اگر ایده های خوبی برای پست اینستاگرام دارید، اینستاگرام هنوز یکی از داغ ترین نقاط آنلاین برای ارتباط با مشتریان است. حتی ژنرال Z هنوز هم فکر می کند اینستاگرام جالب است. تحقیقات نشان می‌دهد که اکثر آنها آن را به پلتفرم‌های دیگر ترجیح می‌دهند – و این شامل TikTok نیز می‌شود.

90 درصد از کاربران اینستاگرام می گویند حداقل یک تجارت را دنبال کنید، به این معنی که برندها فرصتی برای اتصال برای تقویت روابط با مشتریان فعلی و جلب علاقه مشتریان بالقوه دارند.

از آنجایی که کاربران بزرگسال اینستاگرام در این پلت فرم هستند نزدیک به 30 دقیقه در روز، می خواهید چند پست خلاقانه در اینستاگرام ایجاد کنید تا توجه دنبال کنندگان خود را به خود جلب کنید.

برای الهام گرفتن، می‌توانید نمایش جوایز رسانه‌های اجتماعی خود Hootsuite را ببینید، Fridge-worthy. در اینجا قسمت 3 است، جایی که یک بانک اسطوره های نسلی را نابود می کند:

یا برای دیدن لیست مفید ما از 20 ایده پست اینستاگرام برای کسب و کار، ادامه مطلب را بخوانید. زمانی که می‌خواهید جرقه خلاقانه را روشن کنید، می‌خواهید این صفحه را نشانه‌گذاری کنید.

جایزه: یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده می کند.

20 ایده پست اینستاگرام

در زیر ما بهترین ایده های پست اینستاگرام را در نظر می گیریم. اما، حرف ما را قبول نکنید. برخی از اینها را خودتان امتحان کنید و ببینید چگونه کار می کنند!

با Reels واقعی شوید

هر چند وقت یک‌بار، بهتر است چهره (یا چهره‌های) پشت برند را نشان دهید. با Reels می‌توانید تکه‌هایی از زندگی روزمره، علایق، اهداف و هر حقایق سرگرم‌کننده‌ای درباره خود یا تیمتان را نشان دهید.

هر بار که هجوم فالوورهای جدید دریافت می کنید، این پست را امتحان کنید. این فرصتی است تا به مخاطبان جدید اجازه دهید شما واقعی را بشناسند و در عین حال به دنبال کنندگان قدیمی نیز یادآوری کنید.

میزبانی هدیه

نمایش یک محصول یا خدمات با یک هدایا راهی عالی برای افزایش تعامل در اینستاگرام شما است.

با دعوت از کاربران برای تگ کردن دوستان، به اشتراک گذاشتن پست و فالو کردن صفحه خود، می‌توانید در مورد پیشنهادات خود هیجان ایجاد کنید و با هزینه بسیار کم به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید.

از نظر ایده های محتوای اینستاگرام، این یکی بازگشت سرمایه را به همراه دارد.

روابط محتوای مارک دار ایجاد کنید

اینستاگرام یک ویژگی مشارکت محتوای مارک دار دارد که به سازندگان کمک می کند تا پست های محتوای مارک را در فید خود تقویت کنند.

با ایجاد روابط با سازندگان و همکاری در ایده‌های محتوایی برای اینستاگرام، می‌توانید به محصولات و خدمات خود توجه بیشتری کنید.

مراقب ویژگی جدیدی از اینستاگرام باشید که به برندها اجازه می دهد از داده ها و فیلترها برای یافتن آن استفاده کنند بهترین سازندگان برای کمپین آیندهس در حال حاضر با چند سازنده و برند آمریکایی در حال آزمایش است.

میم ها را به اشتراک بگذارید

با به اشتراک گذاشتن میم های مرتبط که می دانید با مخاطبان شما طنین انداز می شود، نام تجاری خود را انسانی و شوخ طبع کنید.

اگر به خوبی انجام شود، میم ها می توانند آگاهی از برند را افزایش دهند تقویت تعامل با مشتری. با برقراری ارتباط با مخاطبان در سطح احساسی، شما معتبرتر به نظر می رسید.

سعی کنید آنها را بامزه، به موقع و قابل ارتباط نگه دارید. بهترین سناریو؟ تو ویروسی میشی بدترین شکل قضیه؟ به نظر شما متزلزل است بنابراین، شاید قبل از ارسال یک نظر دوم دریافت کنید.

به سوالات پاسخ دهید

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط BEE KIND® ∣ beeswax wraps (@beekindwraps)

برای این پست خلاقانه از بخش نظرات اینستاگرام خود استفاده کنید.

سازندگان در اینستاگرام اکنون می‌توانند با یک حلقه دیگر به نظرات مربوط به حلقه‌های خود پاسخ دهند. گاهی اوقات کلمات عدالت را در پرس و جو انجام نمی دهند. با پاسخ‌های Reel، می‌توانید ایده «نمایش، نگو» را به سطح دیگری ببرید.

یافته‌های ما نشان می‌دهد که حلقه‌ها با افراد و صدا عملکرد بهتری دارند، بنابراین هنگام ایجاد پاسخ خود این را در نظر داشته باشید.

درباره پاسخ‌های Reel در اینجا بیشتر بیاموزید:

یک تاریخ ذخیره ارسال کنید

اگر قصد دارید رویدادی را به صورت زنده یا حضوری در اینستاگرام میزبانی کنید، بهتر است یک رویداد ذخیره شده را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

از آنجایی که استوری‌ها زودگذر هستند، ایجاد پست‌ها چیزی را برای دنبال‌کنندگان می‌گذارد که اگر زمان رویداد از ذهنشان خارج شد، به آن بازگردند. آن‌ها همچنین می‌توانند در صورت نیاز به پست‌های ذخیره‌شده خود اضافه کنند، که این مزیت اضافه‌کردن شما را به الگوریتم دارد.

اسطوره های صنعت را باز کنید

این روزها اطلاعات زیادی در اینترنت وجود دارد. اما، به عنوان یک صاحب کسب و کار، احتمالاً در زمینه خود متخصص هستید.

با پستی که رکورد را درست می کند، برخی از افسانه های رایجی که ممکن است مخاطبان داشته باشند، از بین ببرید.

به عنوان مثال، شرکت مراقبت از پوست Paula’s Choice، سه تصور غلط رایج در مورد مرطوب کننده را تجزیه و تحلیل می کند. رهبری آنها را بر عهده بگیرید و روی چند افسانه در یک زمان تمرکز کنید.

یک چرخ فلک ایجاد کنید

آیا می دانستید پست های چرخ فلک اینستاگرام به طور متوسط ​​1.4 برابر بیشتر از پست های معمولی در اینستاگرام 1.4 برابر بیشتر و 3.1 برابر بیشتر درگیر می شوند؟

با چرخ فلک های اینستاگرام، می توانید چندین عکس یا ویدیو را به اشتراک بگذارید. کاربران فقط باید انگشت خود را به سمت چپ بکشند تا همه آنها را مشاهده کنند. از آنجایی که می‌توانید حداکثر 10 تصویر را به اشتراک بگذارید، این نوع پست زمانی مفید است که یک تصویر پیام شما را برآورده نکند.

برخی از ایده‌ها برای پست چرخ و فلک شامل ایجاد یک نمایش اسلاید است، مانند Contra، یک پلتفرم مستقل، که در پیش‌نویس طرح‌های مشتری انجام می‌دهد.

از طرف دیگر، می‌توانید از چرخ فلک برای گسترش یک داستان بصری استفاده کنید، مانند کاری که هیئت گردشگری اسلوونی هنگام تبلیغ تعطیلات در پیست‌های اسکی انجام می‌دهد.

گواهی را به اشتراک بگذارید

اغلب مردم قبل از اینکه پولی را که به سختی به دست آورده اند برای کسب و کار شما خرج کنند، مدرک اجتماعی می خواهند. این بدان معناست که آنها اغلب به بررسی های آنلاین، وب سایت های شخص ثالث و حتی بخش نظرات شما مراجعه می کنند تا ببینند دیگران چه می گویند.

یکی از راه‌های پیشروی در بازی و ارائه مدارک اجتماعی در جلو و مرکز، اشتراک‌گذاری توصیفات در پست‌های خود است. این به ایجاد اعتماد در بین مخاطبان شما کمک می کند.

فقط با توصیفات زیاده روی نکنید. آنها نباید نوع غالب پست در فید شما باشند.

یک تأثیرگذار را با استفاده از محصول خود نشان دهید

نوع دیگری از اثبات اجتماعی که می توانید با مخاطبان به اشتراک بگذارید، تأیید تأثیرگذار است. این نوع مشارکت ها می توانند مخاطبان جدیدی را به برند شما بیاورند و نشان دهند که یک چهره قابل اعتماد محصول شما را تضمین می کند.

فقط مطمئن شوید که از نظر حس و حال و ارزش مناسب است.

از مخاطبان سوال بپرسید

اگر می خواهید مخاطبان با محتوای شما درگیر شوند و حتی با یکدیگر درگیر شوند، در یکی از پست های اینستاگرام خود سوالی را مطرح کنید.

به عنوان مثال، BetterHelp، یک شرکت درمان مجازی، از کاربران پرسید: “یک توصیه که هرگز فراموش نخواهید کرد چیست؟” این سؤال به کاربران فرصتی برای تأمل و تعامل و همچنین فرصتی برای یادگیری از ایده‌های جمع‌سپاری می‌دهد.

همچنین می‌توان از این نوع سؤالات برای شنیدن نوع محصولات، خدمات یا محتوای رویدادهایی که مخاطبان شما می‌خواهند ببینند، استفاده کرد.

جایزه: یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده می کند.

همین حالا راهنمای رایگان را دریافت کنید!

نمایش یک آموزش

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط BEE KIND® ∣ beeswax wraps (@beekindwraps)

چه چیزی بهتر از نشان دادن محصولتان؟ نشان دادن نحوه بهترین استفاده از محصول شما.

ارسال آموزش ها برای مشتریان فعلی و بالقوه ارزش ایجاد می کند. به روش هایی فکر کنید که بتوانید نکات و ترفندهایی را به اشتراک بگذارید تا بتوانند از محصولاتی که کسب و کار شما ارائه می دهد بیشترین بهره را ببرند.

به پشت صحنه بروید

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط Wasi Clothing (@wasiclothing)

در حالی که محصولات و خدمات شما ممکن است جلا داده شوند، رسانه های اجتماعی شما لازم نیست.

رها کنید و بگذارید تماشاگران ببینند پشت صحنه چه اتفاقی می افتد. این برند شما را انسانی می کند و به آنها اجازه می دهد افراد پشت آن را بشناسند.

قبل و بعد را نشان دهید

خلاقیت برند خود را با یک عکس قبل و بعد مانند تغییر دکوراسیون اتاق خواب در بالا نشان دهید.

اگر خدماتی را به مشتریان ارائه می دهید، این فرصت عالی برای نشان دادن چه نوع جادویی است که وارد زندگی مردم می کنید.

قبل و بعد نیز اثبات محکمی از توانایی کسب و کار شما ارائه می دهد.

روی یک روند پرش کنید

آیا نوع خاصی از ویدیو وجود دارد که در رسانه های اجتماعی بسیار رایج باشد؟ به عنوان یک برند، مجبور نیستید در حاشیه بنشینید. پیدا کردن چرخش خود در یک روند یک راه عالی برای جلب توجه است.

این ممکن است به معنای پیوستن به جدیدترین شوق رقص، نشان دادن درخشش کسب و کارتان یا ایجاد یک ویدیوی ASMR (مخفف پاسخ نصف النهار حسی مستقل) مانند پست بالا باشد.

محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

به مخاطبان اجازه دهید بدانند که دوست دارید محصول خود را در طبیعت ببینید. با ایجاد یک هشتگ و درخواست از کاربران برای تگ کردن شما در پست های خود، می توانید نحوه مشاهده محصول شما و استفاده دیگران از آن در زندگی خود را به اشتراک بگذارید. یا حتی فن آرت، مانند پست @blippi در زیر.

فقط به کاربران اطلاع دهید که تصاویر آنها را به اشتراک می‌گذارید و اعتباری را در جایی که اعتبار مشخص شده است، ارائه دهید.

اشتباهات خود را به اشتراک بگذارید

احتمالاً تا به حال از اینکه به شما بگوییم برند خود را انسانی کنید، خسته شده اید، اما مردم واقعاً دوست دارند شما واقعی را بشناسند!

یکی از راه های انجام این کار نشان دادن اشتباهاتی است که در طول مسیر در کسب و کار یا به طور کلی زندگی مرتکب شده اید.

حتی ممکن است کمک کنید دیگران از اشتباهات مشابه شما جلوگیری کنند.

به دنبال ورودی خلاق باشید

دفعه بعد که تیم شما یک جلسه طوفان فکری داشت، آن را به اینستاگرام ببرید!

به عنوان مثال، فوجی فیلم از مخاطبان خواسته است تا در انتخاب یک قاب تخصصی برای یکی از چاپ هایشان کمک کنند.

هیچ کس بیشتر از خود مشتریان شما نمی داند که مشتریان شما چه می خواهند.

اکشن شات را به اشتراک بگذارید

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط ruru baked (@rurubaked)

با نشان دادن آنچه در پشت عکس های براق نهفته است، رمز و راز محصولات و خدمات خود را آشکار کنید.

با یک عکس اکشن، می‌توانید مخاطبان را به این فرآیند دعوت کنید تا ببینید خلاقیت‌های شما چگونه ساخته می‌شوند. برای مثال Ru Ru Baked را در نظر بگیرید. این بستنی‌فروشی به نحوه درست کردن اورئو و کارامل وگان آنها می‌پردازد.

و با گزینه‌هایی برای افزایش سرعت یا کاهش سرعت ویدیو، می‌توانید برای پویاتر کردن عکس‌های اکشن خود بازی کنید.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط Calma (@calma_floral)

ایجاد یک سال در بررسی

گاهی اوقات خوب است که مکث کنید و به گذشته فکر کنید. با اشتراک‌گذاری یک سال در پست بررسی، می‌توانید نشان دهید که کسب و کارتان در مدت زمان کوتاهی چقدر پیشرفت کرده است. بله، شما کاملاً اجازه دارید در مورد دستاوردهای خود به خود ببالید.

و لازم نیست یک سال را تا دسامبر یا ژانویه پس انداز کنید. هر زمان که کسب‌وکار شما نقطه عطفی را جشن می‌گیرد، نگاهی به گذشته بیندازید و قدم‌ها یا حرکت‌های بزرگی را که برای رسیدن به آن انجام داده است اعتبار کنید.

برخی از این ایده های پست اینستاگرام را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود قرار دهید و با استفاده از Hootsuite در زمان خود صرفه جویی کنید. از یک داشبورد می‌توانید پست‌ها را برنامه‌ریزی و منتشر کنید، مخاطبان را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و زمان بندی پست ها و استوری های اینستاگرام با Hootsuite. در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

آن را به صورت رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید