چرا پاییز بهترین زمان خرید در کیش است؟ خرید و بازارگردی جزو بخش‌های جذاب سفر به شمار می‌روند. روزهای کیش معمولا هوا گرم است و به همین علت افراد ترجیح می‌دهند در هوای خنک شب به بازارگردی بپردازند. مراکز خرید لوکسی در کیش وجود دارد که اجناس آن از قیمت بالایی برخوردار هستند. مرکز خرید دامون، سارینا یک و دو، رویامال و کوروش نمونه‌هایی از آن هستند. مراکز خرید ارزان قیمت نیز در کیش وجود دارد که گردشگران زیادی از آن‌ها دیدن می‌کنند. در این مراکز خرید، کالاهایی متنوع با قیمت‌هایی مناسب به فروش می‌رسد. مرکز خرید مروارید، بازار زیتون، بازار پردیس یک و دو، بازار ونوس و مراکز تجاری کیش نمونه‌هایی از آن هستند.

چرا پاییز بهترین زمان برای خرید و تفریح در کیش است؟

اسکله تفریحی کیش | جاهای دیدنی شب کیش
یکی از شلوغ‌ترین جاهای جزیره، همین اسکله تفریحی کیش بوده و در این اسکله، تفریح‌های آبی جالبی همانند قایق سواری با قایق شیشه‌ای و پدالی، غواصی، جت اسکی و فلای برد برای افراد در نظر گرفته شده است. طول اسکله تفریحی کیش به ۴۳۷ متر می‌رسد. ساخت این اسکله به سال ۱۳۸۵ برمی‌گردد. طراحی این اسکله به صورتی انجام گرفته است که خطری زیستگاه جانوران دریایی را تهدید نکند. این اسکله گزینه خوبی برای پیاده‌روی و گرفتن عکس‌های زیبا است. در این محوطه شما می‌توانید از تماشای افق دریا، طلوع و غروب آفتاب نهایت لذت را ببرید. شب‌های متفاوت این اسکله دیدنی است. شما در این محوطه نیز می‌توانید سری به  سینما چهاربعدی و بولینگ نیز بزنید.

گذر هنرمندان کیش
ساخت گذر هنرمندان کیش به سال 1378 برمی‌گردد. شما در این مجموعه شاهد تندیس مشاهیر بزرگ ایران زمین همچون غلامحسین بنان، علی محمد حیدریان، حسین بهزاد، شریف لطفی، مرتضی ممیز، كریم پیرنیا، عزت‌الله انتظامی و دیگر بزرگواران خواهید بود. همین مورد سبب شهرت و محبوبیت این مجموعه شده است. افراد زیادی به هنگام گذر از این محل به تماشای تندیس‌ها مشغول می‌شوند. همچنین عکس و سلفی با آن‌ها می‌گیرند و خاطراتی به یاد ماندنی را به ثبت می‌رسانند. گذر هنرمندان کیش، فاصله کمی با اسکله تفریحی، بولینگ مریم و ساحل مرجان دارد.

منبع: لحظه آخر

دیدگاهتان را بنویسید