8 نکته برای ایجاد تبلیغات بسیار موثر در استوری اینستاگرام
استوری های اینستاگرام قلب (و چشمان) کاربران اینستاگرام در سراسر جهان را تسخیر کرده است. پس آیا جای تعجب است که تبلیغات استوری اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات در این پلتفرم است؟
با بیش از 500 میلیون نفر که روزانه از استوری اینستاگرام استفاده می کنند، برندها فرصت زیادی برای تأثیرگذاری دارند. در واقع، 58 درصد از کاربران اینستاگرام پس از تماشای استوری خود، علاقه بیشتری به یک برند یا محصول دارند.
بنابراین، اگر اینستاگرام بخشی از استراتژی رسانه اجتماعی برند شما است: زمان استوری است عزیزم! در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد ایجاد تبلیغات موثر و جذاب استوری اینستاگرام بدانید.
خود را دانلود کنید بسته رایگان 72 قالب قابل تنظیم استوری اینستاگرام اکنون. در زمان صرفه جویی کنید و حرفه ای به نظر برسید و در عین حال برند خود را به سبک تبلیغ کنید.
تبلیغات استوری اینستاگرام چیست؟
تبلیغ استوری اینستاگرام محتوای پولی است که زمانی که کاربران در حال تماشای استوری در اینستاگرام هستند ظاهر می شود.
منبع: کسب و کار اینستاگرام
استوریهای اینستاگرام عکسها و ویدیوهای عمودی و تمام صفحه هستند که بهجای فید اخبار، در بالای برنامه اینستاگرام ظاهر میشوند.
داستان های ارگانیک پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. تبلیغات استوری اینستاگرام تا زمانی که کمپین شما در حال اجرا باشد به نمایش خود ادامه خواهد داد.
داستان ها شامل اجزای سرگرم کننده و تعاملی مانند برچسب ها، فیلترها و جلوه ها هستند. آنها از زمان راه اندازی در سال 2017 بسیار محبوب شده اند و مارک ها از مزایای آن بهره مند شده اند. در یک نظرسنجی از کاربران اینستاگرام، نیمی از آنها گزارش دادند که پس از دیدن وب سایت یک کسب و کار در استوری، از آن بازدید کرده اند تا خرید کنند.
TLDR: برای برندها در اینستاگرام، تبلیغات داستانی یک راه قدرتمند برای به اشتراک گذاشتن پیام شماست. آن ROI را دریافت کنید! آن را دریافت کنید!
منبع: کسب و کار اینستاگرام
نحوه انتشار آگهی استوری اینستاگرام
استوری اینستاگرام خود را از طریق Meta Ads Manager در رایانه خود یا از طریق برنامه Meta Ads Manager ایجاد خواهید کرد. (در این مرحله از زمان، نمیتوانید تبلیغ استوری اینستاگرام را مستقیماً از طریق اینستاگرام منتشر کنید.)
1. برو به مدیر تبلیغات متا و نماد + را انتخاب کنید (با نام مستعار، دکمه ایجاد).
2. هدف بازاریابی را انتخاب کنید، مانند ترافیک وب سایت، دسترسی، یا پسندیدن صفحه. (یک نکته کلیدی: “Post Engagement” گزینه تبلیغات استوری اینستاگرام را ارائه نمی دهد.)
3. خلاقیت خود را انتخاب کنید از رول دوربین خود یا از یک پست اینستاگرام موجود.
4. جزئیات را پر کنید (که بسته به هدف بازاریابی متفاوت است).
5. سپس، روی Placement ضربه بزنیدس دستی را تغییر دهید برای دیدن همه گزینه های توزیع پلت فرم خود. روی Instagram ضربه بزنید و داستان ها را انتخاب کنید.
6. به صفحه بعدی بروید تا مخاطبان تبلیغات خود را تنظیم کنید. می توانید افرادی را انتخاب کنید که در حال حاضر با شما در تعامل هستند (به عنوان مثال،افرادی که با صفحه شما درگیر هستند“) یا ایجاد یک مخاطب هدف جدید
7. خود را تنظیم کنید بودجه کمپین و برنامه.
8. مرحله آخر به شما این امکان را می دهد بررسی و پیش نمایش کمپین شما روی Place Order ضربه بزنید برای بستن معامله
الزامات طراحی تبلیغات استوری اینستاگرام
برای بهترین نتایج، از ابعاد و قالب های توصیه شده متا در هنگام طراحی تبلیغ Story خود استفاده کنید. در غیر این صورت، ممکن است در معرض خطر یک محصول نامطلوب یا کشش ظاهری ناب باشید.
نسبت تصویر | 9:16 |
---|---|
ابعاد توصیه شده | 1080px 1920px |
حداقل ابعاد | 600px 1067px |
نوع فایل ویدیویی | mp4 یا .mov |
نوع فایل عکس | jpg یا .png |
حداکثر اندازه فایل ویدیویی | 250 مگابایت |
حداکثر اندازه فایل عکس | 30 مگابایت |
طول ویدیو | 60 دقیقه |
کدک های ویدیویی پشتیبانی شده | H.264، VP8 |
کدک های صوتی پشتیبانی شده | AAC، وربیس |
اگر این نمودار به اندازه کافی الهام بخش نیست (خوب، عجیب است)، لیست 20 ایده خلاقانه استوری اینستاگرام ما را بررسی کنید!
دستورالعمل های متا تبلیغات برای Stories
خرید یک تبلیغ استوری اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد آنچه را که می خواهید انجام دهید – این چنین نیست وست ورلد، مردم.
شرکت مادر اینستاگرام، متا، سیاست هایی را برای ایجاد یک تجربه کاربر پسند در نظر گرفته است. اگر تبلیغ شما با این دستورالعملها مطابقت نداشته باشد، ممکن است به نتیجه نرسد.
تبلیغات نباید قوانین انجمن اینستاگرام را نقض کند. شما می توانید خلاصه کامل را اینجا بخوانید، اما اساسا: دیوونه نباش! در اینجا نسخه گلوله نقطه است محتوای ممنوع:
- محصولات یا خدمات غیرقانونی
- اعمال تبعیض آمیز
- تنباکو و محصولات مرتبط
- مواد ناامن
- محصولات یا خدمات بزرگسالان
- محتوای بزرگسالان
- نقض شخص ثالث
- محتوای “احساس انگیز”.
- ویژگی های شخصی
- اطلاعات غلط
- مطالب جنجالی
- صفحات فرود غیر کاربردی
- تقلب و اعمال فریبکارانه
- گرامر و ناسزاگویی
- … بهعلاوه فهرستی از مشاغل غارتگر مانند وامهای روز پرداخت یا بازاریابی چند سطحی.
وای، من حدس می زنم متا فقط از سرگرمی متنفر است؟ (JK، JK، JK! امنیت آنلاین: ما دوست داریم آن را ببینیم!)
علاوه بر این لیست از بدون هیچ نه، همچنین وجود دارد محتوایی که متا محدود می کند، مانند:
- تبلیغات برای قمار آنلاین
- ترویج داروخانه های آنلاین
- تبلیغات مرتبط با الکل
- تبلیغات برای خدمات دوستیابی
برای تبلیغ یک کسب و کار متمرکز بر این محصولات یا خدمات، باید مجوز ویژه درخواست کنید یا از قوانین محلی قابل اجرا پیروی کنید.
اگر تبلیغی را برخلاف خطمشیهای تبلیغات متا جمعآوری کنید (اوه اوه!)، اعلانی دریافت خواهید کرد که تبلیغ شما رد شده است و اجرا نمیشود.
با این حال، اگر فکر میکنید که انکار شما ناعادلانه بوده است، همیشه میتوانید درخواست تجدیدنظر در تصمیم را بدهید. به طور معمول، این بررسی ظرف 24 ساعت انجام می شود.
در اینجا بیشتر به سیاستهای تبلیغات متا یا دستورالعملهای انجمن اینستاگرام در اینجا بروید.
هزینه تبلیغات استوری اینستاگرام چقدر است؟
هزینه تبلیغات استوری اینستاگرام به اندازه ای است که می خواهید هزینه کنید. همانطور که خود اینستاگرام می گوید:هزینه تبلیغات به عهده شماست”
یک کمپین پیش نویس بهترین راه برای دیدن این است که با پول خود چه ضربه ای خواهید داشت.
بودجه، مدت زمان و مخاطب را تنظیم کنید زمانی که در حال برنامه ریزی کمپین خود هستید برای شما کار می کند. این به شما تخمین روشنی از میزان دسترسی شما می دهد. در صورت لزوم تنظیم کنید.
ما می دانیم که شما احتمالاً یک نسخه واضح در اینجا می خواهید، اما وجود دارد صادقانه بگویم بهترین روش برای هزینه کردن در تبلیغات استوری اینستاگرام وجود ندارد. متاسف!
با چند دلار شروع کنید، ببینید چطور پیش میرود و از آنجا به آن اضافه کنید. همه ما دانشمند رسانه های اجتماعی هستیم، فقط سعی می کنیم راه خود را در این زندگی دیوانه و درهم و برهم باز کنیم.
برای اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات اینستاگرام، راهنمای 5 مرحله ای ما برای تبلیغات اینستاگرام را بررسی کنید.
8 نکته برای ایجاد تبلیغات بسیار موثر در استوری اینستاگرام
حالا که می دانید چگونه برای خرید یک تبلیغ در استوری اینستاگرام، بیایید به این موضوع بپردازیم که چگونه از لحظه خود در کانون توجه بهترین استفاده را بکنید.
از تمام صفحه استفاده کنید
هنگامی که محتوای خود را برای تبلیغ استوری اینستاگرام خود ایجاد می کنید، آن را به صورت عمودی بگیرید. پس از همه، مخاطبان شما به احتمال زیاد آن را مشاهده خواهند کرد.
از بوم عمودی تمام صفحه استفاده کنید و خلاقانه طراحی کنید که به طور خاص متناسب با تجربه تلفن همراه باشد.
در همین راستا: برنامه ریزی کنید که از کدام افزونه ها و ابزارهای Stories در محصول نهایی استفاده کنید. به این ترتیب، می توانید صحنه های ویدیویی یا عکس خود را به صورت استراتژیک بسازید تا فضای بصری برای استیکرها، نظرسنجی ها یا جلوه ها ایجاد کنید.
به عنوان مثال، هتلز دات کام، این تبلیغ عمودی را با فضایی در اطراف سخنگوی خود ایجاد کرد تا در برچسبهای سرگرمکننده آن را اضافه کند.
منبع: کسب و کار اینستاگرام
بر CTA خود تاکید کنید
یک CTA – یا “تماس برای اقدام” – چیزی است که از بیننده میخواهید انجام دهد. به عنوان مثال: «تند کشیدن به بالا»، «اکنون خرید کنید»، «بلیتهایتان را دریافت کنید» یا «رای خود را بگذارید». (فهرست ما از ایده های CTA قانع کننده را در اینجا کاوش کنید.)
ClassPass از مخاطبان خواست برای اطلاعات بیشتر در مورد آزمایشی رایگان، انگشت خود را به سمت بالا بکشند. حتی اگر ویدئو به خودی خود سرعت بالایی دارد، اما ما این نکته را از دست نمی دهیم زیرا CTA جلو و مرکز است: ClassPass عشق اگر فقط الف بدهیم لیل سوایپی.
اجازه ندهید این جزئیات مهم در ضخامت طراحی گرافیکی یا برچسب های سرگرم کننده شما گم شود: مطمئن شوید که ماموریت یا درخواست شما برای شخصی که از تبلیغ شما ضربه می زند کاملاً واضح است.
اینستاگرام گزارش می دهدکمپینهای t زمانی که بر CTA خود تأکید میکنند عملکرد بسیار بهتری دارند و محصول یا خدمات را به نقطه عطفی تبدیل کنید. با صدای بلند و با افتخار بگو!
همپوشانی متن اضافه کنید
بصری ها می توانند چیزهای زیادی بگویند اما گاهی اوقات کلمات می توانند آن را بهتر بیان کنند. اینستاگرام توصیه می کند جفت کردن متن با نقطه کانونی بصری برای بهترین نتایج در تبلیغ داستانی خود.
طبق تحقیقات داخلی، در واقع یک وجود دارد 75% احتمال عملکرد بهتر با متن در مرکز برای اهداف افزودنی به سبد خرید.
Clinique لایههای متنی را روی عکسهای محصول رنگارنگ و پویا قرار داده است تا مزایای هر یک از ژلهای آبرسان جدید خود را نشان دهد. اکنون می دانم که سبز و با طراوت است و تحریک را درمان می کند! من 12 میگیرم!
در اینجا 19 ابزار مفید برای طراحی گرافیکهای جذاب استوری اینستاگرام و ایجاد روشهای درمان متنی شگفتانگیز وجود دارد.
تبلیغ خود را با صدا تقویت کنید
صدا میتواند ابزاری قدرتمند برای ایجاد حس و حال یا چکش ارزش تبلیغ شما باشد.
برای بهبود تبلیغ استوری اینستاگرام خود، صداگذاری و موسیقی را آزمایش کنید. به احتمال زیاد، نتیجه خواهد داد. اینستاگرام این را پیدا کرده است 80 درصد داستانهای دارای صدا (صدا یا موسیقی) از نتایج بهتری برخوردارند نسبت به تبلیغات بدون صدا
این تبلیغ فولکسواگن دارای موسیقی سرگرمکننده (و به جرأت میگوییم بد بو؟) است تا جذابیت تبلیغات خودروی کوچک خود را افزایش دهد.
تعاملی شوید
عناصری مانند نظرسنجی یا بازیهای «برای نگهداشتن ضربه بزنید» لحظهای سرگرم کننده به مخاطب شما میدهد. آنها همچنین کاربران را تشویق کنید که واقعاً متوقف شوند و برای تعامل با برند شما وقت بگذارند به جای ورق زدن
به عنوان مثال، این نظرسنجی Doritos – مطمئناً الهام بخش یک بحث آتشین است.
یک ایده جالب دیگر: این تبلیغ تعاملی ریتز وقتی بینندگان را به حالت مکث میفرستند، یک نتیجه شگفتانگیز به ارمغان میآورد. (ناگهان هوس توت فرنگی روی کراکر می کنم؟)
با در نظر گرفتن نام تجاری خود طراحی کنید
هر ثانیه در دنیای پرشتاب Stories مهم است، بنابراین مطمئن شوید که نام تجاری خود را به سرعت ادغام می کنید. عناصری مانند محصولات یا لوگوها در همان ابتدای داستان شما به جلب توجه و ایجاد یادآوری مثبت برند کمک می کنند.
Sephora مطمئن می شود که تبلیغات استوری اینستاگرام خود را با لوگو و تصاویر زیبا و برند خود شروع می کند.
یکی از 72 قالب رایگان استوری اینستاگرام ما را امتحان کنید تا شروع کنید.
کاری کنید که داستانها حرکت کنند
حرکت چشمها را به خود جلب میکند و توجه را به خود جلب میکند، بنابراین اگر این فرصت را دارید که یک تصویر ثابت را با کمی حرکت تقویت کنید، این کار را انجام دهید! مطالعات نشان می دهد که تبلیغاتی که به طور منظم از حرکت استفاده می کنند، بازدید و خرید بیشتری نسبت به تصاویر ثابت دارند. پس حرکت کن، چرا دانچا؟
تبلیغ داستان Arlo Skye بین تصاویر چمدان های دستی خود ورق می زند، که علیرغم این واقعیت که عکس های محصول خود ثابت هستند، حرکتی پویا ایجاد می کند.
منتظر دیدن تبلیغات داستانی جذاب شما نیستیم زیرا به زودی استوری های خود را ورق می زنیم. ایده های بازاریابی بیشتری برای اینستاگرام می خواهید؟ در اینجا به برگه تقلب بازاریابی اینستاگرام ما مراجعه کنید.
حضور اینستاگرام خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید و با استفاده از Hootsuite در زمان خود صرفه جویی کنید. از یک داشبورد میتوانید پستها و داستانها را زمانبندی کنید، تصاویر را ویرایش کنید و عملکرد را اندازهگیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.
دوره آزمایشی رایگان خود را امروز شروع کنید
به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و پست ها و استوری های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید با Hootsuite در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.
جایزه: برگه تقلب تبلیغاتی اینستاگرام برای سال 2022 را دریافت کنید. منبع رایگان شامل بینش های کلیدی مخاطب، انواع تبلیغات توصیه شده و نکات موفقیت است.