کالا ساخت یک گروه تولیدی و فروشگاهی آنلاین می باشد که با تکیه بر دانش و تجربه نیرو های جوان وکارآزموده اقدام به تولید و فروش انواع سنگ های ساختمانی، اخد نمایندگی و فروش بسیاری از برند های سرامیک موجود در کشور، تهیه و توزیع انواع آهن آلات ساختمانی، سنگ های مصنوعی و بسیاری دیگر از محصولاتی که مصرف کننده در ساخت و ساز به آن ها نیاز پیداخواهد کرد می نماید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش بستر اینترنت اکثر افراد برای رفع تقریبا همه نیاز هایشان دست به دامن اینترنت و فروشگاه های اینترنتی می شوند. مصالح ساختمانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در واقع می توان گفت به نوعی شما با باز کردن وب سایت گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت می توانید به اولین کلینیک ساختمانی کشور بنگرید. ما با گرد هم آوردن تیمی خوش پتانسیل و پویا از جوانان تحصیل کرده و مشتاق اقدام به فروش و انجام خدمات پس از فروش هرگونه مصالح ساختمانی مورد نیاز شما در هر نقطه از این مرز و بوم که هستید کرده ایم و رسالت ما تا حصول نتیجه دلخواه و رضایت شما عزیزان محقق نخواهد شد.

 

معرفی فروشگاه اینترنتی کالاساخت
یکی از محصولات پر فروش در این سایت حوض های سرامیکی می باشد. این حوض ها برای استفاده در منازل و باغات مختلف این روزا ها خواهان زیادی دارد و این مجموعه به خاطر تولید کننده بودن قیمت های مناسبی از حوض را برای مشا فراهم کرده اند.

https://kalasakht.com/products?cat=حوض

یکی دیگر از محصولاتی که در سایت کالااسخت به فروش می رسد سنگ های مصنوعی هستند. این سنگ ها در تنوع بسیار بالا همراه با قیمت تولید کننده سنگ مصنوعی در صفحه زیر درج شده است که شما میتوانید همراه با ضمانت خریداری کنید.

https://kalasakht.com/search?tag=سنگ_مصنوعی

 

بازار هدف گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت، مصرف کنندگان نهایی می باشد. ما با سعی در راستای حذف واسطه ها و رساندن مستقیم کالا از تولید کننده به مصرف کننده در راستای اکرام حقوق مصرف کننده سعی در برداشتن گامی هر چند کوچک داشته ایم. البته همانطور که اشاره شد در مواردی همچون سنگ ساختمانی و یا سنگ  ساختمانی و رزین های پوشش دهنده، فدم فراتر نهاده ایم و خود اقدام به تولید محصول نهایی و تحویل کالا به نازل ترین قیمت به مصرف کنندگان گرامی نموده ایم.

استفاده از عنوان کلینیک ساختمانی بی دلیل نیست. شما با ورود به وب سایت گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت می توانید مشاهده کنید که ما از زمان گود برداری و استفاده میلگرد در پی ساختمان تا زمان نازک کاری و حتی نصب شیر آلات در کنار شما هستیم و می توانیم در تامین تمامی اجناس عنوان شده و حتی معرفی مجری های با سابقه یاری رسان شما باشیم. رسالت ما کمک به کاهش هزاین و صرفه جویی در وقت شما است.

https://kalasakht.com/search?tag=سنگ_گرانیت_نطنز

از طرفی تنها مسئله مهم، مسائل مالی نمی باشد.گمان می کنم شما هم با من هم عقیده باشید که تنها چیزی که جایگزینی ندارد زمان است. پس ما دروهله اول در کنار شما هستیم تا با اشتراک گذاری تجربیاتمان با شما در وقتتان صرفه جویی کنیم. شما می توانید با تهیه سنگ تراورتن، دریافت سریع و آنی قیمت میلگرد و یا استعلام قیمت به روز انواع مصالح از کالا ساخت و هر متریال دیگری که در ساخت و ساز به آن نیاز دارید و به ذهنتان می رسد به شدت در زمان خود صرفه جویی کنید و اطمینان داشته باشید که در عین حالی که در حال صرفه جویی در زمان هستید، با کیفیت یکسان، کمترین قیمت استعلامی از سراسر ایران را در وب سایت گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت پیدا می کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت در دنیا دیگر مهم نیست که شما در کدام نقطه از این کره خاکی نیاز به چه اطلاعات و یا محصولی دارید. با رسیدن به پاسخ تنها چند کلیک فاصله دارید. وب سایت گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت به عنوان اولین وب سایت فروشگاهی مصالح ساختمانی کشور که دارای نماد اعتماد الکترونیک و درگاه پرداخت بانک های معتبر کشور می باشد و همچنین تاییده وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد پایه گذاری شده تا با هدف شفافیت در قیمت ها در احیای حقوق مصرف کننده در بازار آشفته کشور قدمی هرچند کوچک برداشته باشد.

به نمایندگی از همکارانم در بازرگانی گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت از شما دعوت می کنم تا در صورتی که به محصولی برای ساخت و ساز نیاز دارید حتما به وب سایت ما نیز مراجعه نموده و در صورت نیاز به دریافت اطلاعذت تکمیلی با تماس با شماره های ما به صورت رایگان از تجربه کارشناسان کارکشته و حاذق ما استفاده نمایید.

kalasakht.com

دیدگاهتان را بنویسید