برای خرید گاوصندوق اگر این سوال برای شما پیش آمده که بهترین برند کدام است؟ گاوصندوق ایرانی بخرم یا خارجی؟ گاوصندوق چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ تا پایان مقاله معرفی بهترین مارک گاوصندوق های بازار همراه ما باشید.

معرفی بهترین مارک گاوصندوق های بازار

کسانی که در خانه و یا در محل کار، کالای باارزش و مهمی دارند، خرید یک گاوصندوق امری ضروری و مهم است. اما قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین برند کدام است؟ گاوصندوق ایرانی بخرم یا خارجی؟ گاوصندوق چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ اگر این سوال‌ها برای شما پیش آمده، در ادامه با معرفی بهترین مارک گاوصندوق های بازار همراه ما باشید.

معرفی بهترین مارک گاوصندوق های بازار ایرانی

در کشور ما نزدیک به 100 سال است که گاوصندوق تولید می‌شود و برندهای معتبری در این زمینه وجود دارند. با جرئت می‌توان گفت که کیفیت گاوصندوق های ایرانی با خارجی قابل مقایسه بوده و حتی گاهی مواقع از نمونه‌های خارجی نیز بهتر است. در ادامه بیشتر با مارک‌های ایرانی تولید کننده گاوصندوق آشنا می‌شویم.

آشنایی با گاوصندوق گنجینه (جی ام پی)

یکی از بهترین برندهای گاوصندوق در ایران، مارک گنجینه است که فعالیت خود را در سال 1362 شروع کرده است. این شرکت به صورت تخصصی در زمینه صنایع ایمنی و امنیتی کار می‌کند و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و فناوری‌های جدید، در بین بهترین مارک گاوصندوق های بازار قرار دارد.

گاوصندوق های ساخته شده توسط گنجینه از کیفیت خوبی برخوردار بوده و برای نگهداری از وسایل گران‌بهای شما گزینه مناسبی هستند. از ویژگی‌های این گاوصندوق ها می‌توان به نسوز و ضد حریق بودن، مجهز به قفل اثر انگشت، قفل تشخیص چهره، قفل ضد سرقت، ضد ضربه و ضد آب بودن و بدنه مقاوم و ضخیم اشاره کرد.

تنوع محصولات جی ام پی زیاد بوده و از مدل‌های پرفروش آن می‌توان به موارد زیر را نام برد.

  • گاوصندوق گنجینه مدل DH300L
  • گاوصندوق گنجینه مدل EH500
  • گاوصندوق گنجینه مدل DH500
  • گاوصندوق گنجینه مدل 250H

آشنایی با گاوصندوق کاوه

این مجموعه فعالیت خود را از سال 1300 شروع کرده و اولین تولید کننده گاوصندوق در ایران به شمار می‌رود. کاوه توانسته اولین گواهینامه استاندارد را بدست بیاورد. محصولات این شرکت دارای کیفیت بالایی بوده و از آن‌ها در شرکت‌ها، بانک‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها، منازل و… می‌توان استفاده کرد. ضد آب، نسوز بودن و امنیت بالا از ویژگی‌های بارز گاوصندوق کاوه هستند.

پرفروش‌ترین مدل‌های گاوصندوق کاوه عبارتند از:

  • کاوه مدل 250KR
  • کاوه مدل 380J
  • کاوه مدل 150KDG
  • کاوه مدل 420J

بررسی و آشنایی با برند ایران کاوه

ایران کاوه از جمله برندهای مطرح در بازار ایران است. محصولات این مجموعه از کیفیت خوبی برخوردار بوده و قیمت مناسبی نیز دارند. ایران کاوه انواع گاوصندوق های سبک و سنگین، صندوق امانات، درب خزانه بانکی، فایل‌های ایمنی، گاوصندوق‌های خانگی و درب‌های ضد سرقت آپارتمانی تولید و به بازار عرضه می‌کند.

تنوع محصولات گاوصندوق ایران کاوه زیاد بوده و از جمله پرفروش‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • گاوصندوق خانگی ایران کاوه مدل 620
  • گاوصندوق ایران کاوه مدل 520krm
  • گاو صندوق ایران کاوه مدل 620krd

آشنایی با گاوصندوق نیکا

از دیگر مارک‌های تولید کننده گاوصندوق در ایران، می‌توان به نیکا اشاره کرد. محصولات این شرکت به خاطر داشتن وزن مناسب و امکان جابه‌جایی راحت، برای منازل، ادارات و هتل‌ها بسیار مناسب هستند.

در گاوصندوق‌های نیکا می‌توان رمزهای متفاوت برای اشخاص مختلف ایجاد کرد تا هرکس با رمز مخصوص خود بتوانید گاوصندوق را باز کند. این شرکت از فناوری‌ها و مواد اولیه مناسب در محصولات خود استفاده می‌کند. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به مقاومت در برابر آتش، سیستم ضد سرقت و قابلیت تبدیل قفل به دیجیتالی و یا مکانیکی اشاره کرد.

نیکا انواع گاوصندوق بانک، کمد ایمن، گاوصندوق اسلحه و گاوصندوق دیجیتال نسوز تولید و به بازار عرضه می‌کند و از این جهت جزو بهترین مارک گاوصندوق های بازار به شمار می‌رود.

آشنایی با گاوصندوق گنج بان

مارک گنج بان شناخته شده‌ترین برند ایرانی در زمینه تولید گاوصندوق است که بیش از 35 سال سابقه فعالیت دارد. از ویژگی‌های بارز محصولات گنج بان می‌توان به استفاده از بتن در درب، استفاده از انواع قفل مکانیکی و دیجیتالی، قفل اثر انگشتی و نسوز بودن آن اشاره کرد.

مدل‌های KRD 150 و KRD 250 از جمله مدل‌های پرفروش گاوصندوق گنج بان هستند. این شرکت افتخارات زیادی را کسب کرده و با استفاده از فناوری‌های جدید و مواد اولیه مناسب، بهترین گاوصندوق‌ها را تولید می‌کند.

آشنایی با گاوصندوق آریا

یکی دیگر از بهترین مارک گاوصندوق های بازار ایرانی، برند آریا است. این گاوصندوق ها به دلیل داشتن قفل پیشرفته و مدرن، برای طلافروشی‌ها بسیار مناسب هستند. از ویژگی‌های بارز آریا می‌توان به مقاومت در برابر فشار و ضربه، ضد سرقت بودن، طبقات قابل تنظیم، مقاوم در برابر نفوذ مایعات و داشتن محافظ لولا اشاره کرد.

از گاوصندوق آریا علاوه بر طلافروشی در سایر مکان‌ها مثل بانک نیز می‌توان استفاده کرد و مدل AS750 یکی از مدل‌های پرفروش این شرکت به حساب می‌آید.

معرفی بهترین مارک گاوصندوق های بازار خارجی

گاوصندوق های مختلفی از برندهای خارجی در بازار ایران حضور داشته و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. به دلیل اینکه در این محصولات از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌کنند، کیفیت آن‌ها نیز به مراتب بیشتر است. اما دقت داشته باشید که فقط خارجی بودن ملاک بهتر بودن گاوصندوق نیست. یکی از مشکلاتی که این محصولات دارند، وجود گاوصندوق تقلبی در بین آن‌هاست؛ بنابراین برای خرید گاوصندوق خارجی حتما باید از نمایندگی‌های مجاز اقدام کنید.

ایگل، مکس گارد، بامیل، تراست و کراس از جمله معروف‌ترین برندهای تولید کننده گاوصندوق خارجی هستند.

آشنایی با مارک ایگل

Eagle یک شرکت کره‌ای است که در سال 1972 فعالیت خود را در زمینه تولید گاوصندوق شروع کرده است. ایگل از مواد اولیه باکیفیت و جدیدترین فناوری‌ها برای تولید انواع گاوصندوق های خانگی و اداری استفاده می‌کند. همه محصولات این شرکت ضد حریق و ضد سرقت بوده و توانسته سهم زیادی از بازار جهانی را به دست آورد.

الگوریتم‌ها و قفل‌های به کار رفته در ایگل، آن را به یکی از امن‌ترین گاوصندوق‌های جهان تبدیل کرده است. تنوع محصولات این شرکت زیاد بوده و برخی از مدل‌های پرفروش آن در ایران عبارتند از:

  • گاوصندوق ایگل مدل NPS-020-B
  • گاوصندوق ایگل مدل UNI-040-MR
  • گاوصندوق ایگل مدل YES-031D-GL
  • گاوصندوق ایگل مدل YES-031D-FR

آشنایی با برند مکس گارد یکی از بهترین مارک گاوصندوق های بازار

از دیگر برندهایی که گاوصندوق های آن در ایران شناخته شده است، مارک مکس گارد است. این شرکت برای تامین امنیت از الگوریتم‌های بسیار پیشرفته استفاده می‌کند و ضخامت درب آن‌ها حدود 7 سانتی متر است. این ضخامت باعث می‌شود به راحتی شکسته نشود.

صندوق‌های مکس گارد طوری طراحی شده‌اند که علاوه بر داشتن زیبایی، بسیار ایمن و ضد سرقت هستند. از آنجایی که گاوصندوق مکس گارد در یک جهت حرکت می‌کند، خارج کردن آن از اتاق کار بسیار دشواری است و همین قابلیت، کار سارقان را بسیار مشکل می‌کند.

محصولات مکس گارد در اندازه و ابعاد مختلف تولید می‌شوند ولی بهتر است بدانید که معمولا وزن آن‌ها کم است. از جمله گاوصندوق های پرفروش مکس گارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مکس گارد مدل MG-43sb
  • مکس گارد مدل ea25
  • مکس گارد مدل mg-43sa

آشنایی و بررسی مارک تراست

تراست، برند دیگری است که محصولات آن در ایران عرض می‌شود. این شرکت کره‌ای بوده و توانسته در زمینه تولید گاوصندوق بسیار موفق عمل کند. در تولید این گاوصندوق‌ها از مواد نسوز استفاده شده و مقاومت خوبی در برابر دمای بالا دارند. همچنین از الگوریتم‌های امنیتی بالا در آن استفاده شده و ضد سرقت هستند.

از دیگر ویژگی‌های تراست می‌توان به استفاده از فولاد در بدنه خود اشاره کرد. گاوصندوق تراست در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند و تنوع محصول زیادی دارد.

بررسی و آشنایی با گاوصندوق کراس

کراس یک شرکت کره‌ای بوده و در زمینه تولید گاوصندوق فعالیت می‌کند. کیفیت محصولات کراس بسیار بالا بوده و همین عامل باعث شده تا استاندارد بین‌المللی TUV را به دست آورد. این محصولات را می‌توان در داخل زمین و یا دیوار نصب کرد و مقاومت بسیار بالایی در برابر دمای بالا دارند. همچنین زبانه گاوصندوق کراس از استیل ساخته شده و باعث می‌شود امنیت آن چندین برابر افزایش پیدا کند.

این شرکت در گاوصندوق های جدید خود از قفل‌های تشخیص چهره نیز استفاده کرده تا امنیت آن را بالا ببرد.

راهنمای خرید و انتخاب بهترین مارک گاوصندوق بازار

برندهایی که در بازار وجود دارند، بسیار متنوع هستند. هر کدام از این گاوصندوق ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و باید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. به همین خاطر در ادامه معرفی بهترین مارک گاوصندوق های بازار نکاتی را می‌آوریم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

اینکه قرار است گاوصندوق را در کجا قرار دهید، چه مقدار دارایی در آن می‌گذارید و… مواردی هستند که قبل از خرید و با توجه به قیمت گاوصندوق باید در نظر داشته باشید.

  • اندازه و وزن: به طور کلی هر چه وزن گاوصندوق بیشتر باشد، امنیت آن نیز بیشتر می‌شود. اما اگر بخواهید آن را در طبقات بالاتر قرار دهید، گاوصندوق سنگین برای شما مناسب نخواهد بود.
  • میزان دارایی: قبل از خرید بهتر است میزان دارایی و مدارکی که در گاوصندوق قرار می‌دهید را مشخص کنید تا گاوصندوقی با حجم مناسب خریداری کنید.
  • محل نصب گاوصندوق: اگر مکان خاصی را برای گاوصندوق در نظر گرفته‌اید، قبل از خرید باید اندازه، ابعاد و وزنی که می‌تواند تحمل کند را در نظر بگیرید.
  • تعداد طبقات: اگر تعداد اسناد و اشیای باارزش شما زیاد است و می‌خواهید آن‌ها را طبقه‌بندی کنید، بهتر است گاوصندوق چند طبقه خریداری کنید.
  • امنیت و ضد حریق بودن: از آنجایی که ممکن است گاو صندوق دچار حریق شده و یا افرادی بخواهند به آن دستبرد بزنند، مدل‌های ضدسرقت و ضد حریق بسیار مناسب هستند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: برای خرید گاوصندوق به خصوص برندهای خارجی، از نمایندگی‌های معتبر اقدام کنید. همچنین مطمئن شوید که گارانتی داشته و خدمات پس از فروش به شما ارائه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید