لوگوی نوکیا در راستای هدف بزرگتر تغییر استراتژی های کلی شرکت تغییر یافت.

نوکیا

در آستانه کنگره جهانی موبایل در بارسلونا، نوکیا برای اولین بار در 60 سال گذشته تمایل خود را برای تغییر هویت برند خود اعلام کرد و در این راستا از لوگوی جدیدی رونمایی کرد که اولین لوگو محسوب می شود. . تغییر لوگو در 45 سال این تغییرات نوید تغییرات بزرگی را برای رشد تولید کننده تجهیزات مخابراتی در آینده می دهد.

به گزارش رویترز، لوگوی جدید نوکیا از پنج شکل مختلف تشکیل شده است که کلمه NOKIA را تشکیل می دهند. دیگر خبری از آبی برای این کلمه وجود ندارد و این لوگو با توجه به حوزه کاربردش می تواند در رنگ های مختلفی ظاهر شود.

پکا لوندمارک، مدیرعامل نوکیا می‌گوید:[قبلاً] ارتباطی با گوشی های هوشمند وجود داشت و اکنون ما یک شرکت فناوری تجاری هستیم. آقای لوندمارک این سخنان را یک روز قبل از کنگره جهانی موبایل که فردا در بارسلون آغاز می شود، گفت.

نوکیا استراتژی های جدیدی را دنبال می کند

مدیرعامل جدید نوکیا پس از تصدی مسئولیت در سال 2020، استراتژی شرکتی جدیدی را متصور شد که شامل سه مرحله است: تغییر موقعیت، شتاب و گسترش. اکنون به نظر می رسد با پشت سر گذاشتن مرحله تنظیم مجدد، زمان شروع فاز دو فرا رسیده است.

لوندمارک می‌گوید: «ما در سال گذشته شاهد رشد 21 درصدی بسیار خوبی در تجارت خود بودیم که در حال حاضر حدود 8 درصد از فروش ما یا نزدیک به 2 میلیارد یورو است. ما می خواهیم این تعداد را در اسرع وقت دو برابر کنیم.”

نوکیا قصد دارد مسیر رشد کسب و کارهای مختلف خود را دوباره بررسی کند و رویکردهای جایگزین از جمله سرمایه گذاری را در نظر بگیرد. این شرکت می گوید که فقط می خواهد در بازارهایی فعال باشد که بتواند در آن رهبر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید