بازی های نقش آفرینی شما را به قلب یک داستان پرماجرا و هیجان انگیز دعوت می کنند، در این دسته از بازی های جذاب، شما کاملا با قهرمان قصه بازی یکی خواهید شد و تجربیات جذاب و لذت بخش بازی را احساس خواهید کرد.

 

در طول روند بازی باید حواستان به همه چی  باشد تا بتوانید قهرمان قصه بازی را سربلند از ماجرایی که در آن حضور دارد خارج کنید.

امروزه بازی‌های نقش افرینی متفاوتی در صنعت بازی های اندروید ارائه می‌شوند که شما باید برا اساس سلیقه و نیازتان، یکی از این بازی ها را دانلود و نصب کنید.

در ادامه این مطلب، لیست بهترین بازی‌های نقش افرینی اندروید، خدمت شما عزیزان ارائه می شود برای داشتن سفری کوتاه به قلب پر چالش‌ترین بازی‌های اندروید دنیا با ما همراه باشید.

 

پرطرفدارترین بازی‌‌های نقش آفرینی اندروید

بهترین بازی‌‌های نقش آفرینی اندروید از نگاه شما

در ادامه 10 تا از بهترین بازی های نقش افرینی اندروید دنیا در سال جدید خدمت شما عزیزان معرفی می‌شود اگر به این سبک بازی علاقه دارید بازی های معرفی شده را به هیچ وجه از دست ندهید! تمامی این بازی‌ها توسط بازیکنان حرفه‌ای دنیای بازی‌‌های موبایل اندروید به تایید رسیده‌اند پس خیالتان از بابت کیفیت و سطح جذاب بودن این بازی‌ها آسوده خاطر باشد.

 

کلش اف کلنز [Clash of Clans]

بازی کلش اف کلنز، دوست داشتنی تکرار  نشدنی دنیای بازی های اندروید است، در این بازی جذاب و لذت بخش، شما نقش یک مزرعه دار زحمکتش را ایفا میکنید که باید شبانه روز حواستان به محصولات مزرعه و رشد آن‎ها باشد، لحظه ای غفلت منجر به نابودی همیشگی مزرعه شما خواهد شد . ایا برای ایفای نقش به عوان یک مزرعه دار حرفه ای اماده هستید؟

اگر قصد دارید یک سرو گردن از رقبا بالاتر باشید، میتوانید برای خرید جم کلش موجوجم را انتخاب کنید تا به صورت امن و با قیمت مناسب محصول و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

 

بازی روح شوالیه [Soul Knight]

شوالیه تاریکی برگشته است! در این بازی جذاب و شگفت انگیز ، شما جایگزین شوالیه تاریکی خواهید بود و باید به سراغ ارواح تازه بگردید.

تمام حواستان در طول بازی باید جمع باشد هیچ اشتباهی پذیرفته نیست، ارباب شوالیه ها از اشتباهات شما خشکمین و شما را تنبیه خواهد کرد، ایا برای تبدیل شدن به شوالیه ترسناک تاریکی های شب اماده هستید؟

 

بازی ماموریت بزرگ [The Mighty Quest for Epic Loot]

بازی ماموریت بزرگ، یک بازی جذاب و مهیج با قدرت گرافیکی بالا است که وقت گذارنی با آن، لحظات لذت بخشی را برای شما به همراه خواهد داشت.

در این بازی جذاب، شما نقش یک قهرمان واقعی را ایفا می کنید که ماموریتی بزرگ بر عهده دارد و باید در طول قصه، تمامی موانع و مشکلات را کنار بزنید و به مقصد نهایی ماموریت برسید.

 

بازی شمشیر آهنین [Iron Blade: Medieval Legends]

این بار خبری از رویا پردازی و خیال پردارزی های فانتزی نیست، این بازی خون و خشم و اژدها است و باید با شمشیری که در دست دارید به نگ دشمنان بروید، هر میزانی که در این مسیر، جدی تر باشید احتمال برنده شدن شما بیشتر خواهد شد.

فراموش نکنید که در مسیر این جنگ خونین و پرتب و تاب، به غیر از شمشیری اتشین، هیچ نوع امکاناتی در اختیار نخواهید داشت، باید تمام هوش و حواستان را به سمت بازی جلب کنید، لحظه ای تعلل مساوی خواهد بود با نابودی همیشگی شما و قبیله تان، ایا برای یک فداکاری بزرگگ آمادگی دارید؟

 

بازی جادوگر و سربازان [Eternium]

همیشه دنیای گوی های جادو و سحرهای جادوگران، از جذابیت های خاصی برخوردار بود است، این بار در این بازی جذاب سری به مرکز دنیای جادوهای سحر امیز می‌زنیم و همراه دنیایی از شگفتی و هیجان می‌شویم.

در این بازی جذاب و شگفت انگیز، سری به دنیای اسرار امیز جادوها میزنیم و فنجانی چای با جادوگرهای قهار میخوریم و سفری به قلب اسرار امیز ترین سرزمین ها خواهیم داشت.

در روال این بازی جذاب، خبری از از قصه های کودکانه نخواهد بود و همه چیز جدی و خشمگین خواهد بود، آیا آمادگی همراهی با قهارترین جادوگران سرزمین های اطراف را دارید؟

 

بازی آنیما [AnimA ARPG]

آیا شما نیز به کنکاش قرون وسطی علاقه دارید؟! این بار  قرار است با شمشیری زهر آگین سری به قلب قرون وسطی بزنم و حال مردم را جویا شویم! در این بازی جذاب و شگفت انگیز خبری از اجزای مدرن نیست و همه چیز به دوران تاریخی  برمیگردد.

شاید مجبور باشیم در این بازی پر تب و تاب زبان مردم قرون وسطی را یاد بگیرم و با ان ها هم کلام شویم، اگر حوصله بحث و جدل با تمدن های جدید، سرو کله زدن با دشمنان و اغاز یک زندگی جدید ولی پرماجرا را دارید، این بازی برای شما ایده ال است.

اما اگر حوصله این جنجال‌ها را ندارید و به دنبال یک بازی آرام‌تر می‌گردید بهتر است فعلا دست نگه دارید و در سفر آشنایی با بهترین بازی‌های نقش آفرینی دنیا ما را همراهی کنید.

 

بازی زنده بمان [Still Alive]

نوبت به جذاب‌ترین بازی نقش افرینی قرن می رسد! در این بازی مهیج شما نقش یک ابر قهرمان حرفه ای را بازی می کنید که باید جان خودتان و دیگر دوستانتان را درسیاره نجات دهید، در این مسیر چالش ها و دشمنان زیادی را پیش رو خواهید داشت و که باید با حوصله و دقت یک یک ان ها را کنار بزنید.

فراموش نکنید که در این مسیر هیچ دوست و یار و همراهی در کنار شما نخواهد بود و کاملا تنها هستید، اگر برای یک قصه پردازی عمیق و نقش افرینی به عنوان یک ابر قهرمان حرفه ای اماده هستید، زمان را از دست ندهید و همین حالا این بای جذاب و لذت بش را دانلود و نصب کنید و لذت ببرید .

 

حرف آخر: وقت نقش آفرینی است! بازی محبوب‌تان را همین حالا نصب کنید

تلاش کردیم تا در این مطلب، لیستی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های اندروید را ارائه کنیم تا شما بتوانید با خیالی راحت و بدون نگرانی، بازی محبوب تان را انتخاب کنید و لذت ببرید اگر تصور می‌کنید که نام بازی خاصی در بین لیست بازی های معرفی شده ما خالی است حتما برای ما و دیگر خوانندگان این مقاله بنویسید.

امیدواریم از وقت گذرانی همراه بازی های نقش افرینی اندروید معرفی شده لذت ببرید، بهتر است زمان را از دست ندهید و  همین حال بازی محبوب تان را دانلود و نصب کنید.

 

منبع: سایت موجوجم

 

برچسب ها : بازی,گیم

دیدگاهتان را بنویسید