این روزها کمتر کسی وجود دارد که برای خرید پاوربانک دنبال دلایل عجیب و غریب باشد. در واقع همه‌ ما از انواع دستگاه‌های مختلف مانند موبایل، تبلت و… استفاده می‌کنیم که…

نکاتی که قبل از خرید پاور بانک یا شارژ همراه باید بدانیم

پاور بانک شارژر همراه است که به آسانی قابل حمل بوده و طبیعتاً در زمان‌هایی که دستگاه‌های مختلف مانند گوشی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و… نیاز به شارژ مجدد دارند، استفاده می‌شوند. همانطور که می‌دانید پاوربانک‌ها در حال حاضر از ضروری‌ترین لوازم هستند که در واقع باید اکثر افراد یکی از بهترین نمونه‌های این وسیله کاربردی را خریداری و استفاده کنند. حال با توجه به اهمیت بکارگیری پاوربانک، در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم که درباره‌ی نکات بسیار مهم قبل از خرید پاور بانک شارژر همراه صحبت کنیم تا اگر قصد انتخاب یک پاوربانک مناسب دارید، بتوانید عملکرد بهتری داشته باشید. با ما همراه باشید.

نکاتی که قبل از خرید پاور بانک یا شارژ همراه باید بدانیم

اهمیت استفاده از پاوربانک

امروزه همانطور که یک عروسک بخشی از نیازهای یک کودک را برطرف می‌کند شارژرهای همراه نیز بخشی از نیازهای گوشی همراه شما رو می تواند برطرف نماید!. این روزها کمتر کسی وجود دارد که برای خرید پاوربانک دنبال دلایل عجیب و غریب باشد. در واقع همه‌ ما از انواع دستگاه‌های مختلف مانند موبایل، تبلت و… استفاده می‌کنیم که طبیعتاً علاقه‌ای نداریم که در زمان استفاده از هر کدام، غافلگیر شده و کارمان نصفه و نیمه بماند. بنابراین از مهم‌ترین دلایلی که می‌توان برای خرید پاور بانک شارژر همراه عنوان کرد دسترسی همیشه به ابزارهایی مانند تلفن همراه است که امروزه یکی از ضروری‌ترین وسایل روزمره همه‌ ما انسان‌ها به شمار می‌روند.

البته توجه داشته باشید که بکارگیری پاوربانک‌ها برای بسیاری از افراد که در زمینه‌های بخصوصی فعالیت می‌کنند، یک ضرورت انکارناپذیر است. برای مثال یک استاد دانشگاه را در نظر داشته باشید که قصد دارد موضوع جلسه‌ کلاس را با استفاده از اطلاعاتی که در گوشی دارد، برای دانشجویان بازگو کند که طبیعتاً باید قبل از هر گونه اقدام به فکر عدم اتمام شارژ تلفن همراه باشد که در این خصوص استفاده از پاوربانک بهترین گزینه خواهد بود. به طور کلی مثال‌های زیادی در این خصوص وجود دارد که اهمیت استفاده از پاوربانک را بیش از پیش عیان می‌کند.

برند های پاور بانک

در این بخش قصد داریم به انواع پاور بانک‌ها اشاره کنیم که طبیعتاً هر کدام از برندهای مختلف هستند. به طور کلی انتخاب یک پاور بانک شارژر همراه از جمله دغدغه‌های افراد است که ما در این قسمت سعی می‌کنیم به بهترین برند و مدل‌های پاوربانک اشاره کنیم:

از جمله برندهای موجود در فروشگاه گجت مال می توان به پاور بانک سامسونگ، شیائومی، باسئوس (بیسوس)، گرین، انکر و… اشاره کرد.

– برند redmi: محصولات شیائومی این روزها طرفداران زیادی دارد و پاور بانک شارژر همراه یکی از آن‌هاست که در مدل‌های مختلف قابل تهیه است. در حال حاضر از جمله بهترین پاوربانک‌های این برند مدل PB100LZM است که به صورت همزمان امکان شارژ دو دستگاه را فراهم می‌کند.

بهترین ظرفیت برای پاور بانک

یکی از ملاک‌هایی که برای خرید پاور بانک وجود دارد و افراد توجه ویژه‌ای به آن دارند، بررسی ظرفیت دستگاه شارژر همراه است‌؛ اما شاید بیشتر افراد در زمان انتخاب این وسیله‌ی کاربردی با این دغدغه مواجه باشند که بهترین ظرفیت برای پاور بانک کدام است که ما در این بخش قصد داریم به مواردی در این خصوص اشاره کنیم. حتماً می‌دانید که انتخاب پاوربانک کاملاً سلیقه‌ای است و نمی‌توان گفت که این برند و مدل از برندهای دیگر بهتر است.

اما موضوع بااهمیت اینجاست که ظرفیت یک پاوربانک را باید با توجه به نیازتان انتخاب کنید. برای مثال اگر مسافرت زیاد می‌روید و یا اکثر وقت‌تان را در بیرون از منزل می‌گذرانید، طبیعتاً باید از یک پاور بانک شارژر همراه با ظرفیت مناسب استفاده کنید. البته ناگفته نماند افرادی که اهل تماشای فیلم و بازی کردن با موبایل هستند نیز باید از شارژرهای همراه مناسب و با ظرفیت ایده‌آل استفاده کنند. ضمناً توجه داشته باشید که انتخاب یک شارژ پاور بانک باکیفیت نیز می‌تواند عمر پاوربانک‌ها را افزایش دهد که در این صورت هزینه‌های خرید دوباره‌ این محصول را کاهش می‌دهد.

قابلیت‌های شارژر همراه

شارژرهای همراه با توجه به برند و مدلی که دارند، می‌توانند قابلیت‌ها و ویژگی‌های بخصوصی داشته باشند که ما در این قسمت از این مقاله به بهترین امکانات و قابلیت‌های انواع پاوربانک اشاره می‌کنیم:

– ولتاژ ورودی و خروجی: از جمله قابلیت‌هایی که این نوع محصولات دارند، ولتاژهای مختلف در انواع پاوربانک‌هاست که می‌تواند تعیین کننده‌ قدرت این وسایل کاربردی باشد.

– شدت جریان ورودی و خروجی: دقیقاً مانند ولتاژ، شدت جریان نیز در هر پاور بانک شارژر همراه متفاوت است که می‌تواند نشانه‌ای از قدرت و ضعف شارژر باشد.

– شارژ انواع گوشی: از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که البته بعضی از پاوربانک‌ها دارند این است که می‌توانند دستگاه‌های مختلفی را شارژ کنند.

– پورت‌های یواس‌بی مختلف: از دیگر مواردی که می‌توان برای شارژرهای همراه در نظر داشت، می‌توان به پورت‌های usb و یا حتی پورت ورودی میکرو usb اشاره کرد.

– جنس بدنه: معمولاً اکثر پاوربانک‌ها دارای بدنه قدرتمند هستند که از ABS بوده تا در زمان ضربه اتفاق خاصی رخ ندهد و افراد بتوانند بیشتر از این محصول استفاده کنند.

مزایای استفاده از پاور بانک شارژر همراه

پاور بانک‌ها دارای مزیت‌های مختلفی هستند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

– حمل آسان: با توجه به اینکه جابجایی پاوربانک‌ها فوق العاده ساده است بنابراین اگر نیاز به شارژ برای دفعات زیاد دارید، انتخاب یک پاوربانک مناسب بهترین راه‌حل خواهد بود. پر واضح است که حمل انواع این محصول پرکاربرد حتی در کیف افراد نیز قابل انجام است.

– عدم دغدغه نیاز به شارژ: اگر از آن دسته افراد هستید که با موبایل به تماشای فیلم می‌پردازید و یا دائمل بازی می‌کنید و یا به هر دلیلی از گوشی‌تان استفاده می‌کنید، حتماً باید از یک پاور بانک شارژر همراه بهره‌مند شوید تا دیگر دغدغه تمام شدن شارژ گوشی نداشته باشید.

– امنیت: یکی از بهترین مزیت‌های بکارگیری از شارژر همراه امنیتی است که برای گوشی مهیا می‌شود. در واقع همه‌ی تلفن‌های همراه در زمان شارژ با برق در معرض نوسانات برق هستند که این موضوع در پاوربانک‌ها وجود ندارد.

– قیمت مناسب: با توجه به اینکه قیمت این نوع محصولات فوق العاده بصرفه است، بنابراین می‌توان گفت که خرید آن‌ها با توجه به بازدهی که دارند کاملاً عقلانی به نظر می‌رسد. به طور کلی توصیه می‌کنیم حتماً از یک پاوربانک استفاده کنید تا در زمان‌های ضروری مشکلی از بابت اتمام شارژ نداشته باشید.

مهم‌ترین فاکتور‌ها برای خرید پاور بانک

اگر قصد خرید نوع دلخواه شارژر همراه را دارید، حتماً فاکتورهای عنوان شده را لحاظ کنید تا در نهایت بتوانید بهترین پاوربانک را تهیه کنید. به طور کلی بررسی موارد زیر در زمان انتخاب بهترین پاوربانک ضروری است:

– مدت زمان شارژ شدن پاور بانک: اینکه یک دستگاه پاور بانک شارژر همراه در چند ساعت به طور کامل شارژ می‌شود دارای اهمیت است که قبل از خرید باید در نظر گرفته شود.

– ظرفیت پاوربانک: شارژرهای همراه در ظرفیت‌های مختلف عرضه شده‌اند که طبیعتاً باید با توجه به نیاز افراد تهیه شوند. برای مثال یک پاوربانک با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر یک گوشی با باتری 2 هزار میلی‌آمپر را در سه نوبت شارژ می‌کند.

– مقاومت در برابر ضربه: اگر مقاومت پاوربانک انتخابی مناسب باشد، خیال افراد در زمان جابجایی راحت خواهد بود. لذا حتماً باید به این گزینه نیز توجه شود تا طول عمر این محصول افزایش یابد.

– ابعاد پاوربانک: اینکه بتوانید با دغدغه‌ی کمتری پاوربانک‌تان را جابجا کنید، فوق العاده دارای اهمیت است. لذا قبل از خرید پاور بانک شارژر همراه حتماً به بررسی اندازه این محصول بپردازید.

– جنس باتری: در نهایت این جنس باتری شارژر همراه است که باید در بهترین حالت در نظر گرفته شود. برای این منظور توصیه می‌کنیم که از برندهای مختلف این محصول کاربردی را تهیه کنید. البته ناگفته نماند که بررسی اتصالات پاوربانک نیز بسیار مهم است که اگر در این زمینه اطلاعات کامل ندارید، توصیه می‌کنیم که حتماً از افراد اهل فن و متخصص درخواست مشورت کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا درباره‌ی پاور بانک شارژر همراه اطلاعات مناسبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا اگر قصد خرید این وسیله کاربردی را دارید، با اطلاعات بیشتری اقدام کنید. همانطور که می‌دانید انتخاب یک پاوربانک باکیفیت که از ظرفیت مناسبی نیز برخوردار است، فوق‌العاده دارای اهمیت خواهد بود که توصیه می‌کنیم اگر در این زمینه اطلاعات کامل ندارید، حتماً از افراد باتجربه درخواست مشورت کنید. به طور کلی اعتقاد داریم که امروزه و با پیشرفت علم و تکنولوژی و در اختیار بودن همیشگی اینترنت، استفاده از یک شارژر همراه نیاز مبرم همه‌ی افراد است. لذا توصیه می‌کنیم این محصول را از بهترین مراکز فروش لوازم جانبی موبایل تهیه کنید.

برای تهیه هرکدام از این لوازم جانبی تلفن همراه می‌توانید به سایت گجت مال مراجعه کرده و در دنیای لوازم موبایل، چرخی بزنید.

 

برچسب ها : پاور بانک

دیدگاهتان را بنویسید