آیا پست اینستاگرامی عالی دارید که بخواهید افراد بیشتری ببینند؟

آیا به دنبال افزایش تعامل در پست های فعلی خود هستید؟

اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت است، ممکن است وقت آن رسیده که پست های خود را تبلیغ کنید. تبلیغ یک پست اینستاگرام (با نام مستعار تقویت اینستاگرام) راهی عالی برای ارائه محتوای خود در مقابل افراد بیشتری و جمع آوری آن لایک ها، نظرات و اشتراک گذاری های ارزشمند است.

در این پست، نکاتی را در مورد نحوه تبلیغ پست های اینستاگرام برای حداکثر دسترسی و تاثیرگذاری به شما ارائه می دهیم. به‌علاوه، برخی از نکات بسیار محرمانه صنعت که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید دریافت کنید.

بیایید شروع کنیم!

جایزه: یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده می کند.

تبلیغات اینستاگرام (با نام مستعار تقویت اینستاگرام) چیست؟

پروموشن اینستاگرام عمل پرداخت هزینه برای مشاهده پست شما توسط افراد بیشتری است. وقتی پستی را در اینستاگرام تبلیغ یا “تقویت” می کنید، در فید کاربرانی که شما را دنبال نمی کنند ظاهر می شود. پست های تبلیغاتی نیز می توانند در داستان ها یا کاوش کنید زبانه

اینستاگرام برای کاناپه در استوری تبلیغ کرد

افزایش و پست های تبلیغاتی اینستاگرام نوعی تبلیغات اینستاگرامی است. شما این توانایی را خواهید داشت که مخاطبان خود را بر اساس علاقه، مکان و موارد دیگر هدف قرار دهید.

مزیت تبلیغ پست شما این است که می توانید به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و در پست های خود مشارکت بیشتری داشته باشید که می تواند منجر به فالوورهای بیشتر شود.

پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام همچنین بینش‌هایی را در مورد عملکرد محتوای شما و چه کسی آن را می‌بینند، فراتر از مخاطبان معمولی شما.

چه نوع پست های اینستاگرام را می توانید تقویت کنید؟

شما می توانید هر نوع پست اینستاگرام را تقویت کنید، از جمله:

  • عکس ها
  • فیلم های
  • چرخ فلک ها
  • داستان ها
  • پست هایی با برچسب محصول

پست های تقویت شده در قسمت ظاهر می شوند داستان ها یا کاوش کنید زبانه اگر اکانت اینستاگرام حرفه ای دارید و ترویج در دسترس است، خواهید دید تقویت پست به عنوان یک گزینه هنگام آپلود یک پست در فید خود.

مزایای تبلیغ پست اینستاگرام

اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. از آن کاربران، 90٪ حساب های تجاری را دنبال می کنند، که به شما این فرصت را می دهد به مخاطبانی با انگیزه بالا برسند.

علاوه بر این، اینستاگرام دارای نرخ تعامل بالایی با پست هایی است که به طور میانگین حدود 1.94٪ است. در مقابل، فیس بوک و توییتر نرخ تعامل 0.07٪ و 0.18٪ دارند.

تبلیغ محتوای خود در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید، تعامل بیشتری داشته باشید و افراد را تشویق کنید تا در مورد پست های شما اقدام کنند.

چند دلیل وجود دارد که ممکن است بخواهید یک پست اینستاگرام را تبلیغ کنید:

  • برای افزایش آگاهی از برند: اگر می‌خواهید به افراد جدیدی دسترسی پیدا کنید که احتمالاً به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند، تبلیغ یک پست راهی عالی برای انجام این کار است.
  • برای مشارکت بیشتر: پست‌های تبلیغاتی می‌توانند به شما کمک کنند لایک‌ها، نظرات و اشتراک‌گذاری‌های بیشتری دریافت کنید، که می‌تواند منجر به دسترسی ارگانیک و دنبال‌کنندگان جدید شود.
  • برای هدایت ترافیک به وب سایت خود: اگر پستی را با پیوندی به وب‌سایت خود تبلیغ می‌کنید، می‌توانید تعداد افرادی که به سایت شما کلیک می‌کنند را پیگیری کنید. پست های تبلیغاتی همچنین می توانند منجر به فروش یا ثبت نام بیشتر شوند.
  • برای دستیابی موثر به مخاطبان هدف: هدف گذاری اینستاگرام به شما امکان می دهد انتخاب کنید چه کسی پست تبلیغاتی شما را ببیند. می توانید بر اساس مکان، سن، جنسیت، علایق و موارد دیگر هدف قرار دهید تا بهتر به مشتریان علاقه مند بیشتری دسترسی پیدا کنید.
  • برای جمع آوری داده ها در مورد استراتژی های بازاریابی: هر پست تقویت شده با داده هایی در مورد عملکرد خوب ارائه می شود. می‌توانید از این معیارها برای دیدن آنچه کار می‌کند استفاده کنید و استراتژی‌های خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

چگونه یک پست اینستاگرام را تبلیغ کنیم

برای تبلیغ یا تقویت یک پست اینستاگرام، باید یک حساب اینستاگرام حرفه ای فعال داشته باشید. هنگامی که آن تنظیمات را انجام دادید، این مراحل را دنبال کنید.

1. به فید اینستاگرام خود بروید و روی پستی که می خواهید تقویت شود کلیک کنید. سپس، کلیک کنید تقویت کنید. به خاطر داشته باشید، اینستاگرام توصیه می‌کند فقط پست‌هایی را با تصاویر کمتر از ۸ مگابایت تقویت کنید تا بهترین کیفیت را تضمین کنید.

گزینه boost post در اینستاگرام

2. بعد، جزئیات مربوط به تبلیغ خود را مانند هدف، مخاطب، بودجه و مدت زمان تکمیل کنید. هدف، نتایجی است که امیدوارید از این تبلیغ ببینید، در حالی که مخاطبان کسانی هستند که می خواهید با پیام خود به آنها برسید. بودجه این است که شما مایلید در روز چقدر برای این تبلیغ هزینه کنید. مدت زمان، مدت زمانی است که می خواهید تبلیغ شما اجرا شود.

هدف، هدف گذاری مخاطب و گزینه های بودجه برای افزایش اینستاگرام

3. پس از اتمام این مراحل، کلیک کنید بعد. اگر قبلاً حساب اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک متصل نکرده اید، اکنون از شما خواسته می شود این کار را انجام دهید. یک حساب کاربری موجود را انتخاب کنید یا کلیک کنید پرش کنید از چیزی گذشتن، حرکت کرده، رفتن به سوی.

4. پست تقویت شده خود را با کلیک کردن کامل کنید تقویت کنید پست زیر مرور.

هنگام تبلیغ پست اینستاگرام، درخواست تبلیغات خود را بررسی کنید

از آنجا، تبلیغ شما برای بررسی به اینستاگرام ارسال می شود و پس از تایید آن شروع به اجرا می کند.

آیا می دانستید که می توانید کمپین های تبلیغاتی فیس بوک و اینستاگرام را نیز مستقیماً از طریق Hootsuite ایجاد کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر این راهنما را دنبال کنید.

چگونه یک پست اینستاگرام را در Hootsuite تبلیغ کنیم

اگر قبلا از Hootsuite برای مدیریت تبلیغات اینستاگرام خود استفاده می کنید، خوش شانس هستید! می‌توانید پست‌های فید اینستاگرام را مستقیماً از داشبورد تبلیغاتی Hootsuite خود تقویت کنید. فقط این روند گام به گام را دنبال کنید:

  1. قابل اعتماد و متخصص تبلیغاتو سپس انتخاب کنید تقویت اینستاگرام
  2. انتخاب کنید یک پست برای تقویت پیدا کنید برای دیدن لیستی از پست های ارگانیک اینستاگرام خود.
  3. پستی را که می خواهید تبلیغ کنید انتخاب کنید و انتخاب کنید تقویت کنید در کنار آن
  4. در پنجره تنظیمات Boost، حساب تبلیغاتی را که می خواهید متا برای پست تقویت شده شارژ کند، انتخاب کنید و انتخاب کنید صرفه جویی.
  5. بقیه تنظیمات Boost خود را وارد کنید.
  6. یک هدف (تعامل، بازدید از ویدیو، یا دسترسی) را انتخاب کنید. متا از این اطلاعات برای نشان دادن پست شما به افرادی استفاده می کند که احتمالاً اقدام مورد نظر شما را انجام می دهند.
  7. مخاطب خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید مخاطب را سفارشی کنید، ویرایش را انتخاب کنید و مشخص کنید که کدام ویژگی‌ها را هدف قرار دهید، مانند مکان، جنسیت، سن و علایق.
  8. انتخاب کنید که آیا می خواهید متا پست اینستاگرام شما را در فیس بوک تبلیغ کند یا فقط اینستاگرام.
  9. بودجه و مدت تبلیغات خود را تنظیم کنید.
  10. انتخاب کنید تقویت کنید در اینستاگرام
    1. عملکرد پست های اینستاگرام تقویت شده خود را در Hootsuite در هر زمان با رفتن به بررسی کنید تبلیغاتو سپس انتخاب کنید تقویت اینستاگرام.
    2. یک حساب تبلیغاتی را از لیست انتخاب کنید تا همه کمپین های تقویت اینستاگرام مرتبط با آن را ببینید. از اینجا می توانید ببینید رسیدن، مقدار صرف شده، و نامزدی برای هر کمپین

پست تقویت اینستاگرام در Hootsuite تنظیمات Boost اینستاگرام در Hootsuite

نکته حرفه ای: همچنین می‌توانید پست‌های اینستاگرام را از طریق استریم، آهنگساز یا برنامه‌ریز اینستاگرام تقویت کنید. دستورالعمل های دقیق را در مقاله Helpdesk ما ببینید.

ثبت نام

هزینه تبلیغات پست اینستاگرام

یکی از بزرگترین مزایای تبلیغ پست های اینستاگرام این است هزینه کاملا به عهده شماست. پست‌های تبلیغاتی می‌توانند به ازای هر کلیک 0.5 دلار هزینه داشته باشند، و شما می‌توانید بودجه روزانه خود را تعیین کنید تا هرگز بیش از آنچه که راحت هستید خرج نکنید.

اگر مطمئن نیستید از چه نوع بودجه ای برای پست تبلیغاتی خود استفاده کنید، سعی کنید یک کمپین پیش نویس را در مدیر تبلیغات اینستاگرام خود راه اندازی کنید. در اینجا، شما می توانید ببینید تعریف مخاطب و نتایج تخمینی روزانه معیارهایی که به شما ایده می دهد که آیا تنظیمات بودجه شما برای دستیابی به مخاطب هدف شما کافی است یا خیر.

تعریف مخاطب و معیارهای تخمینی نتایج روزانه برای پست تبلیغاتی اینستاگرام

آیا می توانید حلقه های اینستاگرام را تبلیغ کنید؟

آره! از سال 2021، اکنون می توانید Reels را در اینستاگرام تبلیغ کنید.

حلقه‌های تبلیغاتی اینستاگرام در همان مکان‌هایی مانند حلقه‌های معمولی ظاهر می‌شوند: قرقره ها برگه، کاوش کنیدو در فید شما. وقتی کاربر از هر یک از این مکان‌ها به حلقه ضربه می‌زند، نمایشگری را وارد می‌کند که منحصراً حلقه‌هایی را نشان می‌دهد که به صورت عمودی حرکت می‌کنند.

تبلیغ قرقره اینستاگرام برای تحویل خواربار فروشی

تبلیغات Reels تمام صفحه و عمودی هستند، مشابه تبلیغات در Stories، و می توانند تا 30 ثانیه طول بکشند. مخاطبان همچنین می توانند تبلیغات Reel را بپسندند، ذخیره کنند و به اشتراک بگذارند.

برای یادگیری نحوه تبلیغ Reels در اینستاگرام، این راهنما را بررسی کنید.

5 نکته برای تبلیغ پست اینستاگرام

تبلیغ پست های اینستاگرام برای اینکه محتوای خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید آسان است. اما مانند هر تبلیغات پولی، چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از سرمایه گذاری خود می برید.

در اینجا چند نکته برای تبلیغ پست های اینستاگرام وجود دارد.

1. از ویژگی های خاص اینستاگرام استفاده کنید

در حالی که اینستاگرام نام خود را به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری عکس مطرح کرد، امروزه بسیار بیشتر شده است. پست‌های اینستاگرام را با استفاده از همه ویژگی‌های پلتفرم، از استوری گرفته تا حلقه و لایو، تبلیغ کنید.

هرچه بیشتر از ویژگی های اینستاگرام استفاده کنید، شانس بیشتری برای رتبه بندی در الگوریتم آن خواهید داشت. این نه تنها به شما کمک می‌کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، بلکه به شما کمک می‌کند تا دنبال‌کننده‌های جذاب‌تری ایجاد کنید.

2. در مورد مخاطب هدف خود فکر کنید

یکی از مزایای افزایش پست های اینستاگرام این است که شما در حال حاضر مخاطب داخلی دارید. اما این بدان معنا نیست که شما باید آنها را بدیهی فرض کنید.

قبل از اینکه پست اینستاگرام خود را تبلیغ کنید، یک قدم به عقب بردارید و به این فکر کنید که می‌خواهید به چه کسی دسترسی پیدا کنید.

  • با کی حرف میزنی؟
  • علایق آنها چیست؟
  • آنها به چه نوع محتوایی پاسخ می دهند؟

اگر پاسخ این سؤالات را نمی دانید، سعی کنید تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را بررسی کنید تا ببینید پست های قبلی شما چگونه دریافت شده است. اگر متوجه شدید که حلقه‌های شما بیشترین مشارکت را دارند یا پست‌های چرخ فلک بیشترین اشتراک‌گذاری را دارند، ابتدا آن‌ها را تبلیغ کنید.

داشبورد Hootsuite شما حاوی تمام اطلاعاتی است که برای تطبیق پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام خود با مخاطبان خود نیاز دارید. از Hootsuite Analytics استفاده کنید تا بفهمید در چه زمانی از روز پست خود را تبلیغ کنید و تاثیر آن را بعد از پخش آن اندازه بگیرید.

3. پست های چرخ و فلک را تبلیغ کنید

تحقیقات نشان داده است که پست های چرخ و فلک باعث افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام می شود. پست های چرخ و فلک ثابت می تواند تعامل را تا 5٪ افزایش دهد! یک ویدیو به آن چرخ فلک اضافه کنید، و تقریباً 17 درصد افزایش را مشاهده می کنید.

نمودار میله‌ای که پست‌های چرخ فلک را در اینستاگرام با بیشترین میزان تعامل نشان می‌دهد

برای استفاده حداکثری از این قالب، سعی کنید یک پست چرخ فلکی از 8 تا 10 تصویر یا کلیپ ویدیویی ایجاد کنید. در اسلاید اول، یک سوال از مخاطبان خود بپرسید یا یک فراخوان قدرتمند برای اقدام درج کنید. این کار کاربران را ترغیب می کند تا برای دیدن بقیه محتوای شما انگشت خود را به چپ بکشند.

فراموش نکنید، شما می توانید تبلیغات چرخ فلک اینستاگرام را به سرعت و به راحتی با Hootsuite ایجاد کنید! به علاوه، حضور اینستاگرام خود را مستقیماً از داشبورد خود ردیابی، بهینه سازی و رشد دهید.

پست اینستاگرام چرخ فلک را در داشبورد Hootsuite ایجاد کنید

4. از برچسب های محصول استفاده کنید

اگر برای خرید اینستاگرام راه‌اندازی کرده‌اید، می‌توانید پست‌های اینستاگرامی که دارای برچسب‌های محصول هستند را تبلیغ کنید. انجام این کار افراد را مستقیماً به صفحه جزئیات محصول در اینستاگرام سوق می دهد، جایی که می توانند اطلاعات بیشتری درباره محصول کسب کنند و خرید انجام دهند.

اگر در حال اجرای تبلیغات هستید، این یک راه موثر برای تبلیغ محصولات شما است. پست های اینستاگرام را با برچسب های محصول تبلیغ کنید تا به مخاطبان خود اطلاع دهید که یک معامله ویژه در حال انجام است و استفاده از آن را برای آنها آسان کنید.

نحوه راه اندازی خرید اینستاگرام را در اینجا بیاموزید.

خرید شلوارک جین در اینستاگرام Hollister

منبع: اینستاگرام

5. بهترین پست های خود را تبلیغ کنید

کیفیت تصویر و ویدیو بخش مهمی از تجربه کاربری اینستاگرام است و همچنین یک فاکتور اصلی رتبه بندی در الگوریتم اینستاگرام است.

یعنی اگر می‌خواهید محتوای شما توسط افراد بیشتری دیده شود، باید مطمئن شوید که تصاویر و ویدیوهایی که تبلیغ می‌کنید کیفیت بالایی دارند. تبلیغ بهترین پست های شما تضمین می کند که نه تنها مخاطبان شما بهترین محتوای شما را می بینند، بلکه به خوبی از آن استقبال می کنند.

هنگامی که به دنبال پست هایی برای تبلیغ هستید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • کیفیت تصویر یا ویدیو
  • تعامل (لایک، نظر، اشتراک گذاری)
  • دسترسی کلی (چند نفر آن را دیدند)

بهترین پست های خود را انتخاب کنید و آنها را با جهان به اشتراک بگذارید!

اینستاگرام را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید و با استفاده از Hootsuite در زمان خود صرفه جویی کنید. از یک داشبورد، می‌توانید پست‌ها را برنامه‌ریزی، منتشر و تقویت کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و زمان بندی پست ها و استوری های اینستاگرام با Hootsuite در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید