امروزه صد ها مدل کاور ایرپاد مختلف وجود دارد که از نظر جنس، مدل، طرح و رنگ با یکدیگر تفاوت دارند و متناسب با مدل ایرپادهای مختلف تولید می شوند و در ادامه این مطلب ده مدل از محبوب ترین و جذاب ترین انواع کاور ایرپاد را می بینید.

در دهه گذشته ایرپاد به یک وسیله دیجیتال جانبی بسیار محبوب تبدیل شده است و این هندزفری بیسیم قابلیت اتصال به سیستمهای مختلف را داشته و راحتی استفاده از آن باعث شده است که بسیاری از افراد بطور مداوم در طول شبانه روز از ایرپاد استفاده کنند.

همانطور که می دانید ایرپادهای درجه یک و اصل معمولا از قیمت قابل توجهی برخودار هستند از طرفی با توجه به سایز کوچک و ظرافت این وسیله امکان آسیب فیزیکی به آن بالا می باشد.

از این رو بسیار مهم است که شما ایرپاد خود را در یک کاور مناسب نگهداری کنید تا از ضربه، سقوط، فشار، آب، تغییرات دمایی و… در امان باشد. امروزه تمام افرادی که از ایرپاد استفاده می کنند به دنبال خرید کاور مناسب آن می باشند.

معرفی 10 مدل کاور ایرپاد محبوب و جذاب

10 مدل کاور ایرپاد محبوب

امروزه صد ها مدل کاور ایرپاد مختلف وجود دارد که از نظر جنس، مدل، طرح و رنگ با یکدیگر تفاوت دارند و متناسب با مدل ایرپادهای مختلف تولید می شوند و در ادامه این مطلب ده مدل از محبوب ترین انواع کاور ایرپاد را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

کاور ایرپاد مدل A11 سیلیکونی

کاورهای ایرپاد سیلیکونی همیشه از محبوب ترین انواع کاورها هستند که جنس بسیار لطیفی داشته و در عین سبک بودن مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارند.

این کاور رنگ بندی گسترده و فوق العاده جذابی دارد و دسترسی به درگاه های آن آسان و دارای پوشش مجزا برای درگاه ها می باشد و دوام بالایی نیز دارد.

کاور ایرپاد مدل تسلا

این کاور از طراحی منحصر به فرد و رسمی تری برخودار است و از جنس پلاستیک نرم می باشد و انعطاف پذیری بالایی داشته است. با این حال در برابر خط و خش و ضربه کاملا مقاوم است و از قابهای جلویی و عقبی، لبه هایی بالایی، پایینی، چپ و راست نگهداری می کند و پوشش داخلی درگاه های آن نرم می باشد.

کاور ایرپاد مدل Pro022

یکی دیگر از کاورهای پر طرفدار کاور مدل pro022 است که از جنس سیلیکون لاستیک می باشد و رنگ بندی جذابی داشته و جزء کاورهای ضد آب است که به دلیل جنس خاصی که دارد بسیار دیر کثیف می شود و تمیز کردن آن راحت بوده و به علاوه پوشش داخلی نرم، اما مقاومت بالایی دارد.

برای خرید کاور ایرپاد روی آن کلیک کنید. می توانید انواع کاور ایرپاد را مشاهده کنید.

 

کاور ایرپاد sa

این کاور از منحصر به فرد ترین انواع کاورها می باشد که دارای جنس چرم مصنوعی است و در عین انعطاف و پوشش نرم داخلی، مقاومت بالایی داشته و در پوش جدا برای درگاه ها دارد و وزن آن حدود 60 گرم می باشد.

کاور مدل tornado

این مدل کاور نیز بسیار پرطرفدار می باشد و دارای پوشش 360 درجه ای ایرپاد است و جنس آن سیلیکون لاستیک بوده و از ورودی شارژر و قابلیت شارژر بیسیم بهره مند است و دارای قفل آهنربایی و مقاومت بالایی می باشد.

کاور ایرپاد طرح سگ

این کاور یکی از کاورهای محبوب در بین جوانان و نوجوانان می باشد که جزء کاورهایی با طراحی و رنگ بندی فانتزی است و دارای جنس سیلیکونی درجه یک می باشد و از انعطاف و مقاومت فوق العاده ای بهره مند بوده و ظاهر خاصی دارد و به خوبی از ایرپاد شما در مقابل ضربه، خط و خش، فشار، آب و… محافظت می کند.

 

کاور ایرپاد مدل td

کاور ایرپاد مدل td یک انتخاب فوق العاده برای افراد سخت پسند و خوش استایل است چرا که این کاور از چرم درجه یک تولید شده است و دوخت بی نقص و چرم مات آن بسیار جذاب می باشد.این کاور به دلیل کیفیت چرم آن بسیار سبک و منعطف می باشد و در عین حال می توانید روی ضد خش بودن، ضربه گیری و مقاومت آن حساب کنید و این مدل از نظر ظاهری و عملکرد شما را راضی خواهد کرد. کاورگاردین بهترین فروشگاه لوازم جانبی لوازم هوشمند است که محصولاتی اورجینال مانند بند اپل واچ، قاب گوشی، جاکلیدی سیلیکونی  و شارژر گوشی .. دارد.

کاور ایرپاد مدل stoptime

اگر به دنبال یک کاور ایرپاد با ظاهر متفاوت و مدرن هستید حتما به سراغ این مدل کاور بروید چرا که در طراحی ظاهری آن خلاقیت و ظرافت بسیاری به کار رفته و در نتیجه آن را به یک کاور ایرپاد جذاب و لوکس تبدیل کرده است.

این کاور جدا از زیبایی ظاهری از قاب جلویی و پشتی، لبه های پایینی، بالایی، چپ و راست به خوبی محافظت لذا مقاومت بالایی دارد و علاوه بر آن از قابلیت شارژر بیسیم نیز بهره مند می باشد و در چهار رنگ جذاب و خاص قابل خریداری است . مشاهده برخی از مدل های کاور

کاور ایرپاد مدل کیدوو

این مدل کاور از وزن قابل توجهی، حدود 250 گرم برخوردار است و دارای گیره فلزی برای اتصال می باشد و از جنس پلاستیک سخت بیرونی و لایه داخلی نرم است و رینگ هولوگرامی اطراف آن باعث زیبایی ظاهری کاور شده و مقاومت بالا، ضد آب، انعطاف پذیری، دسترسی آسان به درگاه ها و… از ویژگیهای بارز این کاور ایرپاد می باشند.

کاور ایرپاد سامورایی

کاور ایرپاد سامورایی نیز همانطور که از نام آن پیدا است یکی دیگر از انواع کاورها با طراحی خلاقانه و متفاوت است که از ظاهری اسپرت و به اصطلاح خشن برخوردار است که بسیار جذاب و پر طرفدار می باشد.

این کاور دارای نگهدارنده 360 درجه است که کیس شارژر را در بر می گیرد و در زیر کیس شارژر، ورودی پورت لایتنینگ وجود دارد که بدون نیاز به خارج کردن ایرپاد از درون کاور می توانید آن را شارژ کنید و یک حلقه جهت آویز کردن ایرپاد نیز روی کاور وجود دارد.

خرید انوع کاور ایرپاد

همانطور که می دانید امروزه ایرپادها توسط برندهای مختلف و در طراحی های بسیار متفاوتی تولید می شوند از این رو هر کاوری ممکن است برای استفاده برخی از انواع ایرپادها مناسب و برای برخی دیگر قابل استفاده نباشد.

بنابر این شما نمی توانید بدون توجه به برند و مدل ایرپاد خود هر کاوری را برای آن خریداری کنید و برای تهیه کاور ایرپاد حتما باید آن را متناسب با نوع ایرپاد انتخاب کنید تا بتوانید از مزایای کاور به درستی بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید