این روزها اکانت ‌های اینستاگرامی مختلفی با تعداد دنبال‌ کننده‌ های بالا، در زمینه ‌های مختلفی در کشورمان ایران فعالیت می ‌کنند. خوب بی شک از جمله معروف ‌ترین و پرطرفدارترین صفحه‌ های اینستاگرام، مربوط به اکانت ‌های مسافرتی و گردشگری است. چرا که با رایج شدن کاربرد اینستاگرام در بین عامه مردم، طیف متنوعی از سلیقه ها از آن جهت آشنایی با مقصدهای گردشگری متنوع و جاذبه ‌های گردشگری داخلی – خارجی استفاده می ‌کنند. خوب از آنجاییکه ماهیت سفر با عکس و ویدئو گره خورده است و انتشار آن برای بازدید می تواند برای مخاطبان جذابیت های بیشماری داشته باشد و باعث پیگیری آن ‌ها هم شود.

در کدام پیج اینستاگرام پایین ترین قیمت تورهای مسافرتی را پیدا کنیم؟

 

اما جالب است بدانید که جهان ‌گردها سبک ‌های مختلفی از سفر را دارند، بعضی از آنها طبیعت ‌گرد، برخی ماجراجو و برخی اهل سفرهای لوکس و لاکچری و بعضی از آن‌ ها هم برای تجربه غذاهای جدید سفر می ‌کنند که آشنایی با هم کدام از این موارد به شناخت از مقاصد مختلف کمک خواهد کرد. اگر شما مسافران عزیز نیز جزو افرادی هستید که علاقه به دنبال کردن اکانت ‌های مسافرتی اینستاگرام در حوزه گردشگری و معرفی تورهای ارزان و لاکچری به مقاصد مختلف داخلی – خارجی دارید، در ادامه همراه ما باشید تا در این مطلب از پربازدیدترین و محبوب ترین پیج اینستاگرام که پایین ترین قیمت تورهای مسافرتی را ارائه می دهد را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

قیمت تور دبی

تقریبا از یک دهه گذشته قرار گرفتن در رتبه اول گوگل با کلمات کلیدی در مورد خدمات مسافرتی، تورها، خدمات گشت و… چالش بسیار چشمگیر و قابل توجهی را در دنیای رقابتی آژانس های مسافرتی رقم زده است. اما آیا با توجه به افزایش استفاده مردم از تلفن همراه و حضور گسترده آنان از هر طیف در شبکه های اجتماعی، پرداخت هزینه های سنگین بابت تبلیغات و قرار گرفتن در سطوح بالاتر گوگل توجیه اقتصادی دارد؟ خوب بازاریابی در شبکه های اجتماعی آژانس مسافرتی طی سالیان گذشته تأثیر چشمگیری بر صنعت گردشگری داشته است و بی شک این مورد در آینده نیز ادامه دارد و شبکه های اجتماعی در نقش مشاور پل ارتباطی بین شما و مشتریان تورهای مسافرتی مختلف خواهد بود.

 

پیج اینستاگرام تور گردشگری

در این بین متنوع ترین و هیجان انگیزترین تورهای مسافرتی دبی این مقصد لوکس و شگفت انگیز که در سال های اخیر سر و صدایی به پا کرده است را می توانید در پیج اینستاگرام آژانس هواپیمایی نامی گشت پیدا کنید. خوب شهر دبی عروس خلیج فارس، بزرگ ترین شهر امارات متحده عربی یکی از مدرن ترین شهرهای جهان است که این شهر پر هیاهو در جنوب کشور عزیزمان، ایران قرار دارد و یک مجموعه زیبا از بهترین و مهیج ترین جاذبه های گردشگری و تفریحی خاورمیانه را در خود جای داده است. البته زیبایی دبی نه تنها مردم منطقه بلکه به گوش جهانیان نیز رسیده است و بسیاری از گردشگران ثروتمند خارجی برای سفری لوکس و خاص راهی تور دبی می شوند.

شما در پیج اینستاگرام نامی گشت به آدرس  namigasht–iranمی توانید روزانه آفر تور دبی و تورهای لحظه آخری دبی و مناسب ترین قیمت تور دبی را پیدا کنید و در صورت هر سوال و ابهامی در خصوص تورهای دبی با کارشناسان با تجربه این مجموعه تماس حاصل نمایید.

قیمت تور عمان

خوب برسیم به مقصد پرطرفدار این روزها که در شبکه های مجازی خیلی محبوبیت پیدا کرده است. واقعیت این است که باید بپذیریم که دنیای اینترنت و گوشی و شبکه های اجتماعی این روزها توانسته حسابی ما رو سرگرم خودش کند و اگر از حق نگذریم بیشتر ما همیشه ذهن و دلمان به دنبال سفر کردن است، وقتی به گذشته نگاه می کنیم می بینیم که گردشگران به دلیل نبودن امکانات کافی نهایتا از سفرهایشان می نوشتند اما حالا شما در سفر با تور عمان و دیگر مقاصد جذاب به لطف اینترنت می توانید سوار بر قایقی کوچک روی یک اقیانوس پهناور از خودتان سلفی بگیرید و در طریق همین شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام برای عزیزانتان و دوستانتان ارسال کنید و همان لحظه ها را در قالب یک فیلم به اشتراک بگذارید.

 

پیج اینستاگرام تور گردشگری

خوب سفر با مناسب ترین قیمت تور عمان جذابیت های خاص خودش را دارد، مهمتر اینکه نزدیک به کشورمان ایران است و با آغوش باز از گردشگران ایرانی استقبال می ‌کند و در حدی که اسم یکی از هتل ‌های بین ‌المللی پایتخت عمان را به اسم فارسی نامگذاری کردند و هتل گلستان عمان در شهر مسقط بسیار معروف است! عمان جاذبه ‌های طبیعی و گردشگری بسیار زیادی دارد و این روزها بعنوان یک مقصد خوب و جذاب برای گردشگران ایرانی هم به حساب می آید و ایرانی ‌های زیادی به این کشور عربی برای تفریح و گشت و گذار سفر میکنند.

در آخر اگر دوست دارید با یه تور عمان حرفه ‌ای همسفر شوید و یک سفر رویایی و خاطره انگیزی را تجربه کنید؛ آژانس نامی گشت بهترین انتخاب می ‌تواند برای شما باشد. چون با این مجموعه موفق گردشگری که همسفر باشید با یه پرواز درجه یک به تور عمان خواهید رفت و با ترانسفر ویژه از فرودگاه عمان، تجربه اقامت در یه هتل لوکس و قیمت مناسب را تجربه می ‌کنید. برای داشتن اطلاعات بیشتر راجب به تورهای عمان با نامی گشت تماس بگیرید.

جهت مشاهده لیست تورهای عمان به لینک زیر مراجعه نمایید

https://www.namigasht.com/tours/oman

 

نتیجه گیری نهایی

با توجه به توضیحات بالا در حال حاضر اگر به دنبال تورهای متنوعی به مقاصد دبی، عمان و… برای تجربه سفری هیجان انگیز و به یادماندنی از سمت مجموعه مسافرتی نامی گشت هستید، براحتی می توانید کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را با ما تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای لوکس دبی و عمان در تمام ایام سال هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند چرا که این مجموعه مناسب ترین قیمت تورهای خارجی را به شما ارائه می کنند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی – خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید