معرفی و دانلود بهترین نرم افزار حضور و غیاب رایگان، دانلود رایگان نرم افزار حضور و غیاب آنلاین و آموزش نرم افزار حضور و غیاب تحت اکسل در ادامه آمده است.

 

معرفی 5 نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویندوز+ اندروید

محاسبه حقوق و دستمزد و به دنبال آن مدیریت و کنترل تردد پرسنل از پرتکرارترین و مهم ترین مسائل در هر سازمان و شرکتی است که همه ما یکبار در محاسبه حقوق و دستمزد یا محاسبه تاخیرها و غیبت ها سراغ این نرم افزارها رفته ایم. از نگاه مدیران نیز، پیدا کردن بهترین نرم افزار حضور و غیاب حرفه ای بسیار با اهمیت بوده و  از  مهم ترین دغدغه های آنها تلقی می گردد. منظم نبودن زمان های شیفت های کاری، زیادبودن تعداد پرسنل، امکان شناوری تایم های کاری و از همه مهم تر حساسیت بالای محاسبه میزان حقوق و دستمزد کارگران باعث شده که توجه زیادی به سمت نرم افزارهای حضور و غیاب رایگان اندروید و ویندوز جلب شود.

با وجود پیشرفت ها و توسعه های زیادی که در مدیریت منابع انسانی صورت گرفته است، هرچند که استفاده از دستگاه های حضور و غیاب، ثبت تردد پرسنل را خیلی راحت تر کرده است اما این مدیریت تردد فقط به ثبت در دستگاه ها بوده و برای پردازش اطلاعات، محاسبات و تعریف شیفت های مختلف با محدودیت هایی مواجه هستیم که نیاز به تعریف الگوهای کاری در سیستم های مدیریتی و نرم افزار گزارش ساز دارد. در اینجا است که خرید نرم افزار حضور و غیاب آنلاین ضروری می شود و لزوم داشتن آنها بیش از پیش خودنمایی می کند. در این مطلب تولید شده از گروه مهندسین سایت نرم افزار مدیریت اطلاعات فریار، 5 نرم افزار برتر حضور و غیاب را به شما معرفی می کنیم که شما را از نصب نرم افزارها و اپلیشکن های متعدد دیگر بی نیاز می کنند! با ما ادامه تا اخر این مطلب همراه باشید.

بهترین نرم افزار حضور و غیاب

انواع نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویندوز در بازار وجود دارند که تفاوت های آنها در ابتدای امر مشخص نیست. در سلسله مقالات تخصصی معرفی نرم افزار گروه ما، سعی ما براین است که ضمن شرح انواع  قابلیت های متفاوت هر نرم افزار رایگان، مزایای هرکدام از این نوع نرم افزارها را در سیستم های اندرویدی یا ویندوزی بیان کنیم. علاوه بر این در قسمت بعدی مقالات تحلیلی آموزشی ما در مقاله جامع معرفی “بهترین نرم افزار حضور و غیاب “، نمونه های اپلیکیشن و ویندوز نرم افزار حضور و غیاب با بیان مشخصات کامل را گرد آوری کرده ایم که مرجع خوبی برای مقایسه و انتخاب نرم افزار حضور و غیاب است.

اگر بخواهیم اولین مولفه در انتخاب نرم افزار حضور و غیاب خوب را بیان کنیم این است که دقت کنید به جز امکانات و ویژگی های نرم افزارهای حضور و غیاب،آیا  قابلیت اتصال یا ارتباط با سایر زیرسیستم ها، هم چنین قابلیت توسعه پذیری یا شخصی سازی نرم افزار حضور و غیاب . وجود دارد یا نه. علاوه بر ان، وجود تیم برنامه نویسی و پشتیبانی قوی که امکان ایجاد تغییرات در نسخه های متعدد نرم افزار را داشته باشد بسیار مهم است. بر اساس این دو اصل، تجربه ثایت کرده است که از بین انواع نرم افزارهای حضور و غیاب، مدل های انلاین ان پرطرفدارتر است. زیرا اپدیت این نرم افزارها سریع تر صورت گرفته ثانیا نوشتن نسخه های تحت وب نرم افزار مدیریتی نیاز به دانش و مهارت بالای برنامه نویسی دارد. در ادامه دلایل محبوبیت بالای نرم افزارهای حضور و غیاب انلاین صحبت می کنیم.

چرا نرم افزار حضور و غیاب انلاین؟

اگر بخواهیم از دلایل محبوبیت بالای نرم افزار کنترل تردد انلاین صحبت کنیم اولا به طور کلی هر نرم افزاری قسمت بزرگی از فضای هارد دیسک را با انواع اطلاعات پر می کند، ثانیا دسترسی به هر نرم افزاری در صورتی که مبتنی بر وب نباشد، محدود به فضای شرکت و سازمان شما خواهد بود بنابراین انلاین بودن بسیار کارساز خواهد بود. با خرید نرم افزار حضور و غیاب آنلاین و نسخه های نرم افزار مبتنی بر وب، در هر جایی و با هرنوع دستگاه هوشمند مانند موبایل و تبلت هم می توانید از نرم افزارهای کنترل تردد و حضور و غیاب استفاده نمایید.

دانلود رایگان نرم افزار حضور و غیاب تحت اکسل

اگر به دنبال دانلود رایگان نرم افزار حضور و غیاب تحت اکسل هستید می توانید از فرم های اماده حضور و غیاب پرسنل تحت اکسل استفاده کنید. کافی است همین عنوان را در گوگل سرچ کنید، سایت هایی مانند جاوید سافت از این فرم های آماده در سایت خود قرار داده اند ولی باید توجه کنید این فرم ها مخصوص محیط اکسل بوده و باید هر فرم را  جداگانه دانلود نمایید. از امکانات این فرم ها می توان به ثبت داده ها و تهیه گزارشات مدیریتی اشاره نمود. برای شروع اگر با فرمول نویسی در اکسل اشنا نیستید، بهتر است ابتدا به آموزش های فرمول نویسی در اکسل — به زبان ساده و جمع در اکسل — از صفر تا صد نگاهی بیندازید. بعد از آن

آموزش نرم افزار حضور و غیاب رایگان بدون نیاز به دستگاه را شروع کرده و نوع کار با این نوع نرم افزار را در این صفحه یاد بگیرید.

ولی اگر به دنبال یک سیستم کامل و جامع حسابداری هستید یا اگر متخصص حسابداری و مالی در شرکت خود ندارید، می توانید از دموی نرم افزار حسابداری و مالی فریار سیستم استفاده کنید.

دستگاه حضور و غیاب رایگان

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

به طور کلی نرم افزارهای حضور و غیاب رایگان بر اساس امکاناتی مانند امکان تعریف انواع شیفت ها، امکان مرخصی، امکان دورکاری یا امکان تعرف اضاف کاری، امکان تعریف شناوری ، در دسترس بودن یا به عبارتی نرم افازر مبتنی بر وب بودن، امکان ثبت توضیحات یا هرگونه ویژگی بیشتر توسط کاربر دسته بندی می گردد.

نمونه های زیادی از نرم افزار حضور و غیاب رایگان در اپ استورهای مختلف وجود دارد که بسیاری از آنها برای کالج ها یا کلاس های درس طراحی شده اند. از نمونه های پرطرفدار آنها می توان به اپلیکیشن حضور و غیاب رایگان با قرآن یا نمونه خارجی نرم افزار حضور و غیاب اندروید Attendance اشاره نمود. برای اطلاع بیشتر درباره هرکدام از این نرم افزارها به مقاله جامع بررسی بهترین نرم افزار حضور و غیاب در سایت فریار مراجعه نمایید.

اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین

امروزه استفاده از موبایل از هرمان دیگیری بیش تررواج یافته است و به همین دلیل اپلیکیشن ها و نرم افزارهای تلفن های همراه از مقبولیت بیشتری نسبت به نسخه های ویندوزی پیدا کرده اند. به همین دلیل نسخه های وب محور نرم افزارها می توانند بهترین گزینه برای نصب و استفاده  باشند. اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین ایرانی و خارجی زیادی در بازار وجود دارد، متخصصین ما با بررسی انواع این اپلیکیشن ها مقاله جامعی در مقایسه امکانات مختلف این نرم افزار تدوین کرده اند که علاوه بر نمونه های نرم افزار حضور و غیاب موبایل، نمونه های نرم افزار حضور و غیاب ویندوز را نیز معرفی نموده است. ادرس این مقاله https://faryarsystem.ir/  است.

نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویندوز اندروید

مزایای لیست حضور غیاب پرسنل در اکسل

مزایای لیست حضور غیاب پرسنل در اکسل شامل بهبود و افزایش بهره وری پرسنل، مجهز شدن نرم افزار اکسل به هوش تجاری است. با نرم افزار اکسل می توانید از زمان حضور و غیبت کارکنان در سازمان، تخیه گزارشات محاسبه حقوق، ساعات حضور و میزان حقوق اضافه ‌کاری یا دستمزد ماهانه هر یک از پرسنل را بر حسب سمت پرسنل یا مدرک تحصیلی صورت دهید. به همین دلیل نرم افزار اکسل در خیلی از قابلیت ها هم طراز با نرم افزار هوش تجاری مانند پاور بی آی شناخته می شود.

از مهم ترین مزایای نرم افزار اکسل، رایگان بودن نرم افزار بوده که همه کاربران می توانند دسترسی به همه امکانات به صورت رایگان داشته باشند. با استفاده از این نرم افزار حضور و غیاب رایگان می توانید تردد پرسنل و کارکنان را  سریع تر  مدیریت و کنترل کنید.

در واقع مدیریت کنترل تردد با استفاده از لیست حضور غیاب اکسل، رایگان بوده و با دارا بودن اکسل نیازی به بررسی دقیق عملکرد کارکنان نیست ولی لازم است اطلاعات حسابداری پایه داشته  و زمان کافی برای تحلیل و چک کردن داده ها نیاز است که قبل از انتخاب نوع نرم افزار حسابداری به آن دقت کنید.

تجربه شما در استفاده از نرم افزار حضور و غیاب انلاین چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید