یکی از لوازم پرکاربرد در آشپزی و شیرین پزی، همزن کاسه دار است. اگر در بازار به دنبال خرید همزن کاسه دار رفته باشید با قیمت‌ها و برندها مختلفی روبرو شده‌اید که انتخاب را برای شما سخت کرده است. ما در اینجا هستیم تا با بودجه 15 میلیون تومان، همزن‌های برقی مناسب را به شما معرفی کنیم.

معرفی پرفروش ترین مدل های همزن برقی کاسه دار تا 15 میلیون

با 15 میلیون چه همزن کاسه داری بخریم؟

همزن کنوود مدل KMX750RD

همزن کاسه دار کنوود مدل KMX750RD دارای ظرفیت 5 لیتر و قدرت موتور 1000 وات است. همچنین این همزن دارای 3 سَری و 5 حالت سرعت است که به کمک آن می‌توانید مخلوطی یکنواخت و یکدست تهیه کنید. این همزن با بدنه و کاسه استیل از مقاومت خوبی برخودار است و برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی گزینه مناسبی است.

همزن هنریچ مدل HKM8110

همزن هنریچ

همزن هنریچ مدل HKM8110  با ظرفیت 11 لیتر و قدرت موتور 2000 وات یکی از همرن‌های مقرون به صرفه موجود در بازار است. بدنه و کاسه این همزن از جنس استیل و دارای 8 حالت تنظیم سرعت است. همچنین این همزن دارای 3 سَری برای مخلوط کردن و خمیرزدن است. همزن 11 لیتر هنریچ برای مصارف خانگی گزینه مناسبی است.

همزن باریتون مدل BSM-151200DX

همزن کاسه دار باریتون

یکی از پرفروش‌ترین و محبوب ترین همزن‌های خانگی از برند نوظهور و کانادایی باریتون است. همزن 5 لیتری باریتون مدل BSM-151200DX دارای ظرفیت 5 لیتر و قدرت موتور 1200 وات است. همچنین این همزن دارای 3 سَری برای مخلوط کردن و خمیرزدن است. این همزن از استیل ضدزنگ ساخته شده و در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. این همزن کاسه دار برای  مصارف خانگی مناسب است.

همزن فلر مدل KM800

همزن KM800 فلر با ظرفیت 4.5 لیتر و قدرت موتور 800 وات مناسب برای مصارف خانگی است. جنس بدنه و کاسه این همزن از استیل ساخته شده و دارای پنل تنظیم سرعت است. همچنین دارای 2 سَری و 1 چنگک خمیر است. این همزن برای مصارف خانگی سبک گزینه مناسبی است ولی در این محدوده قیمت می‌توانید گزینه‌های بهتری انتخاب کنید.

همزن گوسونیک مدل GSM-910

همزن گوسونیگ مدل همزن گوسونیک مدل GSM-910 دارای ظرفیت 10 لیتر و قدرت موتور 2000 وات است. همچنین این همزن دارای 3 سَری برای مخلوط کردن و خمیرزدن است. این محصول از جنس استیل ساخته شده و برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه خوبی است.

همزن برقی میگل مدل GKM 600

همزن برقی میگل GKM 600 دارای ظرفیت 4 لیتر و قدرت موتور 600 وات است. این همزن دارای پنل تنظیم سرعت 12 حالته است و برای مصارف خانگی برای خانواده‌های کم جمعیت گزینه مناسبی است. همچنین جنس بدنه و کاسه آن از استیل ساخته شده و نسبتا مقاومت قابل قبولی دارد.

ویژگی‌های همزن کاسه دار که باید به آن توجه کنید

در انتها هم خوب است تا به نکات مهمی که در خرید همزن باید به آن دقت کنید، اشاره کنیم.

قدرت موتور

موتور یکی از مهمترین اجزا تشکیل دهنده همزن کاسه دار است. موتور همزن با توجه به ظرفیت و برند سازنده از توان مختلفی برخوردار هستند. اگر قصد استفاده از همزن برا یمصارف خانگی دارید سعی کنید قدرت متور حداقل 800 وات باشد.

جنس بدنه و کاسه

در بازار همزن‌های مختلفی با جنس‌ کاسه و بدنه متفاوت وجود دارد. اکثر همزن‌ها از استیل و برخی از پلاستیک ساخته شده‌اندو اما به یاد داشته باشید بدنه و کاسه استیل به مراتب از مقاومت بالاتری برخوردار هستند.

سَری

یکی از مواردی که در همزن‌ها مشترک است تعداد و جنس سَری است. سعی کنید همزنی را انتخاب کنید که حداقل 3 سری و چنگک خمیرزن از جنس استیل داشته باشد.

جمع بندی

برندهای بسیاری در تولید همزن کاسه دار فعالیت دارند اما با توجه به محدوده قیمت 15 میلیون و عملکرد بالا بهترین گزینه برند باریتون و هنریچ است. البته باریتون به نسبت هنریچ عملکرد قابل قبولی دارد و در دسته نیمه صنعتی قرار دارد. اما هر دو گزینه برای مصارف خانگی گزینه‌های مناسبی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید