صاحبان مشاغل و مدیران شرکت ها روش های گوناگونی جهت جلب مشتری به کار می گیرند. تبلیغات در رسانه های جمعی مانند رادیو و تلویزیون، جراید و روزنامه ها و پخش تراکت و پوستر برخی از راهکارهای مطرح کردن نام برند و محصولات است. یکی دیگر از روش های موثر و جذاب بازاریابی، ارائه هدایای ارزان تبلیغاتی به مخاطبین مختلف است. در این راهکار، کالاها و اقلام گوناگونی مانند: تی شرت، لیوان، دفترچه یادداشت، اسپیکر و فلش تبلیغاتی به عنوان ابزار تبلیغاتی به صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

نام برند و لوگوی شرکت مورد نظر روی هدیه های تبلیغاتی موجب تکرار آنها در ذهن مخاطبین می شود. هدایای ارزان جهت تبلیغ را می توان به صورت کارآمدتر و بهتر انتخاب و ارائه کرد. چنانچه شما هم قصد استفاده از روش بازاریابی ارائه هدیه تبلیغاتی دارید تا آخر متن حاضر را بخوانید.

چگونگی انتخاب هدایای ارزان تبلیغاتی کارآمد

چگونگی کارآمد کردن هدایای ارزان تبلیغاتی

اقلام و کالاهایی که جهت امور تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند تنوع بسیاری دارند. برخی از آنها قیمت بالایی دارند ولی بعضی دیگر ارزان تر هستند. عده ای گمان می کنند که اگر هدیه تبلیغی قیمت بالایی داشته باشد تأثیرگذاری آن نیز بیشتر است. اما این تصور درستی نیست! چرا که به راحتی می توان با رعایت نکات ظریفی، تأثیر هدیه ارزان تبلیغاتی را افزایش داد. برخی از این نکات موثر عبارتند از:

  • لوگو یا برند مورد نظر را روی هدیه ارزان تبلیغاتی حک کنید.
  • کالایی با عمر و ماندگاری بالا را انتخاب کنید. واضح است که مدت زمان استفاده از یک ساعت دیواری بسیار بیشتر از یک ساک دستی پلاستیکی است.
  • کادویی ارزان ولی شیک و زیبا انتخاب کنید. یک ماگ قهوه شیک اثر بیشتری نسبت به یک ساعت دیواری نازیبا دارد.
  • هدایای ارزان تبلیغاتی مانند مجسمه با قطعات جدا از هم بسیار جالب تر از یک تندیس ساخته شده و کامل است. بنابراین اگر می توانید هدیه ای به مخاطب بدهید تا او نیز روی آن فرایندی را انجام دهد.
  • نکته بسیار مهم در امر تبلیغ از طریق ارائه هدیه، انتخاب کالایی متناسب با شغل، برند یا محصول است. به عنوان مثال اگر برای یک شرکت لبنیاتی تبلیغ می کنید بهتر است لیوان یا ماگ زیبا با لوگوی شرکت هدیه دهید.
  • اگر می توانید کالایی خاص و ویژه را هدیه دهید. کالایی که توسط شرکت های مشابه به عنوان ابزار تبلیغاتی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

آشنایی با مزیت های هدیه ارزان تبلیغاتی

ارائه هدیه ارزان تبلیغاتی نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی یک روش خوب و کارآمد محسوب می شود و مزایای متعددی دارد. برخی از این فواید عبارتند از:

  • تأثیرگذاری دراز مدت یکی از مزیت های مهم ارائه هدیه های تبلیغاتی است. شما می توانید با دادن یک ساعت دیواری به مخاطب خود تا چندین سال به طور مستمر برند یا محصول شرکت را تبلیغ کنید. اما تبلیغات از طریق جراید و رسانه های جمعی تأثیرگذاری کوتاه مدتی دارند.
  • مقرون به صرفه بودن یکی دیگر از ویژگی های روش هدیه دادن تجاری است. قیمت و ارزش هدیه تبلیغاتی در برابر تأثیرگذاری دراز مدت آن بسیار ناچیز است. در صورتی که روش های تبلیغی دیگر هزینه ها بسیار بیشتر از تأثیرگذاری است.
  • برند سازی یکی دیگر از مزیت های هدایای ارزان تبلیغاتی است. شما با ارائه فلش تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی که برند محصول روی آن درج شده است به راحتی برندی برای خود ساخته اید.
  • مخاطبین در این روش می توانند انتخاب شوند و به صورت اختصاصی مورد هدف تبلیغ قرار گیرند. در این روش می توان به راحتی کالاها را در اختیار مخاطبان مورد نظر قرار داد تا توجه آنها را جلب کرد.

از چه کالاهایی می توان به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده کرد؟

کالاهای متنوعی برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند که در بخش های مختلف لوازم و وسایل دسته بندی می شوند. برخی از این وسایل عبارتند از:

هدایای ارزان تبلیغاتی

  • انواع لباس و پوشاک مثل: تی شرت، جوراب، دستکش، کلاه، عرق گیر و لباس کار
  • لوازم جانبی رومیزی و وسایلی مانند: لیوان سرامیکی، ماگ، تقویم، سررسید و انواع شیشه
  • لوازم شخصی همانند انواع کیف پول و دستی، کوله و ساک دستی پارچه ای
  • انواع لوازم تحریر و وسایل اداری همچون: خودکار، خودنویس، خط کش، پاک کن، مداد، فلش تبلیغاتی و اسپیکر

البته یکی از روش های بسیار موثر و کارآمد جهت هدایای ارزان تبلیغاتی استفاده از کالاهایی است که کمتر مورد استفاده جهت ابزار تبلیغاتی قرار می گیرند. شما باید سعی کنید که به صورت خلاقانه در امر انتخاب و خرید هدیه تبلیغاتی عمل کنید.

سهیل گیفت

گروه سهیل یکی از مجموعه های فعال در امر هدایای تبلیغاتی است. این مجموعه بیش از یک دهه فعالیت خود را آغاز کرده است. گروه سهیل کالاهای پرطرفدار در خصوص تبلیغات را وارد کرده و توزیع می کند. یعنی شما می توانید به سایت سهیل مراجعه کرده و کالاهای متنوع آن از قبیل: اسپیکر، فلش، خودکار، کیف پول، ساعت دیواری، لباس کار، تی شرت، عرق گیر، جوراب، فلاسک، ماگ و لیوان سرامیکی را مشاهده کنید. با مشاهده کالاهای گوناگون سایت، یک یا چند تا از آنها را انتخاب کنید.

پس از انتخاب کالای مورد نظر باید لوگو، برند یا هر مشخصاتی که برای تبلیغات شرکت یا محصول شما لازم است را برای کارشناس سایت سهیل ارسال کنید. گروه سهیل با استفاده از حکاکی لیزری، طراحی و چاپ با مدیریت کارآمد مطالب مورد نظر شما را روی کالا درج می کنند. چنانچه قصد دارید بازاریابی را از طریق ارائه هدایای ارزان تبلیغاتی انجام دهید به سایت soheilgifts.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید