به باور بسیاری، یک کسب و کار خوب کسب و کاری است که مشتری های زیادی داشته باشد. بله این یکی از چند دلایل موفقیت یک کسب و کار محسوب می شود. اما آیا میتوان صرفا به میزان مشتری و فروش بسنده کرد؟ برای دریافت این پاسخ با ما در ادامه همراه باشید تا علاوه بر توضیح این موضوع، کمکی هم از پایگاه تبلیغات کسب و کار پارسی طرح برای پاسخ به این سوال بگیریم.

یکی از بزرگترین آسیب هایی که در یک شغل وجود دارد، فروش محور بودن آن است. یعنی صاحب کسب و کار به چیزی جز فروختن محصول اهمیت ندهد!. درست است که تمام مشاغل در برای این هدف راه اندازی شده اند اما صرف تمرکز بر روی فروش نمی تواند یک کسب و کار را به عنوان یک شغل موثر و موفق در میان عموم مردم قرار دهد.

به همین دلیل وقتی میخواهید تبدیل به یک کسب و کار بزرگ و موفق شویم باید به آیتم های مهمی در مسیر خود اهمیت دهیم تا علاوه بر فروش، در ذهن مشتری ماندگار شویم.

مزیت یک کسب و کار موفق کدام است؟

تعریف اهداف :

از راه اندازی یک کسب و کار چه توقعاتی دارید؟ آیا اگر در زمینه تولید پوشاک هستید، تمایل دارید همیشه یک شغل نوپا و خرد شناخته شوید یا نه تبدیل به یک برند بزرگ مانند هاکوپیان و … در کشور شوید!

پس تمایل بر این است که همیشه یک مغازه کوچک داشته باشید، نیازی نیست خیلی به خود سختی دهید، اما اگر میخواهید بزرگ بی اندیشید و بزرگ قدم بردارید از آغاز کار سعی کنید اهداف خود را تعریف کنید، اهداف کسب و کار یکی از سر مشق های برند های مختلف در کشور به شمار می رود.

 

استفاده از روش های بازاریابی:

یک کسب و کار موفق تلاش میکند تا از روش های موثر و کارآمد برای نمایش هویت تجاری خود به سایرین نهایت بهره مندی را کسب کند، تصور اشتباه از صحبت ما نداشته باشید. منظور ما این نیست که هر جا توانستید تبلیغ کنید. چرا که تبلیغات اگر ایده و هدف مشخصی نداشته باشد به جای تاثیر موثر، تاثیر مخرب ایجاد می کند. به همین دلیل قبل از انجام یک تبلیغ در هر بستر نمایشی، فکر کنید که آیا این تبلیغ برای بیننده یا مخاطب در آن جایگاه موثر است یا خیر ؟

0857be86-33cb-48b8-9798-58872a363484.jpg (820×461)

آیا طراحی وب سایت و سئوی آن به موفقیت کسب و کار کمک می کند؟

بله، طراحی وب سایت های فروشگاهی و شرکتی در اغلب موارد می تواند یک راه کار ارزشمند برای کسب و کار محسوب شود، خوشبختانه این موضوع در سال های گذشته تا به امروز به افزایش است و بسیاری به این باور رسیده اند که طراحی سایت برای کسب و کارشان می تواند یک مزیت محسوب شود تا بتواند از طریق آن محصولات خود را نه تنها به یک شهر، بلکه به استان های مختلف کشور و حتی در سطح بین المللی به فروش برسانند.

امروزه وقتی صحبت از سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر به میان می آید بسیاری آن را وابسته به طراحی وب سایت می دانند و اگر کسب و کاری طراحی سایت انجام دهد اما فکری به حال سئو سایت خود نکند، نباید توقع زیادی از فروش محصولات سایت خود داشته باشد.

ایجاد صفحات بهینه شده یک از اصل مهم برای رتبه گیری در موتورهای جستجوگر است. برای اقدامات سئو در حالت ایده آل بهتر است از همان ابتدا که به فکر طراحی سایت خود هستید، به فکر سئوی آن هم باشید تا همزمان این کار صورت گیرد و از ابتدا با قدرت در سطح وب فعالیت خود را آغاز نمایید.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه سئو سایت پارسی طرح ایرانیان مراجعه نمایید.

 

 

تیم خود را تشکیل دهید:

یک کسبوکار موفق، کسب و کاری است که بتواند از تمام نیروی های متخصص در جای خود، استفاده کند. شاید این کار برای شرکت یا شغل شما هزینه بر باشد، اما تحمیل این هزینه بعد از مدتی به سرمایه شما تبدیل خواهد شد. به برندهای بزرگ فکر کنید، به نظر شما موفقیت  این برندها کار یک نفر است؟

شاید در شروع یک یا دو نفر آغاز گر باشند اما بعد از مدتی کمبود نیروی های مختصص در بخش های مختلف برای سرعت بخشیدن به کار کاملا مشهود می شود و اگر شما به این موضوع توجه نکنید مطمئنا موفقیتی که تا این مرحله به دست آورده اید به مرور از دست خواهد رفت و مشتریان شما ریزش پیدا میکنند.

 

 

به طور کلی، یک کسب و کار موفق نباید تنها فروش را سرلوحه خود قرار دهد، باید در ذهن مشتری ماندگار شود. این ماندگاری می تواند از روش های مختلف ایجاد شود.

برای مثال، برخورد مناسب کارمندان با مشتری، محصولات با کیفیت و ارزنده، قیمت مناسب و از همه مهم تر پشتیبانی حرفه ای جزو مواردی هستند که می توانند نه تنها فروش شما را بیشتر کنند بلکه در ذهن مشتری به یک برند حرفه ای تبدیل شوید و همواره همان مشتریان شما را به سایر افراد معرفی میکنند که این باعث فروش بیشتر شما می شود.

در این میان، از روش های موثر برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید، هر روشی که می تواند به خوبی شما را به مخاطب هدف نشان دهد را مورد استفاده قرار دهید. در این مسیر می توانید از پارسی طرح ایرانیان و ایده های تیم تبلیغاتی این شرکت استفاده نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید