چکیده : همکاری جدید گارنا فری فایر و خواننده محبوب، که به عنوان یک رویداد بزرگ جهت پنجمین سالگرد جهانی گارنا اتفاق می افتد .

به نقل از تیم خبری دیکاردو : جاستین بیبر قرار است یک موزیک جدید در گارنا فری فایر به مناسبت پنجمین سالگرد این بازی اجرا کند.

همان طور که می دانید، گاهی اوقات بازی های محبوب آنلاین، مانند بازی روبلاکس، ایونت هایی برگزار می کنند که با همکاری یک ستاره ی موزیک انجام می شود و به بازی هیجان خوبی می دهد. در ادامه یکی از این رویداد ها که برای بازی فری فایر در راه است را بررسی می کنیم.

همکاری جدید گارنا فری فایر و خواننده محبوب، جاستین بیبر!

در 27 آگوست (5 شهریور)، یک ایونت مجازی در بازی گارنا فری فایر برگزار می شود که بازیکنان گارنا می توانند به آن ملحق شوند، با استفاده از emote های خود با موزیک برقصند، مینی گیم بازی کنند و یا حتی با آواتار جاستین بیبر در استیج اجرا کنند؛ که البته این مورد هنوز کمی نامشخص است و اخبار زیادی در این مورد در دسترس نیست. در اطلاعیه ها، شخص جاستین بیبر نظر خود را به این صورت نوشت:

“این همکاری با فری فایر باعث شد ما بتوانیم در ابعاد دیگری کاوش کنیم که به این صورت می توانیم موزیک من را به بازی ها نیز وارد کنیم و من بی صبرانه منتظر هستم تا همه بتوانند از این کاری که ما بخاطرش در پشت پرده سخت کار کردیم لذت ببرند. ”

این بیانیه علاوه بر اعلام و تایید خبر همکاری جاستین بیبر با گارنا فری فایر، می تواند اعلام کننده همکاری های دیگر در آینده و یا ایونت هایی شبیه به این در آینده برای بازی گارنا فری فایر باشد. این اتفاق اولین اجرای درون برنامه ای در بازی گارنا فری فایر است.

با توجه به تم “Reunite the World”، پنجمین سالگرد گارنا فری فایر برای طرفداران موضوعات با تم موردعلاقه آن ها، جایزه ها و ایونت های همکاری بیشتری را (چه خارج از بازی و چه درون بازی)با خود خواه آورد. جزئیات و اطلاعات این رویداد، هنگامی که به تاریخ وقوع آن نزدیک تر شویم، بیشتر معلوم می شود که به محض انتشار، دیکاردو شما را آپدیت خواهد کرد.

اجرای مجازی جاستین بیبر در فری فایر آخرین رویداد از این سری اتفاقات همکاری موزیک استار های بزرگ با بازی های لایو می باشد. از معروف ترین های این رویدادها می توان به اجراهای مجازی در فورتنایت توسط آریانا گرانده، ترویس اسکات و بی تی اس اشاره کرد. بازی روبلاکس نیز با لیل ناس ایکس (Lil Nas X) و Twenty one pilots  همکاری های محبوبی داشته است. همکاری گارنا فری فایر با جاستین بیبر، در حالی که فری فایر هیچ همکاری ای به این شکل نداشت، نشان دهنده ی محبوبیت این نوع رویداد ها و فراگیر شدن آن ها می باشد.
بی شک ابن یک خبر بسیار خوب برای طرفداران مشترک موسیقی  و گیمرهای گارنا فری فایر بود که امیدواریم به زود شاهد این رویداد باشیم .

به محض انتشار جزئیات جدید در مورد این رویداد، دیکاردو شما را آپدیت خواهد کرد. شما میتوانید با ورود به بلاگ خبری دیکاردو از جدید ترین اخبار بازیها با خبر شوید .

دیدگاهتان را بنویسید