تبلیغات موثر به مشتریان بالقوه می رسد و آنها را از محصولات یا خدمات شما آگاه می کند زیرا شما میتوانید افزایش مشتری داشته باشید. در حالت ایده آل، تبلیغات باید توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کرده و آنها را به استفاده از محصول شما ترغیب کند. صرف نظر از روش، همه تبلیغات شما باید واضح باشد و به طور مداوم بیانیه موقعیت یابی منحصر به فرد کسب و کار شما را منعکس کند.

تبلیغات ارتباطی است که برای اطلاع رسانی، آموزش، متقاعد کردن و یادآوری محصول یا کسب و کار شما به افراد انجام می شود. برای موفقیت، تبلیغات باید با سایر ابزارهای بازاریابی و عناصر تجاری کار کند. تبلیغات باید مزاحم باشد – یعنی باید باعث شود که شما آنقدر روزنامه را سر نزنید یا به روزتان فکر نکنید تا آگهی را بخوانید یا بشنوید. همچنین تبلیغات باید معتبر، منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد تا بتواند کارساز باشد. مانند تمام پشتیبانی های بازاریابی موثر، باید بر اساس یک استراتژی موقعیت یابی محکم ساخته شود. در نهایت، برای هر کمپین تبلیغاتی، باید پول کافی برای ارائه یک برنامه رسانه ای برای فراوانی تبلیغات، مهم ترین عنصر برای خاطره ماندن تبلیغات، خرج شود.

تبلیغات دهان به دهان تا زمانی وجود داشته است که بشر با کالاها و خدمات ارتباط برقرار کرده و تجارت کرده است. تبلیغات دهان به دهان موثرترین شکل در نظر گرفته می شود. دارای ویژگی های مطلوب از اعتبار قوی، سطح بالای توجه مخاطب، و استقبال دوستانه مخاطبان است. این شامل گفتگوی پایان باز با پرسش و پاسخ در مورد محصول، انگیزه های روانی برای خرید، به یاد ماندنی، کارایی و فراوانی است. تبلیغات دهان به دهان اطلاعات محصول را به بسیاری از خریداران بالقوه دیگر منتقل می کند (و حتی ممکن است شامل نمایش های آزمایشی تبلیغاتی و نمونه گیری رایگان باشد)، با هزینه کم یا بدون هزینه برای کسب و کار. در صورت امکان، یک کسب و کار کوچک باید یک برنامه تبلیغاتی ایجاد کند که منجر به تبلیغات دهان به دهان شود. مشتریان راضی بهترین تبلیغات شما هستند.

از برخی جهات، تبلیغات معمولی رسانه ای (مثلاً تبلیغات “کمتر پر کننده/ طعم بیشتر” میلر لایت) تنها به عنوان یک کاتالیزور برای دستیابی به تبلیغات دهان به دهان و افزایش فروش عمل می کند. تبلیغات موفق چندین برابر بیشتر از تعداد ارائه‌های رسانه‌ای پولی تبلیغات از طریق دهان به دهان به آن اشاره می‌کند.

دستورالعمل هایی برای کمپین های تبلیغاتی موفق

در اینجا چند دستورالعمل برای ایجاد تبلیغات به یاد ماندنی که واقعاً فروش دارند آورده شده است زیرا شما میتوانید با این دستورالعمل افزایش مشتری داشته باشید:

مطمئن شوید که تبلیغات شما “بر اساس استراتژی” با موقعیت کسب و کار شما است. یک استراتژی موقعیت یابی خوب، شناسایی مخاطبان هدف صحیح برای تبلیغات شما را به همراه فهرستی از ویژگی ها و مزایای معنادار تضمین می کند. می‌تواند دلایلی برای برتری و منحصربفرد بودن محصول به همراه «شخصیت» تبلیغاتی ارائه دهد.
یک پیام ساده و تک ارسال کنید. مردم در به خاطر سپردن نام یک نفر مشکل دارند، چه برسد به یک پیام تبلیغاتی پیچیده. از اصل “KISS” برای پیام های تبلیغاتی استفاده کنید: “ساده نگه دارید، احمقانه.” برای تبلیغات چاپی، هر چه عنوان ساده تر باشد، بهتر است. و هر عنصر تبلیغ دیگری باید از پیام تیتر پشتیبانی کند، خواه آن پیام «قیمت»، «انتخاب»، «کیفیت» یا هر مفهوم ساده دیگری باشد.
استایلی دوست داشتنی داشته باشید. تبلیغات دارای شخصیت و سبک هستند. Pillsbury Doughboy تبدیل به یک نماد محبوب می شود. “میمون های اسفنجی” Quiznos تقریباً برند را غرق کردند. یک سبک و شخصیت دوست داشتنی پیدا کنید و حداقل یک سال یا بیشتر از تبلیغات با آن بمانید. تغییر سبک تبلیغات و شخصیت اغلب باعث سردرگمی خریداران بالقوه می شود. همچنین با خاطره‌انگیز بودن مبارزه می‌کند.
معتبر باشید اگر می گویید کیفیت یا ارزش شما “بهترین” است و واضح است که اینطور نیست، تبلیغات نابودی شما را تسریع می کند، نه افزایش کسب و کار شما. همچنین باید از شناسایی و تحقیر رقابت اجتناب شود. این به طور بالقوه گیج کننده و حواس پرتی است و ممکن است با وفاداری بیشتر خریداران به محصولات رقابتی، نه کمتر، به شما حمله کند.
فروش را بخواهید. از خریداران دعوت کنید تا به فروشگاه شما بیایند، برای اطلاعات بیشتر ارسال کنند و یا برای اطلاعات و سفارش در آگهی تماس بگیرند. اطلاعاتی را که به راحتی قابل مشاهده است در آگهی برای مشتریان احتمالی برای خرید ارائه دهید: مکان، شماره تلفن، ساعات کاری فروشگاه، کارت های شارژ پذیرفته شده و غیره.
از رقابتی بودن تبلیغ مطمئن شوید. مشقت را بنویس. تبلیغات رقابتی را در رسانه هایی که قصد دارید در آن تبلیغ کنید، بررسی کنید. مطمئن شوید که تبلیغ شما از تبلیغات رقابتی متمایز است. می‌توانید از قضاوت شخصی، قرار گرفتن در معرض آزمون آگهی برای گروه کوچکی از خریداران هدف (یعنی تحقیقات کیفی)، یا روش‌های آزمایش کمی گران‌تر و پیچیده استفاده کنید. تبلیغات را برای منحصر به فرد بودن، به یاد ماندنی بودن، اعتبار و انگیزه خرید مقایسه کنید.
مطمئن شوید که تبلیغ حرفه ای به نظر می رسد. اگر زمان و استعداد دارید، نرم افزارهای گرافیک کامپیوتری و انتشارات رومیزی می توانند قالب هایی با ظاهر حرفه ای برای ایجاد تبلیغات چاپی زیبا ارائه دهند. دریافت کمک نویسندگی، هنری و گرافیکی از آژانس‌های محلی یا استودیوهای هنری که دارای متخصصان مجرب در کارمندان هستند، با نرم‌افزارهای رایانه‌ای گران‌قیمت و خلاقانه داخلی را در نظر بگیرید. آنها ممکن است در دراز مدت در زمان و هزینه شما صرفه جویی کنند و نتایج بهتری به همراه داشته باشند. تبلیغات الکترونیکی (به عنوان مثال، تلویزیون، رادیو، اینترنت) و تبلیغات در فضای باز بهتر است برای نوشتن، تولید و خرید با هزینه یا درصدی از دلارهای رسانه ای (یعنی به طور کلی 15 درصد از هزینه ناخالص رسانه) به متخصصان واگذار شود.
راستگو باش هر رسانه تبلیغاتی را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که پیام شما اخلاقی و واقعی است. قوانین سختگیرانه ای در مورد اعمال فریبنده و تبلیغات نادرست وجود دارد.

از تبلیغات کم و بدون هزینه نهایت استفاده را ببرید

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید در راه تبلیغات، تبلیغ و تبلیغات انجام دهید که هزینه کمی یا هیچ هزینه ای ندارد. و زمانی که به اندازه‌ای موفق شوید که بتوانید تکنیک‌های تبلیغاتی پیچیده‌تری را بپردازید، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید تا حدودی میزان تأثیرگذاری این روش‌ها را در رشد کسب‌وکارتان اندازه‌گیری کنید. مثل همیشه، نگرانی اصلی این است که تبلیغات آنچه را که در نظر دارد انجام دهد: باعث شود افراد بیشتری از کسب و کار شما خرید بیشتری کنند.

تجارت ارجاع را پرورش دهید

تبلیغات موثر نیازی به هزینه گزافی ندارد، مشروط بر اینکه پول خود را عاقلانه خرج کنید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تبلیغات دهان به دهان نه تنها قدیمی ترین شکل تبلیغات است، بلکه همچنان یکی از مؤثرترین آنها است. برای کمک به تشویق تبلیغات دهان به دهان، به طور مداوم درخواست ارجاع دهید. بسته به ماهیت کسب‌وکارتان، برقراری ارتباط با مشتریانتان می‌تواند به ایجاد ارجاعات با حفظ نام شما کمک کند. بسیاری از مشاغل خدمات شخصی، مانند حسابداران و مشاوران املاک، کارت تولد و تعطیلات را برای مشتریان خود ارسال می کنند. سایر مشاغل، مانند آرایشگاه ها، به مشتریانی که ارجاعاتی ارائه می دهند که مشتریان جدیدی را به همراه دارد، تخفیف یا گواهی هدیه ارائه می دهند.

تبلیغات خوب از نظر ظاهر و پیام یکسان است. این بدان معنی است که شما باید یک لوگوی ساده ایجاد کنید و از آن بر روی تمام مواد چاپی برای شناسایی شرکت خود استفاده کنید. مواد چاپی شامل مواردی مانند کارت ویزیت، سربرگ، بروشور، بروشور، گواهی هدیه است. لوگوی شما نیز باید در وب سایت شما ظاهر شود.

از کارت ویزیت خود استفاده کنید

کارت ویزیت های جذاب و آموزنده ای را چاپ کنید که شامل لوگوی شما می شود و آنها را به طور مداوم در همه جا پخش کنید! اگر برای کسب و کار شما مناسب است، از کارت خود به عنوان گواهی تخفیف یا مشوق دیگر استفاده می کنید. گزینه دیگر این است که تعدادی کارت را روی یک پشتی مغناطیسی چاپ کنید تا بتوان آن را روی یخچال مشتری خود قرار داد.

چند گواهی هدیه چاپ کنید اینها به مشتریان شما اجازه می دهد تا شما را با مشتریان جدید معرفی کنند. از آنجایی که شما برای محصول یا خدمات از قبل دستمزد دریافت می کنید، اینها برای جریان نقدی مناسب هستند.

بروشورها می توانند مشتریان را در کسب و کار شما بفروشند
بروشورها به شما این امکان را می دهند که جزئیات جذابی در مورد محصول یا خدمات خود ارائه دهید. کاغذ بروشور سه تایی ساده را می توان از تامین کنندگان پستی مانند Paper Direct خریداری کرد. این نوع استوک در برش ها و رنگ های جذاب عرضه می شود. نرم افزار قالب را می توان به دست آورد که به شما امکان می دهد از رایانه خود برای تولید بروشورهای درجه یک با حداقل هزینه استفاده کنید. بعلاوه، بسیاری از تامین کنندگان، مانند Paper Direct، قالب هایی را ارائه می دهند که فورا دانلود می شوند.

هنگام طراحی بروشور خود روی ساده و در عین حال چشم نواز کردن آن تمرکز کنید. تیتر خود را برجسته کنید. از گرافیک استفاده کنید تا جایی که می توانید اطلاعات با کیفیتی را در این قطعه هویتی به مشتری خود بدهید. آن را به روز نگه دارید و در صورت امکان آن را شخصی سازی کنید (با نوشتن در حاشیه یا خط کشیدن زیر مواردی که ممکن است به یک مشتری احتمالی خاص علاقه مند باشد).

اگر بودجه کمی بیشتر دارید، به سراغ یک قطعه چهار رنگ شیک بروید. شما به چاپگری نیاز دارید که بتواند چهار رنگ را از هم جدا کند، بنابراین اگر در یک بازار شهری کوچک با خدمات پیشرفته کمی هستید، ممکن است بخواهید با یک شرکت ملی که متخصص در انجام کارهای کوتاه مدت است تماس بگیرید. شرکت هایی مانند FedEx Office کارهایی با کیفیت بالا و نسبتاً کم هزینه برای مشاغل کوچک انجام می دهند. آنها همچنین نمونه های زیادی برای به جریان انداختن ایده های خلاقانه شما دارند.

آگهی‌ها رویای کارآفرینان صرفه‌جو هستند

شما می توانید آنها را با هزینه بسیار کم در رایانه خود ایجاد کنید، یا چاپخانه محلی شما می تواند آنها را برای شما انجام دهد. شما می توانید به هر اندازه که دوست دارید، با چاپگر رنگی یا کاغذ رنگی قدیمی استفاده کنید. آنها را پر از اطلاعات بسته بندی کنید و آنها را در هر تابلوی اعلاناتی که می توانید پیدا کنید پست کنید که به شما فضا می دهد. توزیع آسان به صورت عمده، این جلب‌کننده‌های دستی را می‌توان به‌عنوان کیسه‌پرکننده یا درج برای قرار دادن در صورتحساب‌ها یا در هنگام ارسال پرداخت‌ها به تأمین‌کنندگان خود استفاده کرد. در واقع، هیچ چیزی را از کسب و کار خود بدون درج یک قطعه فروش کوچک پست نکنید. در آن تمبر پستی از مزیت قلک استفاده کنید. قرار دادن دسته‌های بروشور در لابی‌های ساختمان و قرار دادن آن‌ها در زیر برف پاک‌کن‌ها اغلب انجام می‌شود، اما اگر از این روش‌های توزیع استفاده می‌کنید، باید مایل باشید که برخی از افراد را از خود دور کنید.

آویزهای درب بسیار موثر باقی می مانند

آویزهای درب به طور گسترده توسط فست فودها و مشاغل تحویل و خدمات درب منزل استفاده می شود. اگر این رسانه را انتخاب می‌کنید، روی استوک کم نزنید. آن را سنگین کنید تا دستگیره‌های در منفجر نشود و محله را پر نکند. یک کوپن یا انگیزه دیگری به رخت آویز اضافه کنید – در واقع، بسیاری از مشاغل از خود آویز در به عنوان کوپن استفاده می کنند. Paper Direct و FedEx Office هر دو دارای الگوهای موجود هستند و می توانند چاپ را انجام دهند. آویزهای درب راه خوبی برای تمرکز بر روی یک بازار هدف خاص است که بر اساس موقعیت جغرافیایی آنها تعریف شده است.

شماره تلفن می تواند تبلیغات موثری باشد

همانطور که به نظر می رسد در این اقتصاد مبتنی بر اینترنت و تلفن های هوشمند شگفت آور است، یک استاندارد تبلیغات محلی قدیمی همچنان مهم است. یک نظرسنجی در سال 2011، به سفارش انجمن جستجوی محلی (انجمن صفحات زرد سابق) نشان داد که 78 درصد از پاسخ دهندگان در طول سال گذشته از فهرست راهنمای صفحات زرد چاپی استفاده کرده اند. هنگامی که “صفحات زرد” اینترنت در ترکیب گنجانده شد، 84 درصد گزارش کردند که از فهرست راهنمای صفحه زرد مشاوره می‌کردند. این بدان معناست که، علیرغم سر و صدای زیاد در مورد فیس بوک و توییتر، و همچنین نیاز طولانی مدت به یک وب سایت قانع کننده، تبلیغات در فهرست های تلفن بسیار مهم است.

خرید تبلیغات اورگانیک و افزایش درآمد

اگر میخواهید بهترین بازدهی را از تبلیغات کسب و کار خود داشته باشید پیشنهاد میکنیم از سایت بالتازار استفاده کنید زیرا میتواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد برای ورود به سایت بالتازار فقط کافیه روی ( افزایش مشتری ) کلیک کنید زیرا فوق العاده بسیار مهم و ضروری است.

پیشنهاد میکنم حتما سر بزنید.

وقت رو از دست ندید.

دیدگاهتان را بنویسید