توییتر می تواند ابزار قدرتمندی برای تبلیغ رویدادها باشد. اما بیشتر تبلیغات فقط مراحل ساخت یک رویداد را پوشش می دهند. وقتی یک رویداد را به صورت زنده توییت می کنید، می توانید در مهم ترین زمان توجه را به خود جلب کنید – در حالی که همه چیز در حال وقوع است.

به علاوه، پوشش بلادرنگ رویدادها به مخاطبان آنلاین شما این امکان را می دهد که با رویدادی که ممکن است داشته باشند، درگیر شوند واقعا می خواست شرکت کند

در این مقاله، توضیح خواهیم داد که توییت زنده چیست و چگونه می توان آن را به خوبی انجام داد، از جمله مثال ها و بهترین روش ها.

جایزه: برنامه 30 روزه رایگان برای افزایش سریع دنبال کنندگان توییتر خود را دانلود کنید. یک کتاب کار روزانه که به شما کمک می کند یک روال بازاریابی توییتر ایجاد کنید و رشد خود را دنبال کنید، بنابراین می توانید نتایج واقعی را پس از یک ماه به رئیس خود نشان دهید.

توییت زنده چیست؟

توییت زنده پست کردن در مورد یک رویداد در توییتر است که آن رویداد آشکار می شود.

آن را با پخش زنده، که پخش بلادرنگ از طریق ویدئو است، اشتباه نگیرید. توییت زنده به شدت به نوشتن توییت اشاره دارد. این به معنای انتشار توییت ها، به اشتراک گذاری تصاویر یا ویدیوها و پاسخ به فالوورهای خود است.

در حالی که شما می توانید پخش زنده در سایر سیستم عامل ها مانند فیس بوک، توییت زنده فقط در توییتر انجام می شود.

چرا توییت زنده؟

از برخی جهات، توییت زنده منبع اخبار فوری ما است. دلیلش این است که مردم این روزها به توییتر مراجعه می کنند تا بفهمند در جهان چه اتفاقی می افتد.

وقتی یک رویداد را به صورت زنده توییت می کنید، جذب افرادی می شوید که به کارهای مشابه شما اهمیت می دهند. در نتیجه، احتمالاً از فالوورهای فعلی خود بشنوید و با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنید

توییت زنده می تواند آگاهی از برند شما را بهبود بخشد و شما را به عنوان یک رهبر فکری صنعت معرفی کند. ما آن را برد-برد می نامیم.

8 نکته برای موفقیت در توییت کردن زنده یک رویداد

توئیت زنده ممکن است بدون دردسر به نظر برسد، اما اجازه ندهید ظاهر شما را فریب دهد. این توییت ها به اندازه بقیه تقویم محتوای اجتماعی شما نیاز به تفکر و استراتژی دارند.

رویدادهای زنده تا حدودی غیرقابل پیش بینی هستند – و این نیمی از سرگرمی است. اما با داشتن یک برنامه، می‌توانید بدون اینکه غافلگیر شوید، به هر غافلگیری متمایل شوید.

در اینجا 8 نکته برتر ما وجود دارد که به شما کمک می کند برای یک توییت زنده موفق آماده شوید.

1. تحقیقات خود را انجام دهید

هر چیزی ممکن است در یک رویداد زنده اتفاق بیفتد، اما همیشه تعدادی کمیت شناخته شده وجود خواهد داشت. تحقیقات خود را زودتر از موعد انجام دهید تا از تقلای لحظه آخری جلوگیری کنید.

آیا دستور کار وجود دارد؟ اگر رویدادی که تبلیغ می‌کنید برنامه زمانی دارد، از آن برای برنامه‌ریزی محتوا و جریان توییت‌های زنده خود از قبل استفاده کنید.

نام ها و دسته ها را دوباره بررسی کنید. شما نام و دسته‌های توییتر را برای همه افراد درگیر می‌خواهید قبل از رویداد شروع می شود سپس، مطمئن شوید که هر بار که آنها را ذکر می کنید آنها را تگ کنید. این باعث افزایش دسترسی و شانس بازنشر شما می شود.

لینک های دستی داشته باشید کمی در مورد شرکت کنندگان رویداد، سرفصل ها یا سخنرانان اصلی تحقیق کنید تا بتوانید زمینه را به توییت های زنده خود اضافه کنید. به عنوان مثال، هنگام ارسال پست در مورد یک سخنران، ایده خوبی است که پیوندی به بیو صفحه یا وب سایت آنها اضافه کنید.

2. استریم های خود را تنظیم کنید

با استفاده از پخش جریانی، از مکالمه پخش مستقیم زنده بمانید. (اگر قبلاً از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite برای برنامه ریزی توییت های خود استفاده می کنید، این قسمت آسان است!)

جریان‌ها به شما کمک می‌کنند فعالیت‌های حساب‌های اجتماعی و موضوعات، گرایش‌ها یا نمایه‌های خاص خود را پیگیری کنید.

ما توصیه می کنیم دو جریان را راه اندازی کنید. از یکی برای نظارت بر محتوایی که از هشتگ رویداد رسمی استفاده می کند، استفاده کنید. یکی دیگر را با یک لیست توئیتر انتخاب شده از افراد درگیر در رویداد تنظیم کنید.

به این ترتیب، یک توییت از مهم‌ترین افراد در رویداد را از دست نمی‌دهید – یا فرصتی برای بازتوییت کردن آنها.

3. قالب های تصویری را برای استفاده آسان ایجاد کنید

اگر می‌خواهید تصاویر را در توییت‌های خود بگنجانید، با ایجاد قالب‌هایی با کیفیت بالا برنامه‌ریزی کنید که می‌توانید از آنها برای تولید محتوا در لحظه استفاده کنید.

مطمئن شوید که قالب‌های شما برای توییتر اندازه مناسبی دارند (در اینجا جدول چیت اندازه تصویر به‌روز ما است). برنامه‌ریزی کنید که هشتگ رویداد، لوگوی خود و سایر اطلاعات مرتبط را در آن قرار دهید.

ممکن است بخواهید بسته به محتوایی که می خواهید ایجاد کنید، چند قالب مختلف در دسترس داشته باشید. اینها می تواند شامل نقل قول هایی از رویداد، عکس های زنده فراموش نشدنی و موارد دیگر باشد.

سپس هنگام ایجاد پست های رسانه های اجتماعی برای حداقل تلاش از آنها به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.

4. GIF های خود را پشت سر هم دریافت کنید

مجموعه ای از محتوایی را که می توانید در طول رویداد خود به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید، جمع کنید. اگر گیف و میم روی عرشه دارید، در آن روز به دنبال آن ها نخواهید بود.

اگر برای شروع به کمک نیاز دارید، سعی کنید فهرستی از احساساتی که خود و پیروانتان احساس خواهید کرد، تهیه کنید. آیا در حال توییت کردن یک نمایش جوایز یا یک اجرا هستید؟ ممکن است شوکه، متعجب یا تحت تأثیر قرار بگیرید. (یا شاید کمتر از تحت تاثیر قرار گرفتن)

چند GIF یا میم بگیرید که این احساسات را منعکس می کند تا بتوانید اولین کسی باشید که واکنش نشان می دهد.

5. با هشتگ آماده باشید

اگر شما یا سازمانتان مسئول رویدادی هستید که به صورت زنده توییت می‌کنید، مطمئن شوید که شما یا تیمتان یک هشتگ رویداد ایجاد کرده‌اید.

اگر در حال توییت کردن رویدادی هستید که در سازماندهی آن نقشی نداشته‌اید، فقط مطمئن شوید که هشتگ آن چیست.

نکته حرفه ای: یک جریان در Hootsuite برای ردیابی هشتگ رویداد تنظیم کنید و مطمئن شوید که در هر توییتی که ارسال می کنید از آن استفاده کنید. مراقب هر هشتگی باشید که در طول رویداد محبوبیت پیدا می کند! ممکن است بخواهید آنها را در توییت های خود بگنجانید.

6. محتوای خود را تغییر دهید

هر کسی که یک حساب توییتر و دو انگشت شست داشته باشد می‌تواند رویدادی را به صورت زنده توییت کند. برای جلب مخاطب واقعی، باید آنها را با انواع مختلف محتوا درگیر و سرگرم کنید.

سعی کنید آن را با ترکیب این ایده ها مخلوط کنید:

  • سوالات یا نظرسنجی در مورد موضوعی مرتبط با رویداد
  • نقل قول های الهام بخش از بلندگوهای رویداد (از الگوهای تصویر خود برای این موارد استفاده کنید!)
  • فیلم ها، فیلم ها، فیلم ها! فیلم‌های پشت صحنه، به‌روزرسانی‌ها یا واکنش‌های قدرتمند جمعیت را امتحان کنید
  • بازنشر سخنرانان رسمی رویداد یا نظرات روشنگرانه درباره رویداد از دیگر کاربران توییتر
  • پاسخ به سوالات ممکن است افراد از هشتگ رویداد شما استفاده کنند

توجه داشته باشید: اگر قصد دارید عکس یا فیلمی از رویداد ارسال کنید، مطمئن شوید که رضایت و مجوز مناسب را دارید.

اگر برای ایجاد توییت به کمک نیاز دارید، برگه تقلب ایده محتوای ما را برای الهام گرفتن بررسی کنید.

7. توئیت با هدف

به یاد داشته باشید، شما همیشه می خواهید با توییت های خود به دنبال کنندگان خود ارزش بدهید. می توانید آنها را سرگرم کنید، اطلاعات مرتبط را معرفی کنید، یا زمینه جالبی را اضافه کنید.

اکانت رسمی گلدن استیت وریرز در این توییت دو کاره است. سبد دیگری را جشن می گیرند و کمی نکات مهم ورزشی را ارائه دهید:

8. آن را بپیچید و تغییر کاربری دهید

یکی از چیزهای مهم در مورد توییت زنده، محتوای فراوانی است که می تواند بعد از رویداد در اختیار شما قرار دهد. زمان و تلاشی که برای توئیت زنده صرف می کنید می تواند در آینده نتیجه خوبی داشته باشد.

سعی کنید محبوب ترین توییت های خود را به وبلاگ تبدیل کنید. یک روایت کامل از چگونگی پیشروی همه چیز بنویسید، از جمله چالش‌هایی که با آن‌ها روبرو شده‌اید یا اشتباهاتی که به فید شما وارد نشده است. مردم همیشه عاشق نگاه کردن به پشت صحنه هستند.

همچنین می‌توانید تندترین توییت‌های خود را در استوری اینستاگرام خود ارسال کنید یا هر ویدیویی را که گرفته‌اید در یوتیوب یا فیسبوک به اشتراک بگذارید.

چک لیست پس از توئیت زنده شما

تبریک می گویم! در حال حاضر، شما باید یک حرفه ای توییت زنده باشید.

هنگامی که آدرنالین توئیت زنده رویداد شما از بین رفت، در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا قوی بمانید:

  • به هر توییتی که در روز برای آن وقت نداشتید پاسخ دهید
  • یک توییت تبریک برای سخنرانان رویداد ارسال کنید
  • خلاصه ای از هیجان انگیزترین یا مرتبط ترین بخش های رویداد را توییت کنید
  • پیوندی را برای اطلاعات بیشتر در مورد رویداد به اشتراک بگذارید، به خصوص اگر برای جاسازی توییت ها در یک پست وبلاگ وقت گذاشته اید.
  • نگاهی به تجزیه و تحلیل توییتر خود بیندازید – کدام توییت‌های زنده بهترین عملکرد را داشتند و چرا؟ کدام فلاپ شد؟ هرچه بیشتر بدانید، جلسه توئیت زنده بعدی شما بهتر خواهد بود

از Hootsuite برای مدیریت حضور خود در توییتر در کنار سایر کانال های رسانه اجتماعی خود استفاده کنید. مکالمات و لیست‌ها را رصد کنید، مخاطبان خود را افزایش دهید، توییت‌ها را برنامه‌ریزی کنید، و خیلی چیزهای دیگر – همه از یک داشبورد. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.

دیدگاهتان را بنویسید