TikTok یک پلتفرم رسانه اجتماعی نیست. این یک پلت فرم سرگرمی است.

اینگونه است که Khartoon Weiss، رئیس جهانی آژانس و حساب‌های TikTok، در The Gathering، یک اجلاس سالانه تجاری و بازاریابی که در Banff، کانادا برگزار می‌شود، برنامه‌های دانلود شده جهان را توصیف کرد.

چه تمایزی دارد؟

مردم Tiktok را “بررسی” نمی کنند. آن را تماشا می کنند. و ویس می‌گوید: «این محور کوچک در رفتار همه چیز است.»

پاداش: دریافت رایگان چک لیست رشد TikTok از Tiffy Chen خالق معروف TikTok که به شما نشان می دهد چگونه با تنها 3 نور استودیو و iMovie 1.6 میلیون دنبال کننده به دست آورید.

بنابراین برای بازاریابان چه معنایی دارد؟

در این پست به اشتراک می گذاریم غذای کلیدی از نمایش روی صحنه ویس. اما این همه ماجرا نیست!

ویس به اشتراک گذاشت بینش دقیق تر در یکی از “مقدسات درونی” صمیمی The Gathering. و ما این اسکوپ را در زیر برای شما داریم.

تغییر از من به ما را در آغوش بگیرید

TikTok پلتفرمی برای YOLO، FOMO و سلفی نیست. در عوض، خانوادگی و فراگیر است.

شما به اتاق نشیمن دیگران می بینید. و آنها به شما می بینند.

این یک فضای مشارکتی است که به خوش بینی پاداش می دهد. “Microcommunities” در اطراف هشتگ هایی مانند #crafttok، #planttok و #DIYtok متبلور می شوند.

کارشناسان در این جوامع “اطلاعات پیچیده ای را که بسیار مفید است” به اشتراک می گذارند. این به نوبه خود متخصصان بیشتر و دانش بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن ایجاد می کند.

@housetohomediy

#learnontiktok #diytiktok #diytok #painterstape #oddly_satisfying #painting

♬ هنوز احساس کن – پرتغال. مرد

به عنوان یک برند، این بدان معناست که شما نیاز دارید بر ارائه سرگرمی یا سرگرمی تمرکز کنید.

جایگاه خود را در این جوامع موجود بیابید و ارزشی را که منحصراً متعلق به شماست به اشتراک بگذارید. دارایی های خود را به چند TikToks تبدیل کنید و در حین حرکت یاد بگیرید که چه چیزی برای برند شما مفید است.

و نظرات را در مورد محتوای خود باز بگذارید – انجمن به شما خواهد گفت که آنها چه فکر می کنند. از بینش آنها برای هدایت استراتژی TikTok خود استفاده کنید.

واقعی باشید نه روتوش شده

می دانید چه کسی در TIkTok بزرگ نیست؟ کارداشیان ها ویس گفت: «ما آن را در TikTok واقعی نگه می‌داریم. “آنها در مقیاس جسیا پذیرفته نمی شوند.”

پس جسیا کیست؟ یک خواننده ساکن ونکوور که از این راه رفت:

@jessiamusic

تیک تاک خیلی زیباست

♬ صدای اصلی – JESSIA

به این:

@jessiamusic

تور با @OneRepublic یک رویا بود 💙 #nexttime #onerepublic #tour #pov #tour #tourlife #fyp

♬ دفعه بعدی توسط جسیا – JESSIA

بعد از اینکه آهنگ او به عنوان یک سرود مثبت بادی آتش گرفت و دوئت های بی شماری از TikTok ایجاد کرد.

در TikTok، همه چیز درباره “زبان نسل بعدی و رفتارهای رسانه دیجیتال جدید” است.

ویس گفت: «اگر می‌خواهید عالی باشد، چالش برانگیز است، اما جامعه با پذیرش هر چیزی که می‌خواهید در آنجا قرار دهید مشکلی ندارد.

و این پذیرش جامعه حیاتی است. الگوریتم TikTok بر روی یک نمودار محتوا متمرکز است، نه یک نمودار اجتماعی. یعنی چیزی که در آن می بینید فید شما چیزی است که جامعه به سطح می‌آورد، نه اینکه چه کسی را دنبال می‌کنید.

در این جبهه، #smallbusinesstiktok پیشتاز است. چگونه؟ درست حدس زدید: با گفتن داستان های واقعی پشت صحنه و تولید محصول.

ویس گفت: «کسب و کارهای کوچک خلاقیت خود را گرفته و آن را به محتوا تبدیل کرده اند و اکنون به طور خودکار به تجارت تبدیل شده است.

@frolic_creations

حدس بزنید چه بویی خواهند داشت؟ 😋 #کسب و کار کوچک #ZFlipClackdown #هالووین #spooktember #spookyseason #slimemonster #cute #newproduct alert #cutesoaps #for you #froliccreations

♬ صدای اصلی – مگ ✌

داستان های واقعی و واقعی این قابلیت را در نمودار محتوا ایجاد می کنند. و بهترین افراد برای گفتن آن داستان های واقعی در مورد برند شما ممکن است (هنوز) برای شما یا با شما کار نکنند.

قدرت خالقان را درک کنید

ویس گفت: «ما معنای سلبریتی را دوباره تعریف کردیم. و ما نیروی محرکه مهاجرت از اقتصاد توجه به اقتصاد خالق هستیم.

یک مثال کلیدی؟ درست مانند جسیا، 7 نفر از 10 نامزد بهترین هنرمند جدید در گرمی 2022 حداقل بخشی از شتاب خود را از TikTok کسب کردند.

خالقان به کشف کمک می کنند. و کشف تقاضا ایجاد می کند

ویس گفت: «ما چیزها را مصرف می‌کنیم و محصول را تبدیل می‌کنیم، زیرا این محصول جوامع و افرادی را که می‌خواهیم از آنها تقلید کنیم، مجسم می‌کند.

برای بازاریابان، این به معنای توانمندسازی و یادگیری از سازندگانی است که پلتفرم را درک می کنند.

@andrea.animates

#تبلیغ سطح جدیدی را در @candycrushsaga ایجاد کرد 🍬

♬ صدای اصلی – آندریا لاو

همه چیزهایی را که یاد گرفته اید، فراموش کنید،ویس در پناهگاه درونی خود گفت. «این طور نیست که نسل بعدی چگونه صحبت می کند. همیشه آژانس‌ها با شما مشورت می‌کردند – چرا به سازندگان اجازه نمی‌دهید؟ سازندگان به شما کمک می‌کنند برندتان را باز کنید و به راه‌هایی برای ارتباط با مخاطبانتان فکر کنید.»

مشاهده کشف به‌عنوان قیف پایین‌تر (با نام مستعار #tiktokmademebuyit)

ویس گفت: «وقتی هر نقطه تماس به فرصتی برای خرید تبدیل می‌شود، هر استراتژی به یک استراتژی تجاری تبدیل می‌شود. این دنیای جدید و شجاعی است که در آن رسانه ها و سرگرمی ها راه خود را به محتوا، خالق و تجارت پیدا کرده اند.»

به جای تجارت اجتماعی، TikTok دوست دارد به این موضوع فکر کند:تجارت جامعه

ویس گفت: «هزاران خالق در حال ورود هستند و کارایی محصول و حمایت از محصول را ارائه می‌کنند.

شاهد پرونده ترینیداد سندوال 54 ساله:

او یک TikTok تقریبا 3 دقیقه ای ساخت که کرم دور چشم خود را در عمل نشان می دهد. ترینیداد فکر می کرد که فقط 70 دنبال کننده او آن را می بینند. جواب منفی.

او ویروسی شد و باعث شد این محصول 10 ساله تقریباً در همه جا در عرض یک هفته به فروش برسد.

@trinidad1967

♬ صدای اصلی – user3761092853451

این یک مشارکت پولی نبود – وفاداری به برند و حمایت در عمل بود.

همه اینها به یک درس مهم برای برندها اضافه می کند: TikTok مانند سایر پلتفرم ها نیست و غیرممکن است که راه موفقیت را جعل کنید.

مهمتر از همه: واقعی باشید و جامعه را در اولویت قرار دهید. یک محصول عالی ایجاد کنید. این وفاداری را ایجاد کنید. و جامعه به کشف برند شما کمک می کند.

آیا می خواهید در مورد نحوه استفاده از TikTok بیشتر بدانید؟ منابع زیر را بررسی کنید!

با استفاده از Hootsuite، حضور TikTok خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود افزایش دهید. از یک داشبورد، می‌توانید پست‌ها را برای بهترین زمان‌ها زمان‌بندی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

امتحانش مجانی است!

با Hootsuite در TikTok سریعتر رشد کنید

پست ها را برنامه ریزی کنید، از تجزیه و تحلیل بیاموزید، و به نظرات پاسخ دهید همه در یک مکان.

دیدگاهتان را بنویسید