به زبان ساده پراپ فرم (پراپ تریدینگ)  شرکت های تامین سرمایه بازار فارکس هستند ، تریدرهای کاملا حرفه ای که سرمایه اولیه ندارند میتوانند از پراپ ها سرمایه اولیه دریافت کنند و معاملات خود را انجام دهند

 پراپ فرم چیست؟ (پراپ تریدینگ)

به زبان ساده پراپ فرم (پراپ تریدینگ)  شرکت های تامین سرمایه بازار فارکس هستند ، تریدرهای کاملا حرفه ای که سرمایه اولیه ندارند میتوانند از پراپ ها سرمایه اولیه دریافت کنند و معاملات خود را انجام دهند ، اولین شرکت پراپ فرم در دنیا FTMO است که حدودا 10 سال است برای معامله گران سراسر دنیا تامین سرمایه میکند. (متاسفانه خدمات FTMO  برای تریدرهای ایرانی به دلیل تحریم های بین المللی قطع شده است) جدیدا شرکت های ایرانی معتبری در سطح FTMO  در حال خدمت به تریدرهای ایرانی هستند.

در  پراپ فرم  تریدر میتواند به جای معامله روی سرمایه شخصی (کم) روی سرمایه (بزرگ) پراپ فرم ها معامله کند و تا 90 درصد سود حاصل شده را دریافت کند ، اگه تریدر به هر دلیل ضرر کند ( طبق قوانین ضرر روزانه و کلی تعریف شده است) تریدر فقط حساب را از دست میدهد و عملا در ضررها شریک شرکت پراپ نیست ، بنابراین تریدر میتواند با ریسک کم روی یک حساب بزرگ به صورت مستمر کسب دآمد دلاری داشته باشد.

به عنوان مثال سرمایه اولیه تریدر 1000 دلار است و در ماه 10 درصد سود  کسب میکند ، سود نهایی تریدر فقط 100 دلار است ، اما اگه تریدر روی یک حساب 50 هزار دلاری معامله کند با همان میزان ریسک  ، 10 درصد سود حاصل شده 5000 دلار است که 90 درصد این سود به تریدر تعلق میگیرد.

 

معرفی بهترین پراپ فرم ایرانی

پراپ فرم چیست؟  در این مقاله معایب و مزایای پراپ فرم ها را کامل و دقیق مطالعه کنید.

مزایای استفاده از پراپ فرم ها 

تقسیم سود خوب 

در حساب ریل تریدر میتواند 90 درصد سود کسب شده را برداشت کند. (تریدر برای رسیدن به حساب ریل باید 2 مرحله آزمون را پاس کند)

در ضررها معامله گر تعهدی ندارد

در ضرر های غیر مجاز فقط تریدر حساب پراپ را از دست میدهد و باید مجدد تلاش کند که به مرحله ریل برسد

امکان افزایش سرمایه نامحدود

کافی است تریدر منظم و مستمر سوددهی داشته باشد ، شرکت پراپ فرم به مرور سرمایه تریدر را افزایش میدهد تا ریسک معامله گر کم و کمتر و درآمدش بیشتر شود. خط قرمز همه ی پراپ فرم ها قوانین مدیریت ریسک و سرمایه است.

عدم نیاز به احراز هویت

طرف حساب تریدر فقط شرکت پراپ تریدینگ است ، اما شرکت پراپ بروکرهای کاملا معتبر در دنیا که  به تریدرهای ایرانی خدمات نمیدهند ،  را در اختیار تریدر قرار میدهد.

با ریسک کم ، درآمد بیشتر

سود منطقی در فارکس 10-15 درصد است ، اگر تریدر سرمایه کوچک داشته باشد باید برای درآمد بیشتر ریسک را افزایش دهد که در نهایت همان سرمایه اولیه را از دست میدهد. اما با پراپ فرم ها سرمایه 5 تا 500 هزار دلاری دریافت میکندکه با کمترین ریسک ، سود حاصل شده ، قابل توجه است.

 

پراپ فرم ایرانی

 

آیا پراپ فرم برای همه تریدرها تامین سرمایه میکند؟

خیر 

برای دریافت سرمایه  از شرکت های پراپ فرم نیاز به مدرک شغلی نیست ، نیاز به سابقه کار هم ندارید ، تنها فاکتور مهم برای دریافت سرمایه ، قبولی در آزمون (چالش) 2 مرحله ای طبق قوانین( مدیریت ریسک و سرمایه) است.

شرکت پراپ تریدینگ سرمایه خود را در اختیار معامله گرانی میذارد 1- استراتژی معاملاتی تدوین شده داشته باشند 2- پلن مدیریت ریسک و سرمایه آنها عملیاتی باشد و مطابق با قوانین شرکت باشد 3- توانایی کنترل احساست ( حس ترس و طمع و انتقام و ..) را دارند.

درآمد شرکت پراپ تریدینگ؟

بیشتر درآمد پراپ فرم ها از طریق کپی ترید روی حساب معاله گران حرفه است ، و تقسیم سود در حساب های ریل است. هزینه چالش ها معمولا صرف زیرساخت ها و … می شود.

بهترین پراپ فرم ایرانی ستارگان ترید

اگه سرمایه کم برای ترید دارید ، مجموعه ستارگان ترید tradestars.co تا سقف 25000 دلار تامین سرمایه انجام میدهد ، کافی است اثبات کنید تریدر منظمی هستید و میتوانید مستمر (حتی کم) سوددهی داشته باشید. برای اثبات این ادعا باید در عمل ثابت کنید ( 2 مرحله آزمون) مشاهده  قوانین پراپ فرم  ستارگان ترید!

 

با پراپ فرم ها هرگز سرمایه بزرگی را از دست نخواهید داد اما با مدیریت ریسک و سرمایه میتوانید سودهای بزرگی خلق کنید.

دیدگاهتان را بنویسید