ورقه ای را بسته به نیاز و نوع پوست خود خریداری کرده و از تخفیفات همیشگی هزار جور بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید