فهرست مطالب
نحوه حذف اکانت اینستاگرام در iOS

نحوه حذف اکانت اینستاگرام در اندروید

چگونه اکانت اینستاگرام را در کامپیوتر خود حذف کنیم

چه زمانی باید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید؟

آیا تصمیم گرفتید اینستاگرام بهترین گزینه برای کسب و کار شما نیست؟ بدون عرق. برخلاف زندگی واقعی، یک دکمه لغو وجود دارد: می توانید حساب اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنید.

قبل از حذف، در صورت نیاز از اطلاعات حساب خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. توجه داشته باشید که داده‌ها با فرمت HTML یا JSON قابل خواندن توسط رایانه خواهند بود، نه عکس‌های نمایه، ویدیوها، نظرات و غیره.

آماده؟ در اینجا نحوه حذف حساب اینستاگرام خود در برنامه، از رایانه یا از طریق مرورگر وب تلفن همراه آورده شده است.

جایزه: یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده می کند.

نحوه حذف اکانت اینستاگرام در iOS

مرحله 1: به حساب کاربری خود در برنامه اینستاگرام بروید. سپس، روی نماد منو (3 خط) در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

گام 2: هدایت به تنظیمات، سپس حساب.

مرحله 3: ضربه زدن حذف حساب کاربری.


گزینه حذف اکانت

اینستاگرام به جای حذف، غیرفعال کردن را پیشنهاد می کند. غیرفعال کردن حساب شما را پنهان می کند و در هر زمان قابل برگشت است. اگر همچنان می‌خواهید حساب اینستاگرام را برای همیشه حذف کنید، ادامه دهید و روی آن ضربه بزنید حذف حساب کاربری.


به جای غیرفعال کردن موقت حساب کاربری را حذف کنید

مرحله 3: حذف را تایید کنید.

اینستاگرام دوباره از شما می پرسد… شما در این مورد مطمئن هستید، درست است؟


به حذف اکانت اینستاگرام ادامه دهید

مرحله 4: تایید… دوباره.

اینستاگرام این فرآیند را ترسیم می‌کند، که می‌توانید استدلال کنید که یا آزاردهنده است یا برای جلوگیری از حذف‌های تصادفی و عصبانیت کاربران مفید است.

اینستاگرام می پرسد چرا می خواهید آن را حذف کنید. پاسخ شما الزامی است و همچنین وارد کردن رمز عبور شما الزامی است. کلیک کردن روی نام کاربری @ را حذف کنید دکمه موجود در این صفحه حساب شما را برای همیشه حذف می کند.


دکمه حذف @username برای حذف دائمی حساب

حساب شما دیگر در اینستاگرام قابل مشاهده نخواهد بود اما شما 30 روز فرصت دارید تا تصمیم خود را تغییر دهید و دوباره آن را فعال کنید. بعد از آن است واقعی-واقعی رفته

نحوه حذف اکانت اینستاگرام در اندروید

به هر دلیل عجیب و غریب، برنامه اصلی اینستاگرام در اندروید در حال حاضر به شما اجازه نمی دهد یک حساب کاربری را مانند نسخه آیفون حذف کنید. این عجیب است، اما بدون عرق، فقط یک مرورگر را باز کنید و دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام را در کامپیوتر خود حذف کنیم

اگر در تلفن فعلی خود به برنامه دسترسی ندارید یا کاربر اندروید هستید، می توانید حساب اینستاگرام خود را از هر مرورگر وب حذف کنید.

مراحل زیر برای مرورگرهای تلفن همراه (به عنوان مثال Safari یا Chrome در تلفن شما) نیز کار می کند.

مرحله 1: به www.instagram.com بروید و وارد حساب کاربری خود شوید

گام 2: از صفحه حذف حساب بازدید کنید.

مرحله 3: حذف را تایید کنید.

اطمینان حاصل کنید که نام کاربری با حسابی که می خواهید حذف کنید مطابقت داشته باشد. اگر نه، کلیک کنید خروج در سمت راست صفحه برای بازگشت به اینستاگرام و ورود به حساب صحیح.

دلیل حذف اکانت اینستاگرام خود را پر کرده و رمز عبور خود را وارد کنید. ضربه زدن نام کاربری @ را حذف کنید در پایین، حساب شما را برای همیشه حذف می کند.


با انتخاب نام کاربری در پایین صفحه، حساب را برای همیشه حذف کنید

چه زمانی باید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید؟

اگر اصلاً در مورد حذف پروفایل خود شک دارید، باید به جای آن حساب اینستاگرام خود را موقتاً غیرفعال کنید. حساب های غیرفعال شده به راحتی بازیابی می شوند، در حالی که اکانت های حذف شده برای همیشه از پلتفرم حذف می شوند (پس از مهلت 30 روزه).

برای اکثر افراد، غیرفعال کردن را توصیه می‌کنم، حتی اگر ماه‌ها یا سال‌ها آن را به همین شکل رها کنید. این کار همان کار را انجام می دهد (هیچ کس نمی تواند حساب شما را پیدا کند یا ببیند) اما بدون خطر پشیمانی.

گزینه دیگر تغییر به یک حساب خصوصی است. حساب‌های خصوصی همچنان در نتایج جستجو نمایش داده می‌شوند، اما پست‌های آن‌ها نشان داده نمی‌شوند و در نمایه شما به‌طور عمومی قابل مشاهده نیستند. مردم می توانند درخواست کنند تا شما را دنبال کنند، اما شما مجبور نیستید آنها را تأیید کنید. با این حال، دنبال کنندگان فعلی همچنان می توانند پست ها و محتوای شما را ببینند.

نماد فایل

جایزه: یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده می کند.

همین حالا راهنمای رایگان را دریافت کنید!

برای تغییر به یک حساب خصوصی، به تنظیمات سپس در برنامه حریم خصوصی و روی نوار لغزنده کنار ضربه بزنید حساب خصوصی به موقعیت روشن


برای تغییر به حساب خصوصی روی نوار لغزنده ضربه بزنید

چند سناریو خاص وجود دارد که حذف اکانت اینستاگرام شما منطقی است. (اگرچه همچنان می توانید انتخاب کنید که به طور موقت حساب خود را برای این موارد نیز غیرفعال کنید.)

مطمئن نیستید که اینستاگرام نتیجه می دهد یا خیر

آیا اینستاگرام به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید؟ شما اهداف تجاری را برای حساب اینستاگرام خود تعیین می کنید، درست است؟ و شما مرتب آنها را اندازه می گیرید، درست است؟

شاید اینستاگرام بهترین گزینه برای شما نباشد، اما اگر مطمئن نیستید، ارزش آن را دارد که ابتدا استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را اصلاح کنید. برای ارائه یک بازگشت سرمایه مثبت برای شما، آن را منصفانه نشان دهید.

از الگوی ممیزی رسانه های اجتماعی رایگان ما برای پیگیری پیشرفت و ارزیابی نتایج استفاده کنید. اگر هنوز برای چندین فصل نتایجی را از اینستاگرام نمی‌بینید، احتمالاً ارزش آن را دارد که بیشتر روی پلتفرم‌های دیگر تمرکز کنید.

مخاطب هدف شما از اینستاگرام استفاده نمی کند

شما می‌توانید بیشترین قرقره‌ها، بهترین چرخ فلک‌ها و جالب‌ترین داستان‌ها را داشته باشید، اما اگر پیپ‌های هدف شما آن را نمی‌بینند؟ اوف، این تلاش بسیار هدر رفته برای پاداش بسیار کم است.

پلتفرم های رسانه های اجتماعی فقط به اندازه استراتژی بازاریابی شما موثر هستند. آیا مشتری هدف شما بالای 70 سال سن دارد؟ مطمئناً برخی از آنها در اینستاگرام خواهند بود، اما احتمالاً جایی نیست که شما باید بیشتر وقت یا بودجه خود را صرف کنید.

مطمئن نیستید که اینستاگرام برای مخاطبان شما مناسب است؟ گزارش Social Trends 2022 را برای آخرین آمار جمعیتی برای همه پلتفرم‌ها و آماری که برای یک استراتژی آگاهانه نیاز دارید، بررسی کنید.

شما بیش از یک حساب برای برند خود دارید

اوه، کشف کرد که دومین حساب کارآموز سال گذشته به اشتباه باز شده است؟ ادامه دهید و آن را حذف کنید (مگر اینکه یک میلیارد فالوور داشته باشد).

حساب‌های تکراری یا اشتباه می‌توانند مخاطبان شما را گیج کنند، به خصوص اگر نمایه اصلی شما علامت آبی در کنار آن نداشته باشد تا صحت آن را نشان دهد. ممکن است افراد در نهایت اکانت اشتباهی را دنبال کنند. با حذف هر گونه پروفایل استفاده نشده، سردرگمی را از بین ببرید.

مدیریت اینستاگرام بسیار دشوار است

گوچا! این یک دلیل ترفند است. Overwhelm واقعی است اما دلیلی برای حذف حساب شما نیست.

در عوض، در زمان صرفه جویی کنید، سازماندهی کنید و بازاریابی اینستاگرام خود را با Hootsuite آماده کنید. محتوای خود را برنامه‌ریزی کرده و منتشر کنید—بله، Reels نیز!— از قبل، پیام‌های DM را از تمام پلتفرم‌های خود از یک صندوق ورودی مدیریت کنید، و با تیم خود محتوای پیش‌نویس همکاری و تأیید کنید.


Reels را از قبل با Hootsuite برنامه ریزی و منتشر کنید

آزمایشی رایگان 30 روزه خود را شروع کنید

بررسی کنید که چگونه Hootsuite از مدیریت اینستاگرام شما (و سایر پلتفرم‌های شما) خسته می‌شود.

چه تصمیم به حفظ اینستاگرام داشته باشید یا نه، Hootsuite به طور یکپارچه تمام حساب های رسانه های اجتماعی شما را در سراسر سیستم عامل ها مدیریت می کند. برنامه ریزی، برنامه ریزی، انتشار، مشارکت، تجزیه و تحلیل و تبلیغات در همه جا از یک داشبورد. در زمان خود صرفه جویی کنید و از تعادل بین کار و زندگی خود محافظت کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و پست‌ها، استوری‌ها و حلقه‌های اینستاگرام را برنامه‌ریزی کنید با Hootsuite. در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

آزمایشی 30 روزه رایگان

دیدگاهتان را بنویسید