ال‌جی با هویت بصری جدید خود ظاهری «پویا و جوان» به برند خود ارائه می‌کند تا مشتریانی را از سراسر جهان جذب کند.

ال جی

ال جی از جهت برند هویت بصری این شرکت از یک محصول جدید با ظاهری پویا و جوان رونمایی کرده است که ارزش شعار زندگی خوب خود را بیشتر روشن می کند.

غول کره ای با هویت بصری جدید خود لوگوی جدیدی را معرفی کرده است که ظاهری کمی متفاوت دارد و رنگ قرمز روشن تری دارد و لوگوی اصلی ال جی به رنگ سفید در وسط آن قرار دارد. لوگوی جدید شرکت که اکنون حاوی یک خانواده فونت جدید است، اکنون به طور گسترده تری در تبلیغات و بسته بندی محصولات این شرکت استفاده خواهد شد. ال‌جی با بازآفرینی هویت برند خود به دنبال ظاهری «پویا و جوان‌تر» است.

در فضای دیجیتال، لوگوی شرکت جان می گیرد و مشتریان می توانند به شیوه ای جدید با آن ارتباط برقرار کنند. لوگوی این برند متشکل از حروف L و G می تواند هشت حرکت منحصر به فرد از جمله تکان دادن سر، چرخش و پلک زدن را انجام دهد. بنابراین نماد برند با قابلیت‌های جدید خود می‌تواند با لبخندی دوستانه از مشتریان استقبال کند یا به روش‌های جالب متفاوتی روی پلتفرم‌های دیجیتال همراه با موسیقی پس‌زمینه حرکت کند.

قابلیت های حرکتی لوگوی جدید ال جی

ویلیام چو، مدیرعامل ال جی الکترونیکس در بیانیه مطبوعاتی این شرکت نوشت:

“داشتن یک استراتژی قوی و منسجم در پشت استراتژی ما به ما امکان می دهد یک ارزش پیشنهادی و هویت منحصر به فرد را به اشتراک بگذاریم که به طور هماهنگ نوآوری و آشنایی را با هم ترکیب می کند. از طریق اجرای استراتژی برند جدید، LG قصد دارد به یک برند نمادین تبدیل شود که با مصرف کنندگان در طول نسل ها ارتباط برقرار می کند. مکان ها.”

استراتژی برند جدید ال‌جی نه تنها هویت منحصربه‌فرد شرکت را تقویت می‌کند، بلکه تمایل و توانایی آن را برای تکامل در طول نسل‌ها و همچنین تعهد آن را به ارائه نوآوری به تجربیات مشتریان در سراسر جهان نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید