7 ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی برای مدیران رسانه های اجتماعی
ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی: قطعاً در مورد آن شنیده اید، اما آیا باید از آن استفاده کنید؟
موضوع اینجاست. چه یک فروشگاه تک نفره باشید یا یک تیم بازاریابی کامل داشته باشید، همگام شدن با نیازهای تولید محتوای برندتان همیشه یک چالش است. از محتوای اجتماعی گرفته تا ایمیلها، پستهای وبلاگ تا صفحات فروش، بازاریابی دیجیتال فقط به این نیاز دارد. زیاد. کلمات
هی، فهمیدیم ما اینجا نویسنده هستیم ما به شما نمی گوییم ما را به تدریج کنار بگذارید و همه محتوای خود را به ماشین ها بسپارید. اما حقیقت این است که نوشتن محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی راهی برای بهبود فرآیند نوشتن و کارآمدتر کردن آن است، نه اینکه کاملاً جایگزین نویسندگان انسانی شود.
هنگامی که هوش مصنوعی به وظایف روزمره نوشتن رسیدگی می کند، نویسندگان (و بازاریابان غیر نویسنده) می توانند از مهارت های خود برای جنبه های ارزشمندتر ایجاد محتوا، مانند ترکیب محتوا و استراتژی های تبدیل، استفاده کنند.
برای دیدن اینکه آیا ایجاد محتوای هوش مصنوعی برای شما مناسب است یا خیر، ادامه دهید.
جایزه: قالب تقویم رسانه های اجتماعی رایگان و قابل تنظیم ما را دانلود کنید تا به راحتی تمام محتوای خود را از قبل برنامه ریزی و زمان بندی کنید.
ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی چگونه کار می کند؟
در اینجا یک چیز مهم است که باید از قبل بدانید: هوش مصنوعی بسیاری از وظایف ایجاد محتوای شما را خودکار می کند و ایجاد سریعتر محتوای با کیفیت را آسان تر می کند، به خصوص اگر یک نویسنده حرفه ای نباشید. با این حال، هنوز باید برخی از کارها را انجام دهید.
در اینجا نحوه عملکرد به طور خلاصه این فرآیند آمده است.
1. هوش مصنوعی خود را آموزش دهید
هیچ ابزار تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی نمی تواند تجارت شما را مستقیماً درک کند. ابتدا باید اطلاعاتی را ارائه دهید.
در بسیاری از موارد، یادگیری ماشینی با ارائه منابع موجود به هوش مصنوعی برای کمک به یادگیری آنچه برای مخاطبان شما مفید است شروع می شود. بسته به ابزار، این می تواند به معنای محتوای موجود، کلمات کلیدی و عبارات خاص یا حتی ویدیو باشد.
2. آنچه را که می خواهید به هوش مصنوعی بگویید
بیشتر نوشتن محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی با یک پیام شروع می شود: شما به هوش مصنوعی می گویید که می خواهید درباره چه چیزی بنویسد.
سپس هوش مصنوعی از چندین منبع داده استفاده می کند تا شروع به ایجاد محتوای شما کند. برای ایجاد متن از پردازش زبان طبیعی (NLP) و تولید زبان طبیعی (NLG) استفاده می کند. NLP به هوش مصنوعی کمک می کند تا آنچه را که می خواهید بفهمد، در حالی که NLG چیزی است که باعث می شود محتوا به نظر برسد که توسط یک انسان نوشته شده باشد نه یک ماشین.
این منابع داده ممکن است شامل محتوای موجود خود یا سایر منابع آنلاین باشد. هوش مصنوعی از این ابزارها استفاده می کند تا بیاموزد چه نوع محتوایی را برای مخاطبان هدف خود ایجاد کند. برخلاف رباتهای خراشدهنده محتوا یا رباتهای غیرهوشمند، ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی از آنچه از منابع موجود یاد میگیرند برای ایجاد محتوای تازه و اصلی که مختص برند شما است استفاده میکنند.
3. ویرایش و صیقل دادن (و آموزش بیشتر)
محتوای هوش مصنوعی قبل از ارسال نیاز به بررسی انسانی دارد. ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی بسیاری از چیزها را به درستی دریافت می کنند، اما آنها کامل نیستند. (حداقل، هنوز نه.) ویرایش کامل توسط شخصی که برند شما را می شناسد و درک می کند، آخرین گام مهم برای استفاده حداکثری از محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی است.
خبر خوب این است که هر بار که محتوای هوش مصنوعی خود را ویرایش می کنید، ابزاری که استفاده می کنید کمی بیشتر در مورد آنچه می خواهید یاد می گیرد. هر ویرایش، آموزش های بیشتری را برای هوش مصنوعی شما فراهم می کند، بنابراین محتوایی که ایجاد می کند باید در طول زمان نیاز به ویرایش کمتری داشته باشد.
چه کسی می تواند از تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی بهره مند شود؟
بازاریابان رسانه های اجتماعی
ابزارهای ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی هنگام ایجاد انواع مختلف کپی فرم کوتاه در بهترین حالت خود هستند. کسی را می شناسید که بتواند در این کار از کمک استفاده کند؟
از تغییرات تیتر گرفته تا نقل قولها و متنهای برجسته، ابزارهای هوش مصنوعی میتوانند به جذب مؤثرترین بخشهای هر قطعه محتوا برای استفاده در پستهای اجتماعی یا انواع تبلیغات اجتماعی کمک کنند.
این را با یک راهبرد مدیریت محتوا و UGC ترکیب کنید، و محتوای اجتماعی اصلی زیادی خواهید داشت که نیاز به ورودی بسیار کمی از یک انسان دارد. همچنین تست A/B را بسیار آسانتر میکند.
ابزارهای نوشتن محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی خود را با داشبورد رسانههای اجتماعی مرتبط کنید – به خصوص ابزاری مانند Hootsuite که بهترین زمان را برای پست کردن توصیه میکند – و میتوانید محتوای خودکار خود را به صورت انبوه و برای موثرترین زمانها در صف قرار دهید.
بازاریابان محتوا
ابزارهای ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی بیشتر از ایجاد محتوا انجام می دهند. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا بفهمید مخاطبان شما به دنبال چه نوع محتوایی هستند و سئوی خود را بهبود بخشند.
به عنوان مثال، ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی می توانند دقیقاً به شما نشان دهند که افراد از چه عباراتی کلیدی برای یافتن محتوای شما استفاده می کنند و چه چیزی را در سایت شما جستجو می کنند. این می تواند به هدایت استراتژی محتوای شما کمک کند.
حتی بهتر از آن، بسیاری از ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی دارای بهینهسازی سئو داخلی هستند، بنابراین میتوانید به هوش مصنوعی بگویید که از دادههایی که کشف میکند استفاده کند تا کلمات و عبارات کلیدی مؤثر را مستقیماً در متن شما بگنجاند.
ابزارهای هوش مصنوعی همچنین میتوانند با نشان دادن مکانهایی که افراد پس از بازدید از سایت شما روی آن کلیک میکنند، بینشی در مورد میزان تأثیرگذاری محتوای شما و فرصتهایی برای ایجاد منابع محتوای مؤثرتر به شما بدهد.
آیا آنها جستجوی دیگری در گوگل انجام می دهند؟ به رقبای خود سر بزنید؟ به رسانه های اجتماعی خود بروید؟ این رفتارهای مختلف به شما کمک میکند تا روشهای تعامل بینندگان با محتوای شما و میزان پاسخگویی به نیازهای آنها را درک کنید.
نمایندگی های خدمات مشتری
نمایندگی های خدمات مشتری زمانی که به مشتریان در مورد سوالات دقیق یا منحصر به فرد که نیاز به لمس انسانی دارند کمک می کنند بسیار ارزشمند هستند. هیچکس نمیخواهد بهروزرسانیهای وضعیت سفارش را در تمام روز بررسی کند، و این استفاده خوبی از زمان کسی نیست.
ابزارهای هوش مصنوعی میتوانند یادگیری NLP و NLG را در تعامل با مشتری اعمال کنند تا یک ربات چت یا نماینده مجازی بتواند با مشتریان «صحبت کند» و همه چیز را از جزئیات حمل و نقل گرفته تا توصیههای محصول ارائه دهد.
هنگامی که هوش مصنوعی به سوالات پیش پا افتاده پاسخ می دهد، نمایندگان خدمات فرصت های بیشتری برای استفاده از مهارت ها و دانش تخصصی خود برای خوشحال کردن مشتریان و ایجاد وفاداری به برند دارند.
بهترین شیوه ها برای استفاده از ابزارهای ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی
زمان و فکر را در راه اندازی قرار دهید
ابزارهای هوش مصنوعی برای دستیابی به بهترین نتایج نیازمند آموزش از سوی انسان های باهوش هستند. قرار دادن مقداری فکر و برنامه ریزی در ابزارهای نوشتن محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، تضمین می کند که محتوای عالی را دریافت کنید که با اهداف برند و لحن صدای شما همسو باشد.
قبل از انتشار، کیفیت را بررسی کنید
محتوا تنها زمانی به برند شما کمک می کند که از نظر کیفیت به اندازه کافی بالا باشد که در موتورهای جستجو رتبه بندی کند و برای خوانندگان شما ارزش ارائه کند. هوش مصنوعی شما را بیشتر مسیر را به آنجا می رساند، اما برای عبور از خط پایان به یک پولیش انسانی نیاز دارد.
به همین دلیل است که ابزارهای تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی نمی توانند به طور کامل جای کپی رایترهای خوب را بگیرند.
در عوض، آنها به نویسندگان محتوا کمک میکنند تا با مراقبت از جنبههای پیش پا افتادهتر فرآیند تولید محتوا، کارآمدتر کار کنند و به نویسندگان اجازه میدهند تا با صیقل دادن محتوای شما تا زمانی که درخشش پیدا کند، از مهارتهای خود حداکثر بهره را ببرند.
همانطور که هوش مصنوعی از شما یاد می گیرد، از هوش مصنوعی خود بیاموزید
آموزش محتوای هوش مصنوعی یک خیابان دو طرفه است. همانطور که هوش مصنوعی شما از شما می آموزد، شما نیز از هوش مصنوعی خود یاد می گیرید. شما می توانید استراتژی محتوای خود را با درس هایی که از ابزارهای هوش مصنوعی آموخته اید محدود کنید.
جایزه: قالب تقویم رسانه های اجتماعی رایگان و قابل تنظیم ما را دانلود کنید تا به راحتی تمام محتوای خود را از قبل برنامه ریزی و زمان بندی کنید.
اکنون قالب را دریافت کنید!
هوش مصنوعی می تواند کار بهتری نسبت به انسان در جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها در مورد رفتار خواننده انجام دهد. به پست های هوش مصنوعی خود توجه کنید و می توانید کلمات کلیدی موثرتر، ساختار جمله و حتی CTA را کشف کنید.
فقط به محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی تکیه نکنید
گاهی اوقات، شما فقط به یک تماس انسانی نیاز دارید. هر محتوایی که بیانگر یک عقیده قوی یا داستان شخصی باشد باید توسط یک شخص واقعی نوشته شود. (اگرچه همچنان می توانید از ابزارهای تعدیل محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به ویرایش و بررسی لحن استفاده کنید.)
در حالی که محتوای هوش مصنوعی به طور ایدهآل باید به محتوای تولید شده توسط انسان منتقل شود، گاهی اوقات طرفداران و دنبالکنندگان شما میخواهند چیزی شخصیتر از برند شما ببینند. داستان های انسانی به ایجاد ارتباط کمک می کند. از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کنید تا به نویسندگان خود زمان بیشتری برای خلق داستان های انسانی عالی بدهید، نه کمتر.
7 بهترین ابزار ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی برای سال 2022
1. اخیرا + Hootsuite
اخیراً یک ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی است که به طور خاص برای بازاریابان رسانه های اجتماعی طراحی شده است. وقتی با Hootsuite ادغام میشود، هوش مصنوعی Lately با تجزیه و تحلیل معیارهای حسابهای اجتماعی متصل به داشبورد Hootsuite خود را آموزش میدهد. پس از یادگیری اینکه کدام کلمات و عبارات کلیدی بیشترین تعامل را ایجاد می کنند، اخیراً یک مدل نوشتاری برای ایجاد محتوای طولانی با استفاده از زبان طبیعی برای مطابقت با لحن برند شما ایجاد می کند.
اخیراً همچنین میتوان محتوای طولانی موجود، مانند پستهای وبلاگ را دریافت کرد و آن را به چند عنوان و محتوای کوتاه برای شبکههای اجتماعی تقسیم کرد که همه برای به حداکثر رساندن پاسخ طراحی شدهاند.
همانطور که محتوا را مرور و ویرایش می کنید، هوش مصنوعی به یادگیری ادامه می دهد، بنابراین محتوای تولید شده به طور خودکار شما با گذشت زمان بهتر و بهتر می شود.
2. اوج
Heyday به جای ایجاد محتوا برای وبلاگ و پست های اجتماعی، از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا برای ربات های شما استفاده می کند. از آنجایی که این نوع هوش مصنوعی با انسان در زمان واقعی تعامل دارد، هوش مصنوعی محاوره ای نامیده می شود.
همانطور که ابزارهای نوشتن محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی به نویسندگان شما اجازه می دهد تا مهارت های خود را بر روی کارهای با ارزش متمرکز کنند، هوش مصنوعی مکالمه ای به عوامل خدمات مشتری شما اجازه می دهد تا از مهارت های خود برای تعاملات با ارزش استفاده کنند – در حالی که تجربه کاربر را بهبود می بخشد زمانی که افراد به آنها دسترسی پیدا می کنند. برند شما در رسانه های اجتماعی
هوش مصنوعی مکالمه ای بسیار بیشتر از پاسخ دادن به سوالات ساده ردیابی است. با استفاده از NLP و NLG، می تواند توصیه های محصول را سفارشی کند و حتی فروش را انجام دهد.
منبع: اوج
3. سر سر
Headlime از شما جزئیاتی در مورد محصولتان میخواهد تا بتواند بفهمد به دنبال چه هستید، سپس یک کپی با تبدیل بالا برای محتوا و صفحات فروش شما ایجاد میکند.
قالب هایی وجود دارد که می توانید با وصل کردن چند متغیر ساده از آنها استفاده کنید.
Headlime همچنین از پایگاه دادهای از نمونههایی از برندهای موفق استفاده میکند تا به آموزش شما کمک کند، همانطور که هوش مصنوعی خود را آموزش میدهید.
منبع: هدلیم
4. دستور زبان
Grammarly به جای ایجاد محتوا از ابتدا، از هوش مصنوعی استفاده می کند تا به شما کمک کند محتوایی را که خودتان ایجاد می کنید ارتقا دهید. نکته مفید این است که می توانید از Grammarly برای هر محتوایی که ایجاد می کنید، از ایمیل گرفته تا پیام های Slack و سیستم مدیریت محتوای خود استفاده کنید.
Grammarly از تجزیه و تحلیل برای بررسی لحن شما همراه با املا و گرامر شما استفاده می کند و حتی می تواند سرقت ادبی را بررسی کند (مثلاً اگر به طور تصادفی متنی را که می خواهید برای تحقیق استفاده کنید کپی و جایگذاری کنید).
برنامه های تجاری Grammarly حتی از تعدیل محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که پیام های شما با لحن صدای برند شما مطابقت دارد.
منبع: گرامر
5. QuillBot
QuillBot به شما کمک میکند محتوای موجود را خلاصه کرده و به نسخههای جدید تبدیل کنید. این آن را به ابزاری عالی برای ایجاد گزیدههایی از محتوای شما برای خبرنامههای آنلاین یا رسانههای اجتماعی، یا برای ایجاد تکرارهای مختلف از محتوای خود برای تست A/B تبدیل میکند.
QuillBot برخی از ویژگی های اساسی را به صورت رایگان ارائه می دهد. در اینجا خلاصهای است که Quillbot بهطور خودکار برای این پست ایجاد شده است (در سمت چپ)، بهعلاوه یک نسخه جایگزین که با استفاده از ابزار ترجمه آن ایجاد شده است.
منبع: QuillBot
6. سلام ووفی
HelloWoofy از هوش مصنوعی برای پیشنهاد گزینههای تکمیل خودکار متن، شکلکها و هشتگها استفاده میکند و به شما کمک میکند محتوا را سریعتر ایجاد کنید. همچنین به طور خودکار نقل قولها و بررسیهای مطابقت را پیشنهاد میکند.
HelloWoofy همچنین می تواند در ترجمه به چندین زبان کمک کند.
7. آهنگری
Copysmith از هوش مصنوعی و الگوهای آنلاین آموزش دیده با SEO استفاده می کند تا به شما در ایجاد صفحات محصول و محتوای بازاریابی کمک کند.
میتوانید از Copysmith برای تولید و بررسی توضیحات محصول، عناوین وبلاگ، زیرنویسهای اینستاگرام و متا تگها، علاوه بر محتوای طولانیتر استفاده کنید.
منبع: Hootsuite App Store
چه محتوای شما توسط انسان نوشته شده باشد و چه ابزارهای هوش مصنوعی، میتوانید آن را برای انتشار خودکار در بهترین زمانها برنامهریزی کنید، عملکرد خود را دنبال کنید و از یک داشبورد ساده با Hootsuite با مخاطبان خود درگیر شوید. از همین امروز شروع به صرفه جویی در زمان در رسانه های اجتماعی کنید.
شروع کنید
بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.
Hootsuite را امتحان کنید (بدون ریسک!)