معرفی سایت آلا

Alaa یک سایت آموزش آفلاین رایگان است. سایت الا برای برقراری عدالت آموزشی برای همه دانش آموزان فعالیت می کند. علیرغم شیوع ویروس کرونا و محرومیت بسیاری از دانش آموزان از آموزش با کیفیت و مفید، سایت الا با ارائه آموزش رایگان به کمک دانش آموزان آمده است. در این مقاله با معرفی امکانات سایت الا مراحل دسترسی به Alaatv.com، ثبت نام الا و دانلود الا را مرحله به مرحله طی می کنیم و خدماتی که این سایت به دانشجویان ارائه می دهد را شرح می دهیم.

در سایت علا کلیه دروس و دروس پایه متوسطه اول و دوم توسط اساتید مجرب ارائه شده است. دانش آموزان با دسترسی به سایت علا می توانند به صورت کاملا رایگان از این فیلم های آموزشی استفاده کنند و علا نیز با ارائه روش هایی امکان دانلود فیلم های خود را فراهم کرده است. سایت آلا با ارائه آموزش های مناسب برای کنکور و بسته های کمک آموزشی، فرصت بسیار مناسبی را برای دانش آموزان مستقر در شهرهای کوچک فراهم کرده است تا بتوانند با وجود امکانات محدود محل زندگی خود، به صورت مجازی و با کمک ایلا. سایت، از آموزش برابر با سایر دانش آموزان بهره مند شوید.

alaatv.com

با استفاده از آدرس Alaatv.com می توانید به صفحه اصلی سایت دسترسی پیدا کنید. از آنجایی که برای دریافت برخی از پکیج های موجود در سایت باید مبلغی را در سایت الا پرداخت کنید، هنگام ورود به سایت الا دقت کنید که آدرس سایت الا را به درستی وارد کرده باشید. alaatv.com تنها دامنه رسمی موسسه علاء است که خدمات آموزشی و بسته های امتحانی رایگان ارائه می کند.

از طریق این سایت و با دسترسی به سایت الا می توانید بدون پرداخت هزینه از ویدیوهای رایگان موجود در سایت استفاده کنید. فیلم ها با کیفیت بالا و طبق آخرین اصلاحات دفترچه راهنما تهیه شده و به صورت اختصاصی توسط سایت الا تهیه شده است.

ثبت نام آلا

ثبت نام فقط مختص دانش آموزان نیست. تمامی معلمان، اساتید و اشخاص حقوقی مانند مدارس می توانند در سایت ثبت نام کرده و از خدمات رایگان این سایت استفاده کنند. با ثبت نام به احتمال زیاد تمامی اخبار مفید مربوط به به روز رسانی سایت برای شما ارسال خواهد شد. و همچنین تمامی امکانات سایت الا در دسترس شما خواهد بود.

کلیه دانش آموزان یا معلمان مرتبط با دوره اول و دوم متوسطه با ثبت نام در سایت الا و دسترسی به سایت الا و بررسی مطالب ارائه شده از طرفداران سایت الا می شوند.

تمامی مباحث و دوره های عمومی و اختصاصی علاء دارای فیلم آموزشی می باشد. دانش‌آموزان در تمامی زمینه‌های ریاضی، فیزیک، علوم و علوم انسانی می‌توانند در مورد موضوعات چالش برانگیز دوره‌های تخصصی خود در سایت Ela آموزش ببینند. برای این کار فقط باید ثبت نام کنید که بسیار ساده است سپس درس یا موضوع مورد نظر را در منوهای سایت جستجو کنید. مانند زیست شناسی، ادبیات تخصصی، عروض و قافیه، فیزیک، گسسته، هندسه، شیمی، دیفرانسیل و غیره.

دانلود آلا

بسیاری از دانش آموزان پس از تماشای ویدیوهای آنلاین در Alaatv.com می خواهند با دانلود Alaatv.com به فیلم های آموزشی به صورت آفلاین دسترسی پیدا کنند. قبل از آن قابلیت دانلود الا در سایت فعال بود. اما اکنون با توجه به سیاست های بازاریابی اپلیکیشن علا در سایت، برای دانلود الا باید اپلیکیشن علا را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید. در این صورت دانلود الا برای شما امکان پذیر و موثر خواهد بود.

اما اگر از دانلود الا بگذریم، لازم به ذکر است که تماشای آنلاین ویدیوهای این سایت تا حد امکان حجم شما را برای سایت الا کاهش نمی دهد و تاثیری در کیفیت فیلم های آموزشی نخواهد داشت. با این حال، دانلود Ella برای استفاده از ویدیوها یک ویژگی خوب در نظر گرفته می شود و پس از تثبیت برنامه Ella می توان آن را در سایت بازگرداند.

آیا سایت الا رایگان است؟

خط مشی سایت الا ارائه خدمات رایگان به کلیه دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه است. اکثر فیلم های سرفصل های دوره های ویژه در این سایت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است. فقط بسته های آموزشی ویژه در سایت الا نیاز به پرداخت نقدی دارد

چگونه از سایت الا دانلود کنیم

سایت الا دانلود را برای دانش آموزان محدود نمی کند. تا همین اواخر لینک دانلود الا فعال بود و دانش آموزان به راحتی می توانستند از سایت الا فیلم دانلود کنند اما اکنون برای دانلود الا باید از طریق … (ادامه)

دیدگاهتان را بنویسید