برای اینکه واقعاً در حلقه‌های اینستاگرام استاد باشید، چیزی بیش از یک لمس ماهرانه با یک فیلتر لازم است. شما باید هنر زیبای هشتگ را نیز بپذیرید.

به هر حال، شما می‌توانید بهترین ویدیوی جهان را داشته باشید – یکی با کلیپ صوتی پرطرفدار، ویرایش‌های خنده‌دار، پیامی تامل برانگیز، و فیلتری که باعث می‌شود به نظر برسید دهانتان پر از هات داگ است.

اما اگر هشتگ مناسب برای Reels پیدا نکنید، این اثر بزرگ ممکن است هرگز به مخاطبی که شایسته آن است برسد.

با بهترین هشتگ های Reel برای اینستاگرام، برای جذب لایک، طرفداران و به اشتراک گذاری بیشتر آماده شوید.

(و اگر در Reels تازه کار هستید؟ در اینجا دوره تصادف شما آمده است.)

جایزه: دانلود راهنمای رایگان کشف کنید که از کدام هشتگ ها برای افزایش ترافیک و هدف قرار دادن مشتریان در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. و سپس یاد بگیرید که چگونه می توانید از Hootsuite برای اندازه گیری نتایج استفاده کنید.

بهترین هشتگ های ریل اینستاگرام برای سال 2022

مجموعه ای خوب از هشتگ ها در حلقه اینستاگرام شما کلید کشف محتوای شما است.

برای مثال، من هرگز بدون آن هشتگ های مفید #brunch، این ویدیوی شیرینی را پیدا نمی کردم. (برای تماشای رفتار من و شناسایی درست من به عنوان یک سگ شکاری کربوهیدرات به الگوریتم اینستاگرام فریاد بزنید!)

شرح حلقه اینستاگرام با هشتگ

آنچه گفته شد: مهم است که آن را تشخیص دهیم حلقه‌های اینستاگرام جانوری متفاوت از فید اصلی هستند. مثل ابروهای من (و ابروهای شما هم قبول کن!) این دو فرمت هم خواهر هستند نه دوقلو.

بنابراین حتی اگر طول مناسبی را برای کپشن های اینستاگرام خود انتخاب کرده باشید. حتی اگر دقیقاً بدانید که کدام هشتگ ها برای عکس های پچ کدو تنبل شما بهترین عملکرد را دارند. حتی اگر با وسواس تحقیق کرده باشید که چه تعداد هشتگ برای راه اندازی یک آب گازدار جدید و خنک برای سگ ها ایده آل هستند… قرقره های اینستاگرام استراتژی کمی متفاوت با مجموعه ای منحصربفرد از هشتگ های مناسب با روند را می طلبد.

آن هشتگ ها چیست؟ من هستم بنابراین خوشحالم که پرسیدی ارائه: فهرستی آماده کپی و چسباندن از هشتگ‌های خاص برای استفاده از حلقه‌های تناسب اندام، قرقره‌های خنده‌دار، قرقره‌های مسافرتی، حلقه‌های غذا و حلقه‌های مد. میدونی چیه؟ فقط برای ضربه زدن، تعداد انگشت شماری از برچسب های همه منظوره جلب توجه را نیز برای اندازه گیری خوب خواهید یافت.

آماده؟ تنظیم؟ هشتگ ها را به حلقه های خود اضافه کنید – این لیست از هشتگ ها شما را راهنمایی می کند.

هشتگ های تناسب اندام برای حلقه های اینستاگرام

#تناسب اندام

#انگیزه تناسب اندام

#قرارهای تناسب اندام

#سلامتی

#شیوه زندگی

#زندگی ورزشی

#ماهیچه

#اینستاگو

#انگیزه بدنسازی

#وحش

#مدل تناسب اندام

#دختر تناسب اندام

#معتاد به تناسب اندام

#حالت تمرین

#سالن ورزش

#رویاپردازی

#بهانه ای نیست

#تمرین

#سفر تناسب اندام

#مناسب

#انگیزه

#فیتنسگرام

#آموزش

#سبک زندگی تناسب اندام

#اهداف تناسب اندام

هشتگ های سفر برای حلقه های اینستاگرام

#سفر

#وبلاگر مسافرتی

#سفر کردن

#مسافرت رفتن

#سفر بیشتر

#سفر

#سفر

#instatravel

#مسافرت انگیز

#مسافران

#راهنمای سفر

#سفر

#سفرگرام

#مسافرت

#هوس شگفت انگیز

#سفرگرام

#رهگذر

#مسافرت

#وبلاگ سفر

#طبیعت

#سفرها

#گردشگری

#سفر درونی

#ماجرا

#غروب

#طلوع خورشید

#عکاسی از طبیعت

#چشم انداز

#دوستداران طبیعت

#عکاسی در سفر

#کوه ها

#ساحل دریا

#پیاده روی

#شبیه جای دیگر

#هیچ جای دیگر

هشتگ های غذایی برای حلقه های اینستاگرام

#غذاهای ساندویی

#گاسم غذایی

#خوشمزه

#خوردن

#تصاویر غذایی

#شام

#غذا

#ناهار

#عکاسی از غذا

#صبحانه

#عاشق غذا

#خوش طعم

#فودبلاگر

#گرسنه

#دسر

#غذای سالم

#آشپزی

#خوراکی ها

#شکلات

#کیک

#غذاها

#eeeeees

#خانگی

#غذا خوردن

#فودبلاگ

هشتگ های محبوب برای حلقه های اینستاگرام

#اینستاگو

#به صورت روزانه

#کاوش

#ویدئوهای ویروسی

#اینستاگرام

#معتاد

#instafamous

#ویدئوی مجدد

#ویدئوی چرخدار

#نوریل

#reelsinsta

#ویدئوی روز

#عشق

#ویروسی

#پرطرفدار

#برای شما

#قرقره

#reelsinstragram

#احساس دوباره

#کاوش

#likeforlikes

#like4like

#likeforlike

#هولارئل ها

#Streel

#اخبار

#بهترین حلقه ها

#reelsindia

#قرقره برزیل

#قسمت

#چالش

#گروه های پرطرفدار

#Igreels

#قرار برای شما

#دوباره ثابت

#Igreels

هشتگ برای حلقه های مد

#روش

#سبک مد

#مدل مد

#هفته مد

#فشنگرام

#سبک

#سبک بلاگر

#سبک بلاگ

#آرایش برای همیشه

#نکات زیبایی

#fashioninsta

#روند مد

#فشنوبلاگر

#آرایش

#بیوتی بلاگرها

#زیبایی

#عکاسی

هشتگ های خنده دار برای حلقه های اینستاگرام

#خنده دار

#میم ها

#مخاطب خنده دار

#دوز روزانه

#memestagram

#ریل های خنده دار

#تعریف خنده دار

#فیلم خنده دار

#فیلم های کمدی

#لل

#تفریح

#کمدی

#ویدئوهای خنده دار

#شوخی

#خنده

#مهرهای روزانه

#لمائو

#شوخ طبعی

#شوخ طبعی

#هاها

#لبخند

چرا از هشتگ در حلقه های اینستاگرام استفاده کنیم؟

حتی اگر فالوورهای شما در حال حاضر از محتوای خلاقانه استثنایی شما در اینستاگرام لذت می‌برند (ببینید من در آنجا چه کار کردم؟)، داشتن یک استراتژی هشتگ قوی فقط به شما کمک می‌کند به دنبال‌کنندگان تازه‌ای برسید و تاثیر خود را به حداکثر برسانید. حتی اگر فقط چند مورد را در عنوان حلقه خود قرار دهید، به ویدیوی خود فرصت می‌دهید که به جای فالوورهای خود، پدر شود.

قرقره های شما در نتایج جستجو و در فید کاوش ظاهر می شوند

هشتگ‌ها یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش دسترسی در اینستاگرام و افزایش مخاطبان هستند. آنها چیزی هستند که به جستجوگران علاقه مند اجازه می دهند آثار هنری شما را بیابند (و عاشق آنها شوند!).

بگویید که شما یک برند مد هستید با مجموعه جدید و شیک شنل (the رویا). از یک باند سریع فیلمبرداری کنید، یک قرقره جالب بسازید، و یک هشتگ #witches را در ترکیب قرار دهید. شما فوراً ویدیوی خود را در میان سایر محتوای جادویی داغ قرار داده اید: حرکتی تجاری قدرتمندتر از هر طلسمی.

نتایج برتر (از جمله حلقه ها) در جستجوی هشتگ برای "جادوگران"

قرقره های شما می توانند در فیدهای کاربران ظاهر شوند

کاربران نیز می توانند دنبال کردن هشتگ‌ها، به پست‌های اینستاگرام شما با هشتگ اجازه می‌دهند در فیدهایشان ظاهر شوند، حتی اگر به‌طور خاص اکانت اینستاگرام شما را دنبال نکنند. هشتگ مناسب می تواند کلید ارائه محتوای شما در مقابل افرادی باشد که به طور فعال این عبارت را جستجو نمی کنند. چا-چینگ!

در اینجا یک مثال دیگر مربوط به مواد غذایی است. قرقره خود را با #ساندویچ تگ کنید، و محتوای پوسته بالایی شما در یک بشقاب برای هرکسی که این تگ خوشمزه را دنبال می کند سرو می شود.

حلقه ها در جستجوی هشتگ برای "ساندویچ ها"

شما جامعه خود را درگیر خواهید کرد

هشتگ‌های اینستاگرام می‌توانند راهی عالی برای انتقال ارزش‌های برند شما باشند – به عنوان مثال، وقتی شنل‌های داغ خود را با #جادوگران تگ می‌کنید، اکنون دنیا می‌داند. که نام تجاری شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است، و که مجموعه پاییزی شما آماده است تا از باند فرودگاه به کوون برود.

هشتگ های اصلی همچنین می توانند راهی برای تشویق فالوورها برای تعامل با برند شما باشند. یک هشتگ برند می تواند به طرفداران کمک کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و محتوای تولید شده توسط کاربر زیادی را برای شما فراهم کند.

البته، نیازی به اختراع یک جامعه یا جنبش از ابتدا نیست. همچنین می توانید استفاده کنید موجود هشتگ برای ارتباط با جوامعی که در حال حاضر به صورت آنلاین در حال رشد هستند. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید با نخبگان ادبی اینستاگرام (معروف به افرادی که از خواندن کتاب‌های کاغذی واقعی دست از خود لاف نمی‌زنند) ارتباط برقرار کنید، پست‌های مرتبط خود را با عنوان #bookstagram تگ کنید تا به گفتگو بپیوندید.

حلقه ها در جستجوی هشتگ برای "bookstagram"

چگونه هشتگ های Reels مناسب برای برند خود را پیدا کنید

هشتگ های ممکن برای استفاده بیشتر از کلمات موجود در زبان انگلیسی وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از آنها ایموجی هستند، و اگر یک عکس ارزش هزار کلمه را داشته باشد … خوب، شما حساب کنید. چگونه می دانید از کجا شروع کنید – و به همان اندازه مهم، کجا متوقف شوید؟

هشتگ های مناسب شما را در مقابل افراد مرتبط (و امیدوارم تعداد زیادی از آنها) قرار دهید. موارد اشتباه می توانند مخاطبان هدف شما را گمراه کنند یا ترول ها را جذب کنند… و نه نوع سرگرم کننده با جواهرات در ناف خود، همانطور که من به سختی یاد گرفتم.

مطمئناً جایی برای آزمایش در هشتگ یک آیه وجود دارد، اما شروع با کمی تحقیق برای یافتن هشتگ های مناسب برای برند خود حداقل شما را در مسیر درست هدایت می کند.

مراقب کارهایی باشید که مخاطبان شما انجام می دهند

فالوورهای شما از چه نوع هشتگ هایی در محتوای خود استفاده می کنند؟ چه چیزی بارها و بارها در خرده فرهنگ های مرتبط با جمعیت شما ظاهر می شود؟ روی هشتگ های موجود جامعه ضربه بزنید تا حلقه های اینستاگرام خود را در بازار هدف خود به نمایش بگذارید.

ابزار گوش دادن به رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite یک راه عالی برای زیر نظر گرفتن مخاطبان رویایی شما است. تو جاسوسی نمی کنی! شما هستید استماع!

مسابقه را بررسی کنید

من نمی گویم که شما باید یک کپی کار باشید (که همانطور که هر دانش آموز کلاس دومی می داند، بزرگترین جنایت است). اما چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید از تماشای کارهایی که همتایان خود در صنعت انجام می دهند یاد بگیرید.

با تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی رقابتی، به هشتگ هایی که رقبای شما استفاده می کنند نگاه کنید. توجه داشته باشید که چه چیزی برای سرنخ‌هایی که می‌تواند استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما را مشخص کند، کار می‌کند و چه چیزی مفید نیست. از بقیه بیاموزید، و اوم، شما بهترین خواهید بود. (گفتنی نیست، اما باید باشد.)

از مولدهای هشتگ شخص ثالث استفاده کنید

سایت‌هایی مانند For Display Purposes Only به طور گسترده حلقه‌های پرطرفدار (و هشتگ‌های پرطرفدار) را ردیابی می‌کنند و می‌توانند منبع خوبی برای طوفان فکری در مورد یک کلمه باشند. (پیشنهادات بیشتر برای تولید کننده های هشتگ را اینجا در راهنمای «چگونه هشتگ کنیم» بیابید.)

با این حال، قبل از اینکه تمام عبارات پیشنهادی را کپی و جایگذاری کنید، مطمئن شوید که تکالیف خود را انجام داده و در مورد اینکه چه تعداد هشتگ دسترسی شما را بهینه می کند، تحقیق کنید: برخی حدس و گمان ها وجود دارد که می توانید چیزهای بسیار خوبی داشته باشید.

جذب لایک و فالو با حلقه های اینستاگرام با محتوای عالی شروع می شود، البته: ویدیوهایی که آموزشی یا سرگرم کننده هستند، ویدیوهایی که عالی به نظر می رسند و برند شما را به طور واقعی نشان می دهند. اما اگر آن ویدیوهای باکیفیت را در خلاء می‌سازید، چه فایده‌ای دارد؟ از هشتگ های مناسب برای حلقه های اینستاگرام استفاده کنید تا به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

سرمایه‌گذاری زمان و تلاش برای به‌کارگیری استراتژی ریل‌های اینستاگرام، بیشتر از بازدیدها نتیجه خواهد داد. یک Reel موفق می تواند به افزایش مشارکت کلی شما در پلت فرم رسانه های اجتماعی نیز کمک کند.

آیا می خواهید در مورد عیش و نوش در دنیای Reels بیشتر بدانید؟ ما شما را با راهنمای مبتدیان خود برای استفاده از قرقره های اینستاگرام برای تجارت تحت پوشش قرار داده ایم.

کل حضور اینستاگرام خود را مدیریت کنید و با Hootsuite در زمان خود صرفه جویی کنید. پست ها و استوری ها را برنامه ریزی کنید، بهترین هشتگ ها را بیابید، به راحتی مخاطب را درگیر کنید، عملکرد را اندازه گیری کنید و موارد دیگر. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و زمان بندی پست ها و استوری های اینستاگرام با Hootsuite در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید