به نظر می رسد آمازون دوباره با توییتر به توافق رسیده و می خواهد سالانه 100 میلیون دلار برای خرید تبلیغات در این شبکه اجتماعی هزینه کند.

توییتر

طبق گزارشی جدید، آمازون به خرید تبلیغات در توییتر ادامه خواهد داد و قصد دارد سالانه 100 میلیون دلار برای تبلیغات در این پلتفرم هزینه کند. با این حال، گفته می شود که این شرکت منتظر است تا تغییراتی در پلتفرم تبلیغاتی توییتر ایجاد کند تا دوباره تبلیغات خود را اجرا کند.

زوئی شفرگزارشگر وب سایت Platformer می گوید آمازون آماده است دوباره تبلیغات در توییتر و فیس بوک را آغاز کند سالانه 100 میلیون دلار از این پلتفرم تبلیغات بخرید. با این حال، غول خرده‌فروشی برای راه‌اندازی و راه‌اندازی سیستم تبلیغات توییتر، نیاز به تغییرات امنیتی جزئی داشت.

این خبر یک روز پس از سخنان ایلان ماسک منتشر می شود سیب من دوباره شروع به نمایش تبلیغات کامل در این شبکه اجتماعی کردم. او قبلاً توییت کرده و از همه تبلیغ کنندگان برای بازگشت به توییتر تشکر کرده است.

توییتر به همکاری آمازون و سایر شرکت ها نیاز دارد

مرکز تحقیقات Media Matters قبلا در گزارشی گفته بود که از زمان ورود ایلان ماسک به توییتر، تقریباً نیمی از 100 شریک تبلیغاتی این شرکت هزینه تبلیغات را متوقف کرده است. این شرکت ها در مجموع حدود 750 میلیون تومان برای تبلیغات توییتر هزینه کرد و از سال 2020 نزدیک به 2 میلیارد دلار درآمد برای این شرکت ایجاد کرد.

جنرال موتورز این یکی از اولین شرکت هایی بود که اعلام کرد پس از ورود ایلان ماسک، خرید تبلیغات در توییتر را متوقف می کند. این شرکت گفت که برای ارزیابی وضعیت پلتفرم تحت مالک جدید خود به زمان بیشتری نیاز دارد. افراد آشنا به این موضوع گفتند جنرال موتورز نگران دسترسی رقیب خود تسلا به اطلاعات بازاریابی این شرکت است.

اکنون در حالی که خبر بازگشت برخی از بزرگترین خریداران تبلیغات توییتر خوب است، به گفته خودی ها درآمد تبلیغاتی این شرکت در هفته منتهی به 20 نوامبر (29 آبان) حدود 80 درصد کمتر از حد انتظار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید