نرده راه پله یکی از قسمت های مهم در دکوراسیون داخلی و هر فضای داخلی یا خارجی پله خور است. نرده فلزی راه پله علاوه بر ایمنی زیبایی را به منزل میبخشد.

 

نکات مهم قبل از خرید نرده فلزی راه پله که باید بدانید!

نرده سازه ای جدانشدنی از راه پله هاست که در اطراف پله ها نصب می شود. نرده ها برای ایجاد امنیت و حفاظت از افراد طراحی شده است، اما امروزه علاوه بر ایمنی و حفاظت بعنوان یک جزء مهم در دکوراسیون ساختمان به حساب می آید. برای مثال نرده راه پله مدرن و نرده پنجره مدرن سازه های ضروری برای یک ساختمان مدرن هستند. نرده ها در طرح های متنوع و متریال های مختلف تولید می شوند. که در ادامه به بررسی انواع نرده فلزی راه پله میپردازیم.

معرفی انواع نرده فلزی و بررسی بهترین نرده برای راه پله

همانطور که گفته شد نرده نیز از متریال های مختلفی ساخته شده است، بنابراین انواع نرده متناسب با سلیقه و نیاز شما وجود دارد که با توجه به دکوراسیون خود میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. نرده فلزی یکی ازپرطرفدارترین مدل های نرده به شمار میرود. در ادامه برخی از انواع رایج و پرطرفدار نرده راه پله جدید را بررسی خواهیم کرد:

نرده راه پله فزی

نرده راه پله فلزی ساده، نرده ای بدون طرح و نقش است که فضایی خاص و زیبا ایجاد می کند به همین دلیل نرده پرطرفدار و محبوب است. این نوع نرده برای افرادی که علاقه مند به فضاهای مینیمال هستند انتخاب جذابی است. نرده فلزی ساده بدلیل ساختار ساده تر، راحتی را در نصب و نگهداری فراهم می کند. علاوه بر این نرده فلزی ساده دارای طول عمر بیشتری نسبت به دیگر جنس ها دارد. همچنین بدلیل استفاده از متریال ساده و طراحی ساده تر نسبت به بقیه نرده ها قیمت کمتر و مناسب تری دارد. نرده ای که طراحی ساده ای داشته باشد به راحتی با سبک های دکوراسیون مختلف، سازگار میشود.

نرده فلزی فرفورژه

نرده راه پله فرفورژه

اگر در کنار ایمنی، زیبایی نرده ها برای شما اهمیت دارد پیشنهاد ما به شما نرده راه پله فرفورژه است. نرده راه پله فرفورژه از فلزات مقاوم ساخته شده که دوام بالایی دارند. این نوع نرده ها بدلیل طرح های پیچیده و خلاقانه به راه پله و دکوراسیون شما جلوه ای منحصر به فرد می بخشند. نرده های فرفورژه مناسب افرادی است که طرفدار سبک کلاسیک هستند زیرا طرح هایی که برای این نوع نرده استفاده می شود، طرح های قدیمی و کلاسیک است. نصب درب حیاط فلزی همراه نرده راه پله فلزی فرفورژه می تواند هزینه های مربوط به انجام پروژه ها را کاهش داده و باعث سازگاری بیشتر دکوراسیون شود.

نرده راه پله با قوطی

نرده راه پله فلزی قوطی از قوطی های فلزی با طرح های متنوع ساخته شده است. این نوع نرده جزء نرده راه پله فلزی ساده به حساب می آید. قوطی های فلزی باعث میشوند شما نرده ای سبک وزن ولی در عین حال مقاوم و مستحکم داشته باشید. این نوع نرده ها بدلیل طراحی ساده ای که دارند، می توانند به راحتی با دکوراسیون شما هماهنگ شوند. همچنین برای ساخت حفاظ و نرده فلزی پنجره هم از این نوع نرده ها استفاده میشود.

نرده راه پله استیل

یکی از انواع نرده ها برای راه پله، نرده فلزی استیل است. امروزه استیل یکی از پرمصرف ترین آلیاژهاست. نرده های استیل دارای مقاومت بسیار بالا و ضد زنگ هستند. این نوع نرده بدلیل ساختار محکم و قوی جزء بصرفه ترین نرده هاست زیرا نیاز به تعمیرات مکرر ندارد و مقاومت بالایی دارد. معمولا به دلیل قیمت بالای این فلز از جایگزین های آن استفاده می شود که فقط ظاهر استیل کرومی را می دهند.

رنگ نرده آهنی مدرن

بهترین رنگ برای نرده راه پله

بهترین رنگ نرده راه پله، رنگی است که با سایر قسمت های منزل و دکوراسیون شما سازگار باشد. در ادامه چند رنگ محبوب و پرطرفدار را به شما پیشنهاد می دهیم:

  • سفید: رنگ سفید فضای شما را بزرگتر و دلبازتر نشان میدهد. همچنین سفید به فضای راه پله ظاهری ساده و مینیمالیست میدهد.
  • مشکی: استفاده از رنگ تیره به فضا ظاهری شیک و جذاب می دهد. استفاده از این رنگ در سبک دکوراسیون مدرن رایج است.
  • استفاده از رنگ طبیعی: استفاده از رنگ های طبیعی مانند رنگ فلزی فضایی مدرن و صنعتی ایجاد می کند.
  • استفاده از رنگ های خنثی: استفاده از این رنگ ها جلوه ای ارامش بخش به فضای راه پله میدهد. برای این نوع رنگ آمیزی می توانید از رنگهایی مانند خاکستری، کرم و یا بژ استفاده کنید.

این تنها برخی از رنگ ها برای نرده راه پله بود. مهم ترین نکته در انتخاب رنگ تطابق آن با سبک دکوراسیون شماست.

هزینه نصب و قیمت نرده فلزی راه پله

قیمت نرده فلزی راه پله

قیمت نرده های فلزی به عوامل مختلفی بستگی دارد. ارتفاع، عرض و ضخامت نرده بدلیل اینکه روی وزن نرده تاثیر گذار هستند، روی قیمت نرده فلزی راه پله نیز تاثیر گذارند چرا که قیمت نرده فلزی راه پله برحسب کیلوگرم محاسبه میشود. علاوه بر ان طراحی نرده فلزی نیز بر قیمت ان تاثیر می گذارد، معمولا طرح ها و الگوهای پیچیده تر هزینه های بیشتری دارند. به طور کلی قیمت راه پله فلزی و به خصوص نرده ها بسته به نوع و کیفیت متریال بکار رفته سبک طراحی و میزان پیچیدگی متفاوت هستند.

درکل، برای اطلاع دقیق از قیمت نرده فلزی راه پله، با فروشندگان و تولیدکنندگان معتبر تماس بگیرید. باغینو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع راه پله فلزی و نرده مدرن در ایران است که با تنوع بالا و نمونه کارهای انواع درب فلزی، نرده و راه پله فلزی، به یکی از معتبرترین تولید کنندگان سازه های فلزی مورد استفاده در ساختمان و ویلاها تبدیل شده است.

سخن پایانی

درنهایت اگر بدنبال نرده فلزی راه پله با مقاومت بالا و طراحی خاص و زیبا هستید، با باغینو تجربه ای منحصر به فرد خواهید داشت. چراکه ما همیشه سعی بر تولید نرده هایی با کیفیت بالا و طراحی شیک داشته باشیم. با مراجعه به سایت ما می توانید از تنوع فراوان طرح ها و مدل ها استفاده کنید و نرده ای مطابق با سلیقه و نیاز خود را انتخاب کنید.

 

برچسب ها : نرده فلزی,نرده فلزی راه پله,نرده فلزی مدرن,نرده آهنی ساده,نرده مدرن

دیدگاهتان را بنویسید