برندینگ از تکنیک و ترفند های تاثیرگذار در زمینه کسب و کار های مختلف است که نام و حرفه ی شما را در ذهن مخاطب ماندگار میسازد . در این باره سعی شده برندینگ در قالیشویی مشهد را از جهات مختلفی مورد بررسی قرار داده و نکات کلیدی برندسازی برای قالیشویی ها را از نگاه تجربه ی چندین ساله ی قالیشویی آئین خراسان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

کلیات برندسازی قالیشویی

برندینگ و برندسازی بر خلاف تصور عموم به معنی اختصاص دادن نام تجاری یا طرح و لوگوی خاصی نیست و اینها همه جز کوچکی از فعالیت های برندینگ هستند . مفهوم برندیگ را میتوان بدین گونه توصیف کرد که هر آنچه در دیدگاه مشتریان و دیگر افراد در خصوص برند و نام و لوگوی شما میباشد . در زمینه قالیشویی و خدمات نظافتی و ترمیمی فرش همواره قالیشویی آئین خراسان پیشتاز حرفه و صنعت خود بوده و توانسته با سابقه ای نزدیک به 40سال در ارائه خدمات شستشوی فرش های دستباف و ماشینی در کنار برندها و نام های آشنای صنعت قالیشویی خوش درخشد .

خدمات قالیشویی آئین خراسان مشهد

 

چرا برندسازی از اهمیت بالایی برخوردار است ؟

برندسازی سعی می کند با ارائه تصویری واضح از کسب و کار و خدمات شما به مشتریان تفاوت های شما را با دیگر رقبا نمایان سازد و این خود عامل برتری شما نسبت به دیگر رقبا در دید مشتریان می شود . در زمینه قالیشویی میتوان راهکار های خاصی برای بهبود برندینگ و برندسازی بهتر پیشنهاد داد که در ادامه نکاتی گفته نشده از شگرد های قالیشویی آئین خراسان به شما گفته میشود .

 

2 نکته اصلی برای برندینگ اصولی قالیشویی ها

یکی از اصلی ترین نکات برندینگ حضور موثر و بهینه در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی است . برای ایجاد و ثبات هویت برند قالیشویی خود نیاز به استفاده صحیح از بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام ، توییتر ، تلگرام ، واتس اپ و … میباشد . قالیشویی آئین خراسان با ثبت برند خود در شبکه های اجتماعی و تاسیس سایت رسمی و فراهم سازی سیستم قالیشویی آنلاین مشهد امکان ثبت سفارش به شکلی راحت و ساده تر، توانسته از رقبای خود در زمینه جذب مشتری پیشی بگیرد و با پویا بودن در فضای مجازی این رویه مهم را حفظ نماید و در جمع بهترین قالیشویی ها یعنی قالیشویی ادیب، آئین خراسان، بانو و گل ابریشم سال ها مورد اعتماد و تحسین شما عزیزان قرار بگیرد.

درخصوص یکی دیگر از نکات مهم در برندینگ قالیشویی میتوان این چنین گفت که برای بخاطر ماندن در ذهن مخاطب و مشتریان خود باید سعی کنید با ارائه خدمات مناسب به یاد ماندنی بمانید .

مخاطبین و مشتریان قالیشویی و خدمات مرتبط به آن عموما سالیانه یا حتی چند سال یکبار از خدمات قالیشویی های مشهد استفاده میکنند پس میتوان نتیجه گرفت که اگر در اولین خدمتی که به آنها ارائه شد رضایت حداکثری مشتریان را به خود جلب کنیم این رویه در سال های دیگر نیز تکرار میشود . قالیشویی آئین خراسان در تمامی سالهای فعالیت خود توانسته با ارائه خدماتی همچون مبل شویی مشهد در منزل ، شستشوی فرش های دستباف و ماشینی و خدمات ترمیمی فرش مانند رفوگری فرش ، جاجیم دوزی فرش و … در خاطر مشتریان جا خوش کرده و مشتریانی که حتی یکبار به آئین خراسان مراجعه کرده اند را تبدیل به مشتریان دائمی خود نماید .

رفوگری فرش در قالیشویی آئین خراسان مشهد

جمع بندی برندینگ قالیشویی

در بازار دیجیتال امروزی، رقابت ما تنها به مغازه‌ای که در خیابان روبرویی‌مان وجود دارد ختم نمی‌شود. در فضای آنلاین، ما با ده‌ها، صدها یا بلکه هزاران کسب و کار مختلف دیگر که برای افتادن در چشم مردم با ما رقابت می‌کنند، طرف هستیم. در این بین گسترش خدمات ، ایجاد ارتباط بین برند و جامعه مخاطبین و مشتریان ، بروز بودن برند در شبکه های اجتماعی ، سهولت دسترسی مشتریان به خدمات ، نحوه پاسخگویی و پیگیری ، تضمین کیفیت و قیمت و ده ها مورد دیگر باعث تفاوت در برند ها و جذب مشتریان میشود. که بدنبال آن مطرح شدن برند قالیشویی و بر سر زبان افتادن برند شما نیز میشود.  .

دیدگاهتان را بنویسید