ایلان ماسک می‌گوید شرکت‌ها به دلیل فشار گروه‌های فعالی که می‌خواهند به این پلتفرم آسیب برسانند، خرید تبلیغات در توییتر را متوقف کرده‌اند.

توییتر ایلان ماسک

با اینکه تنها یک هفته از خرید توییتر ایلان ماسک می گذرد، اما تغییرات زیادی در این شبکه اجتماعی ایجاد کرده است. ثروتمندترین مرد جهان گفت که این شرکت در این هفته کاهش قابل توجهی در درآمد خود داشته است، زیرا بسیاری از برندهای بزرگ خرید تبلیغات در این پلتفرم را متوقف کردند. البته برخی بر این باورند که این ادعا صرفاً به خاطر آن است تحریف افکار عمومی کاهش قابل توجهی در هزینه ها در این شرکت صورت گرفته است.

شرکت ایلان ماسک توییت و در این رابطه نوشت: توییتر با کاهش شدید درآمد مواجه شد زیرا گروه‌های فعال به تبلیغ‌کنندگان فشار آوردند، در حالی که مدیریت محتوا تغییر نکرد و ما تمام تلاش خود را برای جلب رضایت فعالان انجام دادیم. اوضاع خیلی به هم ریخته است! آنها سعی می کنند آزادی بیان آمریکایی دزدی کردن

اگر شرکت‌ها آن را دوست داشته باشند، این نظر به اشتراک گذاشته می‌شود جنرال موتورز، جنرال میلز و فولکس واگن آنها خرید تبلیغات در این پلتفرم را متوقف کرده اند. سازمان‌های جامعه مدنی از شرکت‌ها خواسته‌اند تا زمانی که اقدام جدیدی مشخص نشود، از ارسال پول به توییتر خودداری کنند. وال استریت ژورنال می گوید دو شرکت فایزر و موندالز آنها همچنین از نمایش تبلیغات در این پلتفرم منصرف شده اند.

جریان درآمد توییتر در خطر است

دیروز، سازمان های فعال بیشتری از جمله لیگ ضد افترا و آزادی مطبوعات و GLAAD برندهای بیشتری را تحت فشار قرار دادند تا در تبلیغات در توییتر تجدید نظر کنند. آنها نگرانند که تغییر گسترده قدرت های شرکت بر نحوه انتشار محتوا در این شبکه اجتماعی تأثیر بگذارد و سلامت انتخابات میان دوره ای آمریکا را به خطر بیندازد.

با این حال، به نظر می رسد برندها بیشتر و بیشتر تمایل به خرید تبلیغات دارند پایداری و ایمنی پلت فرم آنها یک موضوع مورد علاقه دارند. توییتر از زمان ورود ایلان ماسک دستخوش تغییرات گسترده ای شده و بخش قابل توجهی از مدیران خود از جمله مدیرعامل را در روز اول از دست داده است. اما ماسک اکنون بر این باور است که گروه‌های فعال تلاش می‌کنند این شرکت را آزار دهند و به مهم‌ترین پلتفرم میزبانی آزادی بیان آسیب بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید